Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Double gold color

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Deze was me nog even ontgaan.. Prachtige cake met mooi uitgevoerde color tips. Zie je niet vaak in combinatie met dubbel goud. Complimenten

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Deze was me nog even ontgaan.. Prachtige cake met mooi uitgevoerde color tips. Zie je niet vaak in combinatie met dubbel goud. Complimenten
      Volledig met je eens. Deze cake komt bij mij dit jaar in de straat. Ik heb mij vooral laten inspireren door de filmpjes van de recente demo,s in Duitsland waar op korte afstand wordt geschoten en gefilmd. Zo krijg je een goed beeld van wat het product doet. En deze is prachtig. Dubbel goud met gekleurde tips en een harde burst.

      Comment


        #33
        Mooi bakkie hoor!

        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #34
          Dik! Heb ik besteld voor dit jaar, mooi om in het echte te zien. Kun je goed het formaat van de boeketten inschatten. Dankje!

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Het is een beetje stil rond deze cake. Onterecht vind ik want dit was één van de toppers van afgelopen oud & nieuw. De twee kleuren goud met color tips zijn een bijzonder effect en de effectspreiding was echt huge. Dikke vette aanrader wat mij betreft!
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #37
                had deze in combinatie met purple haze en green flashing achter elkaar alle drie toppers
                dit jaar meerderen

                Comment


                  #38
                  Waarom ken ik deze cake niet

                  Nu gelukkig wel en komt hij op de lijst. Wederom een schitterende uitgewerkte cake van evo, hoge kwaliteit, goede burst, strakke effecten... I love it
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #39
                    Ja deze was prachtig in de straat! Lekker breed en strakke, volle uitwerkingen. Een van mijn favorieten met dat dubbele goud en kleuren tips.
                    Hij zou op één manier nóg beter kunnen: met multicolour tips.

                    Aanrader!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                      Ja deze was prachtig in de straat! Lekker breed en strakke, volle uitwerkingen. Een van mijn favorieten met dat dubbele goud en kleuren tips.
                      Hij zou op één manier nóg beter kunnen: met multicolour tips.

                      Aanrader!
                      Jaa, multicolor! Dan heb je een Heroic Strike XXL
                      Ik was hier ook zeer over te spreken in de straat!

                      Comment


                        #41
                        Zelf ook gehad en ja past prima in de rij van. Green flashing. Coco bleu,Purple Haze, Snake Eyes. En de mensen uit de straat maar zeggen. Mooi spul is dat wel Legaal. Ja zeker Hoor Allemaal gewoon netjes gehaald in Den Bosch.

                        Mooie was ook wel dat het effect natuurlijk al in de Fairtyle ass zit. En daar vonden de mensen hem al mooi in en groot. En dan komt deze jongen er nog eens een keer bij. Dan kijken ze nog verbaasder.

                        Comment


                          #42
                          Van de 7 pro-fire cakes die geschoten zijn vond ik dit met uitstek de beste, wat een prachtig blokje!
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #43
                            Make Fireworks Great Again!

                            Comment


                              #44
                              Knaap!

                              Comment


                                #45
                                Deze cake gehad ter vervanging van de Air Benders, welke beperkt binnen kwam bij de winkel. Maar wat een prachtcake is dit dan joh. Mooi dubbel goud met colortips om het af te maken. En dan heb ik het nog niet over de boeket grote gehad, die was gerust behoorlijk flink te noemen. Wist verder ook niet wat ik hier van moest verwachten, aangezien ik hem dus als vervanger kreeg, maar nu ik het Air Benders topic lees ben ik stiekem wel blij dat ik deze in de plaats kreeg.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X