Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold willow cracker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik vind hem schot voor schot nog mooier! Snap idd dat het wel frustrerend is, als je salvo's verwacht en hij schiet schot voor schot

    Comment


      #17
      Woow! Wat een super cake zeg Heerlijk

      Comment


        #18
        Zal de 2017 versie hiervan wel in salvo's gaan schieten of blijft deze op shot voor schot?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
          Zal de 2017 versie hiervan wel in salvo's gaan schieten of blijft deze op shot voor schot?
          Er is geen 2017 versie.

          gr
          Evolution Fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #20
            Vind deze persoonlijk veel gaver zonder de salvo's en heb er daarom ook 1 besteld in de hoop dat hij geen salvo's heeft !
            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
              Vind deze persoonlijk veel gaver zonder de salvo's en heb er daarom ook 1 besteld in de hoop dat hij geen salvo's heeft !
              Ik heb em juist besteld in de hoop dat hij in salvo's gaat schieten, het geluk zit aan jou kant.

              Ondanks dat gaat deze alsnog in 2018 de lucht in.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                Ik heb em juist besteld in de hoop dat hij in salvo's gaat schieten, het geluk zit aan jou kant.

                Ondanks dat gaat deze alsnog in 2018 de lucht in.
                Laat je hem op 'magische wijze' toch 2x zo snel gaan. Met een beetje geluk heb je dan steeds salvo's van 2 ;).

                Comment


                  #23
                  Ging trager dan op de filmpjes die dealers gebruiken. Maar net als sneaky eyes, Coco bleu, O.a heeft ook deze gewoon weer heerlijke boeketen. wat wel te horen is op de filmpje van me kameraden en mij xD

                  Comment


                    #24
                    Laatst aangepast door pyrogrammer; 13 September 2018, 08:21.
                    Make Fireworks Great Again!

                    Comment


                      #25
                      Deze vond ik toch echt wel apart, moet zeggen dat ik m vorig jaar ook totaal gemist heb.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #26


                        Naast de Green Flashing en de Elements of Fire vond ik dit ook echt een topper als losse cake!
                        In de film per 2 geschoten.

                        Comment


                          #27
                          Straatfilm van 2 stuks van baassie123:

                          Comment


                            #28
                            Haha wauw. Was even door mijn kanaal aan het spitten om te zien welke video's ik nog niet in topic had gezet. Deze cake is daar een van. Bedankt voor het posten.

                            Leuke bak! Zou persoonlijk anderen kiezsen uit de serie, maar hij is toch wel aardig uitgewerkt hoor. 2 stuks was een prima idee

                            Comment


                              #29
                              Deze liet even het verschil zien tussen Evo en andere merken.
                              Straatfilmpje vorig jaar:

                              Stookverslaafde

                              Comment


                                #30
                                Zo dan, wat een dikkecake. Mooi ook die mine bij elk schot! Mooi op film gezet!

                                Comment

                                Working...
                                X