Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.vuurwerkbestelling.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wordt hard aangewerkt einde deze week zullen er wel een paar online komen.
    Rickjuffermans.nl

    Comment


      #47
      Er zijn er al een paar online maar de site ziet er vreemd uit, weet iemand of dit nog gaat veranderen of dat dit gewoon zo zal blijven?
      Incendeo ergo sum (Ignislabor)

      Comment


        #48
        hier in leeuwarden is de site van intratuin ook al online
        maar ik wacht eigenlijk op de site van de stunthal, maar die is helaas nog niet online
        Laatst aangepast door rachid058; 26 November 2011, 21:49.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door rachid058 Bekijk bericht
          hier in leeuwarden is de site van intratuin ook al online
          maar ik wacht eigenlijk op de site van intratuin, maar die is helaas nog niet online
          de site van intratuin is online, maar je wacht eigenlijk op de site van intratuin?
          ik vermoed dat je iets anders bedoeld;-)
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
            de site van intratuin is online, maar je wacht eigenlijk op de site van intratuin?
            ik vermoed dat je iets anders bedoeld;-)
            greetzz
            uhuh klopt ja, ik bedoelde de stunthal
            post aangepast;)

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door rachid058 Bekijk bericht
              uhuh klopt ja, ik bedoelde de stunthal
              post aangepast;)
              De stunthal is vandaag online gekomen :-)

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
                De stunthal is vandaag online gekomen :-)
                En de dummies staan ook alweer in de winkel uitgestald

                Comment


                  #53
                  Die staan al uitgestald ja staan leuke producten bij alleen de folder is er nog niet die zal denk k deze week wel komen :-)

                  Comment


                    #54
                    ja, bij mij is de folder van stunthal er ook nog niet.....

                    Comment


                      #55
                      wat ik eigelijk een beetje jammer vind is dat heel veel filmpjes van hele slechte kwaliteit zijn :O:S beetje jammer

                      Comment


                        #56
                        Ik had een vraagje, ik had laatst iets besteld via deze site. en dan locatie duiven(intratuin). En toen stonden er een paar producten bij die 0 euro kosten, en deze kon ik gewoon bestellen. Dus heb ik ook gedaan. maar sta ik nou in me recht dat ik deze spullen moet krijgen of mogen ze weigeren. stond verders ook niks in de voor waarden.

                        Ik heb namelijk al 2 weken niks gehoord dat het verkeerd is ofzo. inmiddels staat de goede prijs nu wel op de site.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
                          Ik had een vraagje, ik had laatst iets besteld via deze site. en dan locatie duiven(intratuin). En toen stonden er een paar producten bij die 0 euro kosten, en deze kon ik gewoon bestellen. Dus heb ik ook gedaan. maar sta ik nou in me recht dat ik deze spullen moet krijgen of mogen ze weigeren. stond verders ook niks in de voor waarden.

                          Ik heb namelijk al 2 weken niks gehoord dat het verkeerd is ofzo. inmiddels staat de goede prijs nu wel op de site.

                          daar over wordt je nog geinformeerd.
                          Rickjuffermans.nl

                          Comment


                            #58
                            Geachte Leden,

                            Vuurwerkbestelling.nl is sinds vandaag weer geopend. je kan bij een aantal shops al de prijzen en het assortiment bekijken / bestellen.
                            De enige echte vuurwerk freak!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
                              Geachte Leden,

                              Vuurwerkbestelling.nl is sinds vandaag weer geopend. je kan bij een aantal shops al de prijzen en het assortiment bekijken / bestellen.
                              ik heb er nog niet 1 kunnen ontdekken. overal staat bij "Momenteel zijn we druk bezig deze internet winkel te vullen."

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
                                ik heb er nog niet 1 kunnen ontdekken. overal staat bij "Momenteel zijn we druk bezig deze internet winkel te vullen."


                                Deze is online!
                                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X