Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grand Bouquet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Grand Bouquet

    Artikelnaam: Grand Bouquet
    Netto Kruitgewicht: 471 gram
    Aantal Schoten: 32
    Kartoneenheid: 4/1
    Richtprijs: € 50,00





    Laatst aangepast door omepje; 22 January 2017, 11:19.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Sinds wanneer worden 2 inch blokken toegestaan in Nederland? Natuurlijk hoop ik dat het uiteindelijk zo eruit komt te zien maar heb zo m'n twijfels..

    Comment


      #3
      De lach zegt meer dan duizend woorden. Maar een dikke sample is dit, kan haast niet anders. Prachtig product overigens.

      Comment


        #4
        Mooi stukje vuurwerk, prachtige mines

        Comment


          #5
          Ben benieuwd hoe dit uit de verf komt, wat jakhal ook al aangaf, dat gelach zegt genoeg.

          Comment


            #6
            He' inmiddels verdienen wij toch wel een beetje meer vertrouwen toch!!
            Ik kan oprecht zeggen dat onze sampels altijd slechter zijn dan de daadwerkelijke
            productie, niet alle importeurs over een kam gooien AUB,
            Mocht er om wat voor reden dan ook toch wat aan deze of andere artikelen veranderen, zal ik het melden!!!
            Dit wordt door marijn aangegeven in een ander producttopic, ik hoop en ben vooral benieuwd of ze dat ook hier na kunnen komen.

            Comment


              #7
              Wat een heerlijke cake weer zeg, genieten dit.
              Marijs is weer lekker bezig.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                Sinds wanneer worden 2 inch blokken toegestaan in Nederland? Natuurlijk hoop ik dat het uiteindelijk zo eruit komt te zien maar heb zo m'n twijfels..
                Dit is zoals je hem mag verwachten, dit is namelijk de Grof Geschut van Marijn, maar nu onder een nieuwe naam. Enkele eerdere artikelen zullen ook bij Witte Vuurwerk terug gaan komen.
                De geschoten cake is dus geen sample, maar productie van de Grof Geschut.

                Heb die zelf eens in de straat gehad en het geweld van deze bak is en blijft ongekend, ook nu hoor je dat inderdaad aan onze reacties.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Gave bak!! duurt hij niet korter dan de Grof Geschut?
                  Hij is er in ieder geval goedkoper op geworden.

                  Comment


                    #10
                    Hopen dat hij ook in de regio Den Haag/Rijswijk/Delft wordt verkocht en dan niet bij een klein winkeltje voorheen met een zeer beperkte opslagruimte.
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      #11
                      Hele dikke cake was dit inderdaad...Die knalt ff de hele straat vol! Prachtig!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                        Dit is zoals je hem mag verwachten, dit is namelijk de Grof Geschut van Marijn, maar nu onder een nieuwe naam. Enkele eerdere artikelen zullen ook bij Witte Vuurwerk terug gaan komen.
                        De geschoten cake is dus geen sample, maar productie van de Grof Geschut.

                        Heb die zelf eens in de straat gehad en het geweld van deze bak is en blijft ongekend, ook nu hoor je dat inderdaad aan onze reacties.
                        Maar dan wat sneller neem ik aan? In mijn geheugen was die iets trager namelijk.. Wel was hij zéér bruut. Zeker een aanrader, ondanks de prijs. Ben dan ook zeer benieuwd naar de nieuwe versie. Jammer dat ze van de Nederlandse naam afgestapt zijn.

                        Comment


                          #13
                          Grof geschut,dat was zeker een mooie bak. Heb daar een aantal jaren terug,ook zeker van genoten. En zoals Johan zegt,heriner me hem ook langzamer.
                          Light some fireworks, and see who answers.

                          Comment


                            #14
                            Ik hoop dat de effect beter tot zijn recht komen in het echt want op de video is er bijna niets van te zien

                            Comment


                              #15
                              Zeker, het lichtere goud is altijd lastig erop te krijgen, bij deze zie je in het echt veel meer goud dan op film.
                              Hij lijkt inderdaad sneller te zijn, de laatste productie van de Grof Geschut althans, dat is wel even afwachten, hij mag best iets langzamer zijn.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X