Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit weekend word het filmpje bekend gemaakt van de nieuwe productie.
    Allereerst op FB waarna de fora zullen volgen.
    We hebben de cake niet hoeven aan te passen in schoten of meer grammen per shot.
    Door een aangepaste methode hebben we hetzelfde aantal grammen kunnen aanhouden en elk shot van de blauwe mine kunnen voorzien zonder kwaliteit in te boeten.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      Ben benieuwd, kom maar op met die nieuwe versie.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Jaaaa kom maar door ermee! Klinkt veelbelovend

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Dit weekend word het filmpje bekend gemaakt van de nieuwe productie.
          Allereerst op FB waarna de fora zullen volgen.
          We hebben de cake niet hoeven aan te passen in schoten of meer grammen per shot.
          Door een aangepaste methode hebben we hetzelfde aantal grammen kunnen aanhouden en elk shot van de blauwe mine kunnen voorzien zonder kwaliteit in te boeten.

          gr
          Evolution Fireworks
          Eerst zien dan geloven. Een beetje mine gaat al snel 5 gram in. Dat lever je dus in bij effectlading. Als je dan hetzelfde resultaat weet te boeken ben je goed bezig. Maar ik zou het eerst willen zien.
          no offence overigens.
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            Ff geüpload op mijn
            prive kanaal.
            Maar zal aankomende week het op de Evo pagina zetten.
            Maar zo kunnen jullie alvast zien hoe de 2017 versie is.
            Laatst aangepast door 3xh; 18 June 2017, 22:38. Reden: Video toegevoegd

            Comment


              Behoorlijke burst en effecten lijken het me, als dit zo blijft word het zeker een goede optie
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                Ziet er prachtig uit op film. Deze wil ik dit jaar ook proberen!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Dit ziet er prima uit, dichterbij het orgineel. Mooie box

                  Comment


                    Tempo ziet er beter uit, mine voegt iets toe. Jammer dat er een salvo van 10 schoten tegelijk mist op het einde. Burstknal klinkt wel heel overdonderend. Ben bang dat dat niet haalbaar is in productie, maar we gaan het zien.

                    Marchel gaan jullie nog 4k productfilmpjes schieten, of komt dat pas in NL?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                      Tempo ziet er beter uit, mine voegt iets toe. Jammer dat er een salvo van 10 schoten tegelijk mist op het einde. Burstknal klinkt wel heel overdonderend. Ben bang dat dat niet haalbaar is in productie, maar we gaan het zien.

                      Marchel gaan jullie nog 4k productfilmpjes schieten, of komt dat pas in NL?
                      Wat betreft de 10sh finale...deze zou erin moeten komen echter valt dit door het tempo weinig op.

                      Momenteel filmen we alles al in 4k of Full hd echter zijn er momenteel erg weinig toestellen welke 4k weergeven dus zetten we alles op Full hd daar momenteel de meeste consumenten wel een televisie/scherm/mobiel hebben die dit weergeven in tegenstelling tot 4K.

                      gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                        Wat betreft de 10sh finale...deze zou erin moeten komen echter valt dit door het tempo weinig op.

                        Momenteel filmen we alles al in 4k of Full hd echter zijn er momenteel erg weinig toestellen welke 4k weergeven dus zetten we alles op Full hd daar momenteel de meeste consumenten wel een televisie/scherm/mobiel hebben die dit weergeven in tegenstelling tot 4K.

                        gr
                        Evolution Fireworks
                        Heeft niks met 4k toestellen te maken
                        Als ze geen 4k hebben dan kijken ze het in de resolutie die ze wel kunnen kijken.
                        Dat filmpje hierboven is 360p en die ziet er wazig uit op mijn beeld.
                        Maar het geluid is wel lekker.
                        Alleen kan ik hem niet kopen.
                        Moet dan de volle pond betalen.

                        Comment


                          10 sh finale zit er wel in. Ik ben met Marchel eens dat die minder opvalt door t geweld, maar als je goed kijkt zie je ze wel gaan. Mooie box zo! Ben blij dat ik m al heb besteld. ��

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
                            Heeft niks met 4k toestellen te maken
                            Als ze geen 4k hebben dan kijken ze het in de resolutie die ze wel kunnen kijken.
                            Dat filmpje hierboven is 360p en die ziet er wazig uit op mijn beeld.
                            Maar het geluid is wel lekker.
                            Alleen kan ik hem niet kopen.
                            Moet dan de volle pond betalen.
                            Dat kan door mij komen.
                            Ik heb deze namelijk van de pc naar de mobiel overgezet en toen naar Remco gestuurd.
                            Daar zal het kwaliteitsverlies van komen vermoed ik.

                            gr
                            Marchel
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                              10 sh finale zit er wel in. Ik ben met Marchel eens dat die minder opvalt door t geweld, maar als je goed kijkt zie je ze wel gaan. Mooie box zo! Ben blij dat ik m al heb besteld. ��
                              Ik had er 1 met 25sh finale, word vervolgt..hahahaha

                              Comment


                                Mja, beetje van hetzelfde allemaal. 4 potter en alle 4 doen ze hetzelfde

                                Comment

                                Working...
                                X