Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
    Roddels maken meer kapot dan je lief is.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
      Roddels maken meer kapot dan je lief is.
      helemaal mee eens , zeker gezien hoe dat evolution communiceert hier op de site , altijd eerlijk en duidelijk

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        De eerste 800 dobberen momenteel richting Rotterdam.

        gr
        Evolution Fireworks
        Oh oh netjes dan zal ik wel aan die verkoper vragen of er een nieuwe lading komt als hij zegt nee dan weet ik genoeg (dat hij dus echt eerst de 2016 wilt verkopen).

        Bedankt voor de reactie

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
          helemaal mee eens , zeker gezien hoe dat evolution communiceert hier op de site , altijd eerlijk en duidelijk
          Dit was een foutje van mij okee dat kan de beste overkomen, ik had het als vraag moeten stellen. Ik weet dat Evolution hier communiceert

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
            Blijft de finale alleen enkel 5 shots zoals op de film? Of is dit bij de productie anders (2x 5sh/1x 10sh)?
            Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
            Al iets vernomen?
            Al iets vernomen?

            Comment


              Helaas nog niet.

              Momenteel draait men overuren om alles binnen de tijd af te krijgen en daarna kunnen ze beginnen met 100+ samples voor het nieuwe seizoen.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 11 November 2017, 17:10.
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                Naar deze box ben ik echt het meest benieuwd. Deze lijkt me echt overweldigend als je eronder staat.. kan niet wachten tot 31 december!

                Comment


                  deze box is toch wel erg goed , met een enkel effect en grote uitwerking net een profbox

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
                    Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.

                    ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken
                    ja en iemand die verkoopt zal zeker tegen je zeggen dat iets niet komt als hij niet ergens op de hoogte wordt gehouden.. lijkt me ook een hele normale zaak als verkooppunt dat als je niks gehoord heb gewoon gaat verklaren dat iets niet binnen komt.. heel verstandig ook.

                    Dus kortom het moraal van dit verhaal de waarheid zal in het midden liggen.
                    Half December weet iedereen waar ie aan toe is en anders heb je letterlijk de boot gemist.

                    't is allemaal niet zo moeilijk in het leven.
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      Het was absoluut weer genieten met deze bak. Toppertje!

                      Comment


                        Ja, mooi. Als hij in productie ook zo presteert, komend voorjaar eentje zien te scoren. Denk wel dat ik 'm per 2 cakes schiet, en dan ook 1x2 tegelijk, vind het anders toch wat lang duren al is het lang genieten natuurlijk.

                        Comment


                          Vergeet Funke, deze is niet normaal goed!

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                            Vergeet Funke, deze is niet normaal goed!

                            Dit was nog de 25mm versie ?

                            Comment


                              Nooit 25mm geweest toch. Standaard 30mm

                              Comment


                                Als ik de film zo bekijk is het de 2017 versie aangezien elk schot een blauwe mine bevat.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X