Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.vuurwerkbestelling.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    www.vuurwerkbestelling.nl

    Hèt startpunt voor jouw vuurwerk bestelling. Hier vind je alle webshops van de dealers van de Diamond-Collection en Magnificent Fireworks. Alle producten netjes op een rij overzichtelijk met veel informatie.



    Laatst aangepast door Viva la Bang; 4 November 2010, 09:09.

    #2
    Vuurwerkbestelling is een hele goede site waarbij iedereen zijn vuurwerk van importeur Schuurmans kan bestellen. Op de site staan alle producten met de prijs erbij. Een hele handige site voor de mensen die nu al vuurwerk willen bestellen bij zijn verkooppunt (deze staan ook allemaal op de site vermeld). Zo voorkom je eindeloos wachten bij het inleveren van de bestellijst en kun je rustig op je gemak de producten nog eens goed nalezen.

    Zelf ben ik nog geen aanhanger van het online bestellen omdat ik het met papier nog veel meer sfeer vind hebben. Zo kom je in de winkel, zie je alle producten nog een keer staan, maak je een praatje met de andere mensen en misschien hoor je nog wat ervaringen wat je gedachte doet veranderen.

    Comment


      #3
      Site die ik erg leuk vind en waarop veel informatie over de beschikbare producten is te vinden.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #4
        Update van de website:

        Welkom op vuurwerkbestelling.nl

        Hét startpunt voor jouw vuurwerk bestelling.

        Hier vind je alle webshops van de dealers van de Diamond-Collection® en Kaboom.
        Alle producten netjes op een rij overzichtelijk met veel informatie, acties en aanbiedingen.

        Klik HIER om een verkooppunt bij jou in de buurt te zoeken!


        Comment


          #5
          echt super die site er staan zelfs producten op die ik alweer helemaal vergeten was van de diamond-collection of zelfs producten die ik helemaal niet ken zoals de "polar night" "de garden profiboxen 2 en 3 en finale" en "time rain". erg leuk om die dingen allemaal te zien.
          bedankt!!
          groet explosie123

          Comment


            #6
            Ik hoorde dat er vrijdag een hoop vuurwerksite(s)online gaan,
            en dat er vanaf vrijdag een hoop vuurwerkfolders zijn in de winkels.
            Onderandere bij Intratuinvuurwerk!
            De enige echte vuurwerk freak!

            Comment


              #7
              als het goed is (wat ik heb gehoord) gaan ze op 15 november online
              maargoed bij mijn dealer staat dat ze 1 december online zijn
              maar ze zijn daar voor ergens in november ook al online XD

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  www.vuurwerkbestelling.nl heeft weer een makeover gehad!
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #10
                    Ben benieuwd wanneer ze online gaan want ze hebben gave nieuwe producten!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Ik verwacht dat de verkoop(site's) open gaan vanaf: Woensdag 10 November - Maandag 15 November.
                      De enige echte vuurwerk freak!

                      Comment


                        #12
                        ik denk dat ze snel open zullen gaan, want ze hebben een hele make-over op de startpagina. Kheb er zin in want ik wil de prijzen van de nieuwe producten zien

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
                          Ik verwacht dat de verkoop(site's) open gaan vanaf: Woensdag 10 November - Maandag 15 November.
                          Hoe kom je aan deze wijsheid?
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #14
                            Ik denk omdat dit vorig jaar ook zo was. Op de 15e november waren de meeste site's toen open.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                              Ben benieuwd wanneer ze online gaan want ze hebben gave nieuwe producten!
                              Nou gewoon Precies zoals explosie123 zegt!

                              De meeste Webwinkels gaan open vanaf 15 November,
                              Zoals de GBV dealer en afgelopenjaar waren er ook al een hoop Schuurmans shop(s) online, en aangezien de intratuin vuurwerk folder er op 12 - 13 november licht, zal Intratuin de deuren wel weer openen rond die datum.
                              De enige echte vuurwerk freak!

                              Comment

                              Working...
                              X