Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring Fairyland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ja mijn cake was ook compleet anders,hij leek niet eens op de cake van het filmpje��

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
      Nog steeds niemand die compleet andere effecten had?
      Ik had totaal andere effecten.
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #48
        Ik kom even terug op mijn reactie, dit was inderdaad niet de top cake die ik bedoelde.
        Dat was de charging horn van witte! Na het bekijken van de films ben ik erover uit.

        Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
        Ook dit was een top product, heb er nog eentje staan voor een mooie zomer dag!
        Het valt mij op dat er niet veel mensen voor de nieuwe cakes van witte zijn gegaan.
        Jammer! want het meeste is super.
        075 zaantjee

        Comment


          #49
          Film gevonden. Mislukte blinkers, mislukte crackling, mislukte palmen. Ik vat deze samen als: mislukt.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
            Film gevonden. Mislukte blinkers, mislukte crackling, mislukte palmen. Ik vat deze samen als: mislukt.

            Yep, dit is ook wat ik te zien kreeg, ben benieuwd wat men bij witte hier van vind ?

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Marijntje Bekijk bericht
              Wat is er toch mis met jullie straten?
              Dit blijkt nu toch wel een boute uitspraak...ik vind het jammer dat er toch aardig wat mindere berichten over dit merk zijn.

              Comment


                #52
                Een boute afspraak is overdreven, ze hebben ook echt top producten op de markt gezet dit jaar, kijk naar de compound boxen hun als enigste en ze waren meer dan top!
                Maar deze cake is inderdaad wel een misser in het assortiment.
                Maar zo heeft elke importeur die ertussen zitten!

                Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                Dit blijkt nu toch wel een boute uitspraak...ik vind het jammer dat er toch aardig wat mindere berichten over dit merk zijn.
                075 zaantjee

                Comment


                  #53
                  Zowat is deze slecht zeg ben blij dat ik hem niet genomen hebt

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Marijntje Bekijk bericht
                    He' inmiddels verdienen wij toch wel een beetje meer vertrouwen toch!!
                    Ik kan oprecht zeggen dat onze sampels altijd slechter zijn dan de daadwerkelijke
                    productie, niet alle importeurs over een kam gooien AUB,
                    Mocht er om wat voor reden dan ook toch wat aan deze of andere artikelen veranderen, zal ik het melden!!!

                    Maar toch een/nul voor jou want je hebt me wel uit de tent weten te lokken, normaal reageer ik nooit wat jullie ook allemaal zeggen en beweren, maar je ziet zeker wel he' zit niet aan me vuurwerk!!!

                    Ga die bomen maar snoeien!!!
                    Tja en durf nu nog maar met zo'n reactie te komen

                    Comment


                      #55


                      Geen witte vuurwerk meer voor mij..

                      2e product wat afwijkt van origineel
                      Fireworks is a lifestyle

                      Comment


                        #56
                        ook ik had deze cake en ik ben er ook niet over te spreken echt slecht vond ik hem.

                        ook al hebben ze andere leuke artikelen ben ik van mening dat ze beter de productie door lesli uit handen kunnen geven dan was het resultaat misschien beter geweest.

                        Comment


                          #57
                          --> Vuurwerkevents.nl <--

                          Comment


                            #58
                            Nog een filmpje gevonden:

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy
                            Dan een tegenvaller; de Spring Fairyland van Witte. Kijk de film en oordeel zelf, erg triest product.

                            Wat balen dat deze cake zo tegen viel Ben ik niet gewend van Marijn/Witte!
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                              Wat balen dat deze cake zo tegen viel Ben ik niet gewend van Marijn/Witte!
                              Tja, het is inderdaad niet wat we van Marijn gewend zijn als ik het allemaal zo lees en zie. Maar helaas zie je dat bij elke importeur wel gebeuren. Wel jammer, want echt goedkoop was hij niet.
                              Ik heb hem nog staan, zou ik hem om kunnen ruilen Evelien ? haha
                              Laatst aangepast door Torrr; 12 November 2017, 22:13.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #60
                                Ik heb nog meer producten van Witte gehad afgelopen jaar. Vond er niet één echt helemaal voldoen als ik eerlijk ben. Ja de Amazon, maar qua cakes eigenlijk niet..
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X