Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cracker Jack

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cracker Jack

    Artikelnummer: DRS-2003
    Artikelnaam: Cracker jack
    Bruto Gewicht: 2500 gram
    Netto Kruitgewicht: 128 gram
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: Green comet to crackling with big chrysanthemum / violet tail to crackling with violet
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 12,50 (2016)
    Kartoneenheid: 24/1

    O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

    20 mm Tube

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DRS-2003_3D.png
Vertoningen:1
Grootte:86,7 KB
ID:	1558165
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 22 November 2019, 12:13.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    leuk cakeje hoor! ideaal voor projecten

    Comment


      #3
      Afbeelding toegevoegd
      Attached Files
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Liep om 01:45 uur naar binnen zag ik deze daar ineens nog staan, oeps vergeten. Kon 2 dingen doen, of hem even snel nog afsteken. Of hem een jaar lang laten drogen. Koos voor het laatste, dus ben benieuwd. Is voor het eerst dat ik een cake bewaar een heel jaar.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #5
          Deze ging helaas niet af bij mij eerste keer brandde het lont weg maar gebeurde niks daarna reservelont geprobeerd ook zonder succes mede door regen.

          Comment


            #6
            Mooie cake voor weinig geld (als je van crackling houdt )

            Comment


              #7
              leuk 2 soorten crackling effecten om en om

              Comment


                #8
                Vanavond gezien bij Rowy:



                Erg zwakke cake. Ik snap dat ie goedkoop is, maar dan nog is de kwaliteit ondermaats.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Zou dit dan mijn eerste evo tegenvaller worden? Ik heb vanavond een heel andere cake gezien dan op de evo film. Is dit soms een 2017 versie die hier vanavond geschoten is? Ik vond dit wel heel erg tam hoor.

                  Marchel, kom er in, moet ik mij zorgen maken?
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #10
                    Geen idee.

                    Ik ben wel van mening dat dit de minste is van de drie uit deze serie en niet geheel volgens onze specificaties is geproduceerd.(was ook al bekend)
                    Maar voor dat geld kun je slechtere treffen.
                    Het betreft gewoon 2016 batch en komt niet meer terug in deze hoedanigheid!

                    Maar druk maken om een cakje welke waarschijnlijk in de freak actie is aangekocht met flinke korting
                    Gaat dat niet wat ver???

                    gr
                    Evolution Fireworks
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Geen idee.

                      Ik ben wel van mening dat dit de minste is van de drie uit deze serie en niet geheel volgens onze specificaties is geproduceerd.(was ook al bekend)
                      Maar voor dat geld kun je slechtere treffen.
                      Het betreft gewoon 2016 batch en komt niet meer terug in deze hoedanigheid!

                      Maar druk maken om een cakje welke waarschijnlijk in de freak actie is aangekocht met flinke korting
                      Gaat dat niet wat ver???

                      gr
                      Evolution Fireworks
                      Hoewel ik Julie altijd veren in de komt steek, ben ik het niet eens met je opmerking van de freak actie Grt

                      Comment


                        #12
                        Vreemd argument! Dus als je als freak voor een goede prijs een cake koopt moet je maar accepteren dat het uiteindelijke product niet aan de verwachtingen voldoet? Dat moet iemand mij dan toch even uitleggen. No flame intended overigens.

                        Comment


                          #13
                          Deze gister live gezien.
                          Ik vond het jammer dat de paarse sterren zo snel uitdoven, daardoor niet zo bijzonder.
                          Verder wel gewoon prima vooravond spul, zeker als je ze voor rond de 5 euro p.s. Kan vinden.

                          Comment


                            #14
                            Laten we ook even reëel blijven, 128gram vaak voor onder een tientje. Hier ga je natuurlijk geen show mee stelen. Gewoon een leuk geinig cakeje, ik ken cakes die meer kosten en nog minder presteren.

                            Comment


                              #15
                              Als je in de demo alles op volgorde van merk schiet en daardoor de hff hardstyle box hiervoor schiet komt dit natuurlijk klein en slap over.... Maar dit zijn prima cakejes voor de vooravond voor 5 euro.

                              Comment

                              Working...
                              X