Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insane

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Deze was inderdaad super gaaf. Misschien een idee voor marchel om meerdere verschillende insanes op de markt te brengen.

    Comment


      #77
      Sluit me er bijaan. Gave cake!

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
        Deze was inderdaad super gaaf. Misschien een idee voor marchel om meerdere verschillende insanes op de markt te brengen.
        Zijn er al.
        Gewoon de 3xH aanschaffen komend jaar en los schieten.

        Gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #79
          2017 versie met salutes gehad top bak!

          Comment


            #80
            Wat een prachtig ding!

            Midden Links Rechts.
            Dit potje is all in(sane)
            Fuochi D'Artificio!

            Comment


              #81
              Mooi ding maar wel snel voorbij, volgend jaar maar de 3xHeaven aanschaffen

              Comment


                #82
                Dit was echt een toppertje!!!

                Comment


                  #83
                  Gave cake!

                  www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                  Comment


                    #84
                    Echt een toppertje inderdaad! Ik heb hem verlengd met 4 x Sirens Salvo en Happy thunder q. Prachtig ramproject

                    Comment


                      #85
                      Ook deze had ik op mijn lijstje gezet, maar toch gekozen voor de Crown Mix. Geen foutje , maar wel zeker dat ze nu beide op de lijst staan. Adembenemend en een bizar spektakelstuk en met een fantastische opbouw en daverend einde.
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #86
                        Mooie cake, maar niet de topper waar ik op gehoopt had. Hij kwam gewoon niet zo indrukwekkend over.
                        Desalniettemin een goed product.
                        Die van mij was overigens ook zonder salutes in het eindsalvo.



                        Eddy.
                        Waar rook is, is vuurwerk.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
                          Mooie cake, maar niet de topper waar ik op gehoopt had. Hij kwam gewoon niet zo indrukwekkend over.
                          Desalniettemin een goed product.
                          Die van mij was overigens ook zonder salutes in het eindsalvo.



                          Eddy.
                          Hij ziet er anders wel echt als een topper uit haha, nice gefilmd ook!

                          Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik hem neem icm de Crown Mix.

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Diek13 Bekijk bericht
                            Hij ziet er anders wel echt als een topper uit haha, nice gefilmd ook!

                            Ik zit nog heel erg te twijfelen of ik hem neem icm de Crown Mix.
                            Het is ook zeker geen verkeerde cake, maar voor mij ontbrak het wow-effect.
                            Misschien komt het door het moment waarop ik hem schoot; na een v-shape projectje en voor de Crash Box van Rubro en de Serenity.

                            Eddy.
                            Waar rook is, is vuurwerk.

                            Comment


                              #89
                              En de ruime pauzes tussen de 3 laatste salvo's doen hem ook geen goed....

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
                                Het is ook zeker geen verkeerde cake, maar voor mij ontbrak het wow-effect.
                                Misschien komt het door het moment waarop ik hem schoot; na een v-shape projectje en voor de Crash Box van Rubro en de Serenity.

                                Eddy.
                                Hmm als je het zo stelt ja..
                                Ik ben bang dat hij, en andere cakes, in het niet gaan vallen bij alle grote boxen die ik heb besteld.

                                Ik twijfel nog ff verder haha

                                Comment

                                Working...
                                X