Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hele dikke cake hoor, proberen om deze er dit jaar eens bij te hebben. Zou hem niet stand-alone schieten, daar vind ik zelf het tempo te laag voor. Maar de effecten komen erg mooi en groot over.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      In het officiële filmpje lijkt het tempo heel hoog, maar het daadwerkelijke product dus niet?

      Comment


        #48
        Ik kwam moet onderstaande filmpjes nog tegen en wil deze even delen, want waarom wordt hier zo weinig over gesproken? Hij is echt prachtig!







        Laatste cake in de eigen gemaakte box.

        Comment


          #49
          Make Fireworks Great Again!

          Comment


            #50
            Een aparte aanpassing. Het tempo lijkt anders te zijn en er leken 3 verschillende tinten paars te zijn toegepast in de cake die op de demo te zien was.

            Comment


              #51
              Schiet nu in salvo's en vertoont ook andere kleuren erbij helaas. Van de lijst...

              Comment


                #52
                Vind hem inderdaad iets minder geweldig als voorheen. Alsnog erg mooi hoor! Maar niet wat ik mij er van kon herinneren. 2 jaar op rij als losse cake gehad en nu alleen nog in het bezig in de Solar Storm.

                Comment


                  #53
                  Zit nog eens het recente demo filmpje te kijken, maar lijkt zo meer op de 3e cake van de Rambam 2.0? Vind hem zo ook helaas wat minder dan voorheen.
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    #54
                    In de chat gaf Marchel aan dat het oude productie was, dus geen nieuwe aanpassing. Ik vermoed dat deze cake iets te dicht op de Crown Mix lijn heeft gelegen
                    Incidenteel dus en niks om je zorgen over te maken.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                      In de chat gaf Marchel aan dat het oude productie was, dus geen nieuwe aanpassing. Ik vermoed dat deze cake iets te dicht op de Crown Mix lijn heeft gelegen
                      Incidenteel dus en niks om je zorgen over te maken.
                      Aha, oke. Dat had ik even gemist. Thanks voor de opheldering
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #56
                        Hele dikke cake met een schitterend effect.

                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          #57
                          Wat een toppert...!!!!

                          Comment


                            #58
                            Vorig jaar per 12 geschoten, dit jaar stand-alone. Heerlijk tempo!

                            Laatst aangepast door Freaky Pyro; 4 January 2019, 17:57.
                            www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                            Comment


                              #59
                              hij gooide bij mij alles in 4 seconden eruit. super vet natuurlijk, maar dan had ik er liever een aantal doorgelont

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                                hij gooide bij mij alles in 4 seconden eruit. super vet natuurlijk, maar dan had ik er liever een aantal doorgelont
                                Ja bij mijn ook.

                                Comment

                                Working...
                                X