Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cracker Jack

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Geen idee.

    Ik ben wel van mening dat dit de minste is van de drie uit deze serie en niet geheel volgens onze specificaties is geproduceerd.(was ook al bekend)
    Maar voor dat geld kun je slechtere treffen.
    Het betreft gewoon 2016 batch en komt niet meer terug in deze hoedanigheid!

    Maar druk maken om een cakje welke waarschijnlijk in de freak actie is aangekocht met flinke korting
    Gaat dat niet wat ver???

    gr
    Evolution Fireworks

    Natuurlijk is de genoemde freak- of aanbiedingsprijs geen sterk argument bij vuurwerk dat duidelijk afwijkt van eerdere getoonde filmpjes. Er zijn ook kopers die het volle bedrag (gaan) betalen en je schept met filmpjes en productie van vorig jaar verwachtingen. Maar dat blijft een beetje inherent aan vuurwerk, een x-aantal producten wijkt jaarlijks af, haast bij iedere importeur. In zekere zin het bedrijfsrisico van de vuurwerkconsument, hoe vervelend het ook is. In elk geval vervelender bij de dure producten vind ik zelf. Gelukkig zijn er ook meevallers die boven verwachting presteren.

    De oorzaken zijn ook niet altijd duidelijk, het verschilt per importeur hoe zij hierover communiceren en of zij een betrouwbare reputatie opbouwen. Bij Evolution moet ik zeggen dat ik de afgelopen jaren weinig teleurgesteld ben, integendeel, en dat de producten vaak breed voor mooie freakprijzen beschikbaar zijn. Tot slot, een importeur die 's nachts om 02.23 uur reageert op een klacht heeft bij mij sowieso een paar streepjes voor!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
      Als je in de demo alles op volgorde van merk schiet en daardoor de hff hardstyle box hiervoor schiet komt dit natuurlijk klein en slap over.... Maar dit zijn prima cakejes voor de vooravond voor 5 euro.
      Joh de normale prijs is 12.50

      Gelukkig heb ik er maar 6 van deze en niet 18 zoals vd andere budget cakes.

      Beetje jammer van de reactie.

      Van een cake van 12.50 euro met 16 shots verwacht ik gewoon goede boeketten.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        #18
        leuk cakeje, ondanks dat ik hier lees dat er het een en ander ontbrak.. ik vond hem prima!! Lekker tempo vooral.. de eerste was weg binnen pak en beet 5 seconde. Foutje? Bedankt!!

        Comment


          #19
          Vond hem in de straat best leuk. Kwam beter over dan op de demo

          Comment


            #20
            hier is een videotje van mij! niet bijzonder wel grappig! in de freak wel leuk om mee te pakken

            365 days a year pyromaniac

            Comment


              #21
              Zeer klein cakeje, met gewoon redelijke uitwerkingen voor zo een mini potje; Ik had hem gratis gehad, maar zou er zelf niet meer dan 5 / 6 euro voor betalen.

              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                Ik had hem gratis gehad, maar zou er zelf niet meer dan 5 / 6 euro voor betalen.
                Sorry hoor, maar wat kun je tegenwoordig ( buiten de freakacties om ) nog kopen voor 5/6 euro ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Precies wat je zegt, buiten een actie om niet heel veel Met andere woorden, als ik hem in een actie tegenkom voor dat geld wil ik het nog wel overwegen.
                  FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                  Comment


                    #24
                    Het zou kunnen dat de derde cake uit de Dreambox die gisteren geschoten is bij Fuego Aalsmeer, de Cracker Jack betrof. Maar zeker weten doe ik het niet.

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #25
                      Toch niet helemaal dezelfde volgens mij, de Cracker Jack heeft om en om verschillende soorten crackling, en die zie ik niet bij deze.

                      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                      Het zou kunnen dat de derde cake uit de Dreambox die gisteren geschoten is bij Fuego Aalsmeer, de Cracker Jack betrof. Maar zeker weten doe ik het niet.

                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #26
                        --> Vuurwerkevents.nl <--

                        Comment

                        Working...
                        X