Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insane

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik kan me helemaal vinden in de reacties erboven, mooie finalecake. Wel had ik verwacht dat de 2 salvo's naar de buitenkant tegelijk zouden gaan.
    Eerst had ik hem willen koppelen als finale achter de future legend, maar ik heb de avond er nu mee afgesloten.

    Comment


      #32
      Ik verwachte ook dat ze gelijk zouden gaan, maar vond hem zo juist nog leuker. Lekker verrassend.

      Comment


        #33
        gemend gevoel bij deze is mooi maar weet niet of ik hem tussen alle prachtwerken van evo aankomend jaar weer zou pakken. Maar slecht is die sowieso niet.

        Comment


          #34
          Pareltje zo op film Ik zie al een projectje aankomen. Sunbeam 3 > color plum coco > Insane > Viking.

          Dat moet een leuk waaier boxje maken denk ik zo

          Comment


            #35
            Deze was ook heel erg goed, had 2 stuks totaal. De diversiteit en verschillende schiet richtingen maakt hem zo gaaf vind ik.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #36
              Ik vond hem helaas wat tegenvallen. Idee is goed, uitvoering wat minder ondanks de mooie effecten. Met name omdat ik wat anders had verwacht. De 2 salvo's apart en helaas geen ti-salute, toch wel jammer als je ze verwacht en niet krijgt. Had er een zelfde rij inzitten als de op 1 na laatste rij.

              Comment


                #37
                Mooi om die ervaringen zo te zien, aanbod schept verwachtingen ;)
                Ik was het al weer vergeten - maar nu ik deze film bekijk vind ik hem gewoon top...nu ff gauw op de lijst zetten voor ik het weer vergeet ;D

                Comment


                  #38
                  Ik zie dat er nog niet gevraagd is of het een productie fout is of expres nog veranderd is?

                  Als het een fout was zou ik zeggen laat hem wel lekker zo want vond deze juist zo leuk dat ze om en om gingen in plaats van gelijk. Dat maakte hem voor mij juist af.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                    Ik zie dat er nog niet gevraagd is of het een productie fout is of expres nog veranderd is?

                    Als het een fout was zou ik zeggen laat hem wel lekker zo want vond deze juist zo leuk dat ze om en om gingen in plaats van gelijk. Dat maakte hem voor mij juist af.
                    Ik vind ze tegelijk juist een pracht finale
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #40
                      Deze zojuist in de freakactie bij Orthen besteld. Wat een heerlijke afwisselende bak zeg!
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #41
                        Bij mij schoot deze cake wel uit elkaar, dus wel even goed vastzetten. Maar deze was echt prachtig! Eigenlijk alleen voor deze cake voor de Mayhem gekozen en dat was achteraf een goede keuze ;)

                        Comment


                          #42
                          Straatfilm 2016-2017 (Duits)

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            Straatfilm 2016-2017 (Duits)

                            Wat ziet de Insane er geweldig uit op film! Erg goed tempo en die verschillende shapes spreken mij erg aan. Als de v-shape begint is de lucht blijvend gevuld, heerlijke timing. Dat zorgt naar mijn mening net even voor wat meer spektakel. Daarnaast vind ik dat de red strobe ook erg goed tot zijn recht komt (blijft mooi lang hangen) en het finale salvo vind ik erg goed bedacht. Net als je denkt dat de finale is geweest dan komen er nog een paar salutes achteraan. Deze cake staat hoog op de wensenlijst.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Blij dat ik er 2 heb besteld alleen nog even kijken hoe ik deze ga combineren met de andere cakes. Word weer puzzelen.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                                [ATTACH=CONFIG]31447[/ATTACH]

                                Samen met een crackling chry (gaan niet tegelijk natuurlijk)
                                Is deze 25mm of 30mm?
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X