Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Ghosts

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb er 2 besteld moet ze toch live mee maken.

    Comment


      #32
      Ik heb er ook 1 op de lijst gezet, ondanks dat ik daarmee steeds verder over mijn budget ga.
      Ik vind het een mooi effect en hoop dat hij in de straat net zo is als in het filmpje op de vorige pagina.
      Maar na wat ik tot dusver heb gezien van Evolution denk ik dat dat wel goed komt.

      Eddy.
      Waar rook is, is vuurwerk.

      Comment


        #33
        Mocht mijn leverancier deze gaan leveren (blijf duimen) wil ik deze zeker proberen! getwijfeld om weer de Red Club van VWMania te nemen maar voorkeur gaat uit naar deze gezien deze enkel het gave plum effect heeft.

        Comment


          #34
          Ik vind m erg mooi!

          Misschien iets voor volgend jaar, maar is het mogelijk om dit met andere kleuren ook te doen? dus dat je een soortgelijk effect ook met groen, goud, blauw etc doet? zou hem nóg mooier maken dan die nu al is

          Voor dit jaar staat deze hoog op de wishlist iig

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
            Ik vind m erg mooi!

            Misschien iets voor volgend jaar, maar is het mogelijk om dit met andere kleuren ook te doen? dus dat je een soortgelijk effect ook met groen, goud, blauw etc doet? zou hem nóg mooier maken dan die nu al is

            Voor dit jaar staat deze hoog op de wishlist iig
            Momenteel is dit mogelijk met alle beschikbare kleuren strobe/glitter.

            Gr
            Evolution Fireworks
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #36
              Ik hou van dit effect, ik noem het afterglow
              Erg leuke cake zal ik zeker nemen als ik hem zie!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                Ik hou van dit effect, ik noem het afterglow
                Erg leuke cake zal ik zeker nemen als ik hem zie!
                Erg leuke naam voor een eventuel nieuw item met soortgelijk effect.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #38
                  Is het mogelijk om hier een all at once salute cake van te maken met dus eerst salutes met ti-"boeketjes" en dan opeens dat ghost effect?

                  Comment


                    #39
                    Je idee is erg gaaf Mavcovic, maar denk niet dat zoiets er snel zal komen. Denk dat weinig,geen importeur meer een al at once salute cake durft te maken ivm eventuele afkeur.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Je idee is erg gaaf Mavcovic, maar denk niet dat zoiets er snel zal komen. Denk dat weinig,geen importeur meer een al at once salute cake durft te maken ivm eventuele afkeur.
                      Salvo cake 5x5 dan maar!

                      Comment


                        #41
                        Ga deze denk ik ook maar bestellen! Blijf het een mooi effect vinden!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #42
                          Vanavond op de demo van Tosch Pyro, deze tóch in een andere kleur gezien dan alleen rood Er bestaat dus ook een zilveren versie ;-)

                          Comment


                            #43
                            Dat is niet van Evolution, dus waarom je het post..

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                              Dat is niet van Evolution, dus waarom je het post..
                              Omdat ik een paar reacties terug vroeg of het met andere kleuren mogelijk was, en ik nu deze tegenkwam ;-) Blijf dat Ghost effect zo gaaf vinden, dacht ik zet hem hierbij voor variatie. Maar als t te ver off-topic is mag die weg hoor, zat geen kwaad in mn zin ;)

                              Comment


                                #45
                                Leuke cake, en goede prjs! Ik zet m 2x op mijn lijstje. Hou sowieso wel van wat anders dan een saaie peony
                                Vuurwerk is een passie!

                                Comment

                                Working...
                                X