Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Ghosts

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Prachtige cake, een van mijn toppers!

    Comment


      #62
      Van mijn 'kleinere cakes' absoluut de beste. Ghost-effect kwam goed tot zijn recht in combinatie met een heerlijk tempo
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #63
        Dit is een kanjer! De effectspreiding was groter dan ik mij kon voorstellen! Genadeloos geschoten gisteren!

        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #64
          Jee Marchell, met deze cake hebben jullie jezelf echt overtroffen want deze cake was echt de parel in mijn collectie. Niets aan veranderen....... of je moet deze qua uitwerkingen hetzelfde houden en er een 36 schots versie van laten maken
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #65
            Super cake! Mega blij dat deze in mijn show heeft mogen zitten!

            Comment


              #66
              Spijt dat ik deze niet had

              Comment


                #67
                wat een prachtige cake was dit. denk een van de mooiste die ik had dit jaar.
                grote effecten met een goede burst zoals eigenlijk alles van evolution.
                ik schoot hem 3x samen met de sunbeam 3. een hele mooie combinatie.

                Comment


                  #68
                  Wat een heerlijk bakje afgaande op het beeldmateriaal. Ik heb hem voor afgelopen oud & nieuw niet in mijn collectie opgenomen, voor volgend jaar heb ik al een vol karton besteld. Voor dat geld echt een topper. Een erg leuk effect, erg goed uitgevoerd ook.

                  Comment


                    #69
                    Hele leuke en unieke cake! Is kijken,of we hem dit jaar aanschaffen. Dit stoken ze hier niet,en ook niet bij mijn ouders. Dus sowieso de buurt trakteren op iets unieks.
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #70
                      Prachtig inderdaad daarom vandaag al weer besteld lol.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                        Spijt dat ik deze niet had
                        Ik zat nog te twijfelen en uiteindelijk niet gedaan omdat ik al boven mijn budget zat... Dit jaar maar ruimte maken voor meer producten van Evo!
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          #72

                          Comment


                            #73
                            Samen met nog een cake als vervanger gekregen voor de Crank, was er erg blij mee

                            Comment


                              #74
                              toch nog maar ff 2 besteld van deze. Mooi effect en goed uitgewerkt zo te zien. Daarnaast de lovende reactie van de mensen die hem hebben gehad doet mij wel overtuigen van deze cake.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #75
                                Dit was mijn kennis making met evo... na wat jaren twijfel dit jaar een vijftal artikelen van evo gekocht.. en deze als eerst afgestoken. MAN! wat een goede cake... HALLO evo!! dit jaar komen jullie er dik in.

                                Comment

                                Working...
                                X