Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Is dit alleen een sample van de rode strobes en komen de gouden en groene strobes er ook nog in of blijft dit zo en moet de omschrijving worden aangepast.

    Comment


      #32
      Heel apart, complimenten

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
        Is dit alleen een sample van de rode strobes en komen de gouden en groene strobes er ook nog in of blijft dit zo en moet de omschrijving worden aangepast.
        We gaan ervan uit dat dit nog word aangepast.
        Mocht dit toch niet zo zijn heb ik er ook vrede mee want het gaat ons om de farfalle.
        Al zie ik ook af en toe wat blauw

        Gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #34
          Sterren lijken mooi fel te zijn, top!

          Comment


            #35
            Mooi effect, nu alleen de prijs nog aanpassen.

            Comment


              #36
              Geweldige cake hoor, dikke complimenten dat je het aandurft zo'n cake te maken en dat het zo uitpakt, erg netjes.
              Je mag ons ieder jaar wel verassen met een cake met een effect wat eigenlijk niet zou kunnen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Erg vet effect! Leuk om te zien dat je er al zo lang mee bezig. Verwacht je dat deze nog te zien is bij de winkeliersdemo's?

                Comment


                  #38
                  Primeur op de nederlandse markt denk ik? Diepe buiging voor evolution fireworks!
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #39
                    Petje af. Ik roep al jaren dat het toch wel mogelijk zou moeten zijn een tourbillion effect in een consu cake te krijgen (desnoods door tubes te combineren). Evolution krijgt het voor elkaar met 1 schot per tube..

                    Comment


                      #40
                      Even off topic.. maar waarom is dit effect zo lastig? En waarom zit het altijd in cylinder shells? Antwoord mag via pm.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
                        Even off topic.. maar waarom is dit effect zo lastig? En waarom zit het altijd in cylinder shells? Antwoord mag via pm.
                        omdat je kokertjes moet gebruiken om dit effect te bereiken en deze bijna niet in 30mm bombettes passen.

                        Tourbillions/farfalle bommen zijn bijna altijd cylindrisch omdat de inserts dat ook zijn.

                        Comment


                          #42
                          Tot onze grote spijt moeten we jullie vermelden dat we deze unieke cake niet laten verschepen.
                          Bij de steekproef is een constructie fout naar voren gekomen waardoor we deze vervelende keuze hebben moeten maken.
                          Dit nadeel heeft ook een voordeel op dit product maar daar kom ik in 2017 op terug

                          gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #43
                            Jammer dat deze er (nog) niet komt.
                            Bedankt voor de open communicatie.

                            En bedankt dat je ons nu nieuwsgierig maakt.


                            Eddy.
                            Waar rook is, is vuurwerk.

                            Comment


                              #44
                              jammer ja, en hoe zit het met de andere twee potentiele beauty's van deze lijn, of zijn we overgeleverd aan de 2 nieuwe pangu boxen?

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                                jammer ja, en hoe zit het met de andere twee potentiele beauty's van deze lijn, of zijn we overgeleverd aan de 2 nieuwe pangu boxen?
                                Ik zal deze z.s.m. posten.

                                Gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X