Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fading stars

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fantastische cake! Echt genoten van die heldere kleuren.
    En voeg daar de grote en goed gevulde boeketten aan toe en je hebt deze regelrechte topper!



    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

    Comment


      Hier nog een straatfilm, van 2meter vuurwerk.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
        Hier nog een straatfilm, van 2meter vuurwerk.
        Echt een mooie bak, had er al 1 besteld, maar als ik van het filmpje zie dan denk ik dat ik hem in tweevoud wil gaan schieten. Hij komt echt vet over in het filmpje, thnx voor het delen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          Hier nog een straatfilmpje van rommetje

          Comment


            Heb er nog 2 staan, toch wel een erg mooie cake! Kijk er al naar uit
            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              Ik moet zeggen dat ik deze gisteren redelijk standaard vond tussen al het geweld van de avond. Rommelige boeketten (niet rond) en weinig kleurvariatie.

              Comment


                Comment


                  Oke, dan hadden we gisteren een zwart- wit camera voor de livestream, dit is vele malen beter!

                  Comment


                    Make Fireworks Great Again!

                    Comment


                      Ik heb deze afgelopen jaarwisseling ook het luchtruim zien kiezen. Ik had geen idee welke cake dit was, maar met dank aan Beastmode kom ik er nu opeens achter dat het deze Fading Stars was

                      Zeer gave kleuren! Echt helder en fel gekleurd.

                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Ik vond deze echt tegen vallen. Wel veel kleur maar de boeketten waren aan de kleine kant. Naar mijn mening is er zoveel beters te krijgen.

                        Comment


                          Was juist een hele goede cake, vond ik. Schitterende kleuren en prima grote van de boeketten. Had wel nog die van 2016 moet ik erbij zeggen. Ga hem onthouden voor aankomend jaar.
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            Afgelopen jaarwisseling de 2016 productie gehad. Wat een mooie heldere kleuren! Helaas branden de sterren met de speciale kleuren niet heel lang. Boeketten zijn ook niet super groot in vergelijking met andere peony cakes die ik had, maar zijn wel prima te doen verder.

                            Comment


                              Hele fijne kleuren in deze! Schoot wel een beetje door zie ik nu, maar dat mag de pret niet drukken.

                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                Heerlijke kleurtjes

                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X