Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Hardcore [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Knipper nog is met je ogen joh. Tuurlijk heb jij gewoon de 2016 versie gekregen.

    De 2017 versie is immers gewoon retour aan evo gegaan.
    Laatst aangepast door Sirens; 18 October 2019, 19:40.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      iets met: horen zien zwijgen... verder wel top assortiment.
      Zinkkie, Aka *Uncle_Tony* Ore *V* for old freinds.

      Comment


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171230_131949.jpg
Vertoningen:2
Grootte:236,6 KB
ID:	1565248

        Kleine potjes, maar toch nog lekker zwaar.
        En de labels zijn gewoon fantastisch!

        Comment


          Wat vonden jullie van de Happy Hardcore? Hand in hand was zeer mooi. Maar ik had denk ik te hoge verwachtingen bij de Happy Hardcore in vergelijking met andere 19sch assorti’s. Had grotere effecten verwacht. Blijft hoe dan ook een mooi assortiment maar niet een assortiment wat ik dit jaar weer zou halen.

          Comment


            Leuk assortiment maar niet voor 12 uur. Goeie effecten!
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              Echt heerlijke cakes hoor, grandioos van genoten en als ik ze weer tref voor een goede prijs komen ze er gewoon weer.

              Heb ze wel per meerdere geschoten omdat ze redelijk traag schieten.
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                Hele mooie effectcombinaties met dikke bursts. Daardoor schieten ze breed zat en het tempo zat er goed in hier. Ik vind dat ze om 12 uur prima mee zouden kunnen.

                Comment


                  Cakes waren zeer goed!
                  Perfect spul om lekker om rond 10 uur te schieten.

                  Vooral het feit dat je voor een mooie freakprijs, 9 cakes krijgt zorgt voor zeer hoge prijs/kwaliteit verhouding.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door fompert
                    Dit jaar zet ik het Happy Hardcore assortiment op mijn lijstje. Wat zijn de plannen hiermee n.a.v. de afkeur van de 2017 versie?
                    Wij zijn momenteel in overleg om mogelijk afscheid te gaan nemen van dit product wegens diverse redenen.


                    Ik hoop dan de hele set of nog enkele losse voor het eerst te kunnen kopen dit jaar!

                    Comment


                      Komt die niet meer terug?
                      Knaap!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                        Komt die niet meer terug?
                        Dat kan je er wel uit opmaken inderdaad. Jammer! Zeer spijtig.

                        Comment


                          Joh, ik vind de effecten hierin mooier dan in Fairytail ass.!

                          Comment


                            Wat een heerlijk assortiment, alle 9 potten geschoten voor 23:00 uurm,, vanaf dat het droog werd om 20:30uur.

                            maar wat een mooie potten, klein van stuk, geen verkeerde effecten, moooie heldere kleuren. echt een super leuk assortiment

                            Goede burst ook, de buren genoten er ook van.

                            Comment


                              Is deze nog ergens opgedoken? Ergens in een hoekje van een bunker.
                              Jammer dat er een punt achter staat.
                              Zijn er nog filmpjes ????

                              Comment


                                zou mooi zijn als er nog deels potten op zijn minst van komen inderdaad zoals met die 1 kg paketen.

                                Comment

                                Working...
                                X