Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Hardcore [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nou, zo op de video van eindje lijkt het niet veel onder te doen voor fairytail hoor?!
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      Wow op de films komen deze echt heel goed over. Dit is eigenlijk dus het kleine broertje van de Fairy Tail maar doet er weinig voor onder! Nu is alleen de vraag, heeft deze special powder dat die bijna net zo goed is als de FT
      https://www.houtse-bazar.nl

      Comment


        Hier nog een film van afgelopen Oud en nieuw..
        Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
          Hier nog een film van afgelopen Oud en nieuw..
          vind hem wel vet, duurd lekker lang.. niet te snel.
          Voor in de vooravond zo rond een uurtje of 10 perfect.

          Voor rond 00:00 is die net te langzaam vind ik.


          effect grote en burst.. en de gang om hoog uit de tube, valt me niets tegen in het filmpje hierboven.

          zal persoonlijk zelf wel cake 8 en 9 omwisselen.. vind 8 net iets meer spectakel om mee af te sluiten dan cake 9.

          Comment


            Dir pakket spreekt me erg aan , weet iemand of het meer bedoelt is als assortiment of meer als doorlont box? Zijn het vierkante cakes of 6 hoekig?

            Comment


              De cakes zijn 6 hoekig

              Comment


                Is zeker een mooi pakket. ik heb er gisteren 1 besteld bij een freakactie. Zover ik weet zijn ze 6 hoekig, voorzien van 2 lonten.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                  Dir pakket spreekt me erg aan , weet iemand of het meer bedoelt is als assortiment of meer als doorlont box? Zijn het vierkante cakes of 6 hoekig?
                  Je zou het seperaat of als showbox kunnen inzetten.

                  Gr
                  Evolution Fireworks
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    Ik heb de cakes los geschoten, waren echt top!
                    Heb er een aantal gefilmd, zal binnenkort de beelden in dit topic zetten

                    Comment


                      Prachtig assortiment zeg! Afgaande op de filmpjes doen ze inderdaad weinig onder voor de Fairytails. Labels en verpakking zijn ook geweldig ( en dat uit de mond van een metalfan ).
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Ik vind hem juist minder dan verwacht. Heb hem nog in de winkel zien liggen. De labels vind ik wel fantastisch, de uitwerking wat minder helaas. Ik weet niet hoe, maar het 19 schots assortiment tijdperk is een beetje voorbij.
                        Dat mag jij best vinden maar dat is natuurlijk niet zo. Wel is het misschien zo dat de 19 schots door al het andere geweld niet echt meer geschikt zijn voor 12 uur. Of je moet er meerdere tegelijk schieten.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                          Dat mag jij best vinden maar dat is natuurlijk niet zo. Wel is het misschien zo dat de 19 schots door al het andere geweld niet echt meer geschikt zijn voor 12 uur. Of je moet er meerdere tegelijk schieten.
                          De 19shots van wolff oldskool newskool edition kinnen qua burst en uitwerking goed mee komen om 12uur hoor.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                            Wow op de films komen deze echt heel goed over. Dit is eigenlijk dus het kleine broertje van de Fairy Tail maar doet er weinig voor onder! Nu is alleen de vraag, heeft deze special powder dat die bijna net zo goed is als de FT
                            Haha ja net als bkv vroegah Special Space Powder.
                            Nee niets speciaals aan.
                            Gewoon een goed gevulde 25mm 19sh cake.
                            En de Chinezen hebben eens een keer precies gedaan wat afgesproken is.
                            Gewoon goede kwaliteit en de A klasse kruit mixen..
                            Ja bravo China.
                            Mag ook eens gezecht worden��

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                              De 19shots van wolff oldskool newskool edition kinnen qua burst en uitwerking goed mee komen om 12uur hoor.
                              Ja dat is wel zo en dat geldt ook voor Fairytail en Brasilian maar ik doelde meer op het tempo. Dat is bij de meeste 19 schots net ff te laag voor al het geweld na 12en.

                              Comment


                                ook maar besteld 9 cakes voor 100 euro is geen geld natuurlijk

                                Comment

                                Working...
                                X