Banner Broekhoff Vuurwerk - Magnumvuurwerk.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 98
  1. #61
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    Nee maakt niks uit. Als je het afhalen kan organiseren binnen je mogelijkheden qua afhalen natuurlijk. De wedstrijd begint gewoon om 0:00 uur en eindigd pas als je de 1e weer wakker wordt. Afhalen is plannen, weten welke winkels er zijn en welke er op de route passen. Laden en lossen en weer verder. En genieten en eten en muziek luisteren in de auto. Wij freaks zijn een zeldzaam soort.
    Het maximale uit deze drie dolle dagen halen.
    Helemaal mee eens. Dit jaar voor het eerst grote afstanden afgelegd, omdat ik gewoon echt goede spullen in huis wilde halen tegen mooie prijzen. Het heeft mijn O&N-sfeer helemaal compleet gemaakt. De spanning vantevoren, de nachtbrakers-topics, wakker leggen, uren door de mist rijden met de Top 2000 op, ontbijtjes en Duitse lunches. Mooier gaat het niet worden.
    Well, that depends...

  2. Deze 2 gebruikers waarderen fompert voor het bericht:


  3. #62
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Weer een nieuw stukje van mij; dit jaar moest alles gekker dan gek, dus echt specifiek op zoek gegaan naar producten. En daarbij maakte de afstand niet uit. Ben best een eind weg gegaan; Leeuwarden en Kuiper als verste bestemmingen. Heb de 28e een hotel geboekt in Leeuwarden zodat ik 's morgens vroeg niet 2uur enkele reis hoefde te maken, dat is uitermate goed bevallen! De kans is groot dat ik aankomend jaar weer naar Leeuwarden ga, en dus weer een hotel boek.

    Het hoort er gewoon bij, lekker gezellig kletsen over vuurwerk, lekker muziekje op, genieten van de weersomstandigheden dit jaar (lekker rijpvorming, mistig); heerlijk. Ook het hotel maakte sfeer; 's avonds lekker wat drinken, darten kijken, laat slapen en 's ochtends wakker worden met een zenuwachtig iemand naast je; HEERLIJK.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid Freaky Pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2016
    Berichten
    201
    Thanks
    127
    296 waarderingen in 97 posts
    Het hele afhaal sfeertje vind ik geweldig. Vroeg op pad naar de eerste winkel. Afstand maakt mij dus niet veel uit, maar zoek ook niet echt de uitersten op. Meestal slaag ik wel bij meerdere winkels die max een uurtje rijden zijn.

  6. #64
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    nee maakt niks uit, als het assortiment en de prijzen goed zijn

  7. #65
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    ik heb in het verleden had ik geen moeite om een beperkt aantal kilometers te rijden of zo
    50 heen 50 terug .
    Maar de laatste jaren heb ik wel zo iets hoe dichter een winkel bij de deur zit hoe beter .
    Want naast je kortingen zijn er ook brandstof kosten die je kwijt bent als je reizen moet .
    En daarom baal ik wel eens dat een freak winkel niet vlak bij heb zitten .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  8. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Voor mij maakt de afstand wel uit. Dit ivm werk etc. Maar dit jaar voor het eerst in alle jaren dat ik werk. Alle 3 de dagen vrij. Maar ben dan als nog niet van plan om van geldermalsen naar de andere kant van het land te gaan. Zal waarschijnlijk wel beetje rondom blijven. Dit jaar geweest in mijn eigen dorp en den bosch zoelen en voor creul langs bob in tiel. De jaar daarvoor den bosch kerkdriel leerdam en mijn woonplaats. en daarna omdat ik het in friesland hield. Nog even gekeken in harlingen etc. Wat wel iets had haha,

  9. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    150
    Thanks
    54
    385 waarderingen in 82 posts
    Nee totaal geen probleem mee om 4/500 te moeten rijden voor m'n vuurwerk.

    Klinkt voor een freak misschien een beetje gek maar ik kijk misschien nog wel meer naar de dag dat ik mijn vuurwerk op kan halen uit dan de 31e zelf, dus hoe langer die dag/rit duurt hoe beter..

  10. Deze 2 gebruikers waarderen bikkel09 voor het bericht:


  11. #68
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    nee maakt mij niks uit ik rij een grote diesel station ga met een vriend altijd gezellig onderweg

  12. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    bij mij maakt de afstand ook niet uit.

    Echter dit jaar werd het voor mij wel heel makkelijk gemaakt, door wat verschuivingen bij Dealers in de buurt hoefde ik nog niet eens verder dan 10km te rijden om alles te vinden wat ik wilde hebben!

    Ideaal!

  13. #70
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.839
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Voor mij maakt de afstand wel degelijk uit. Ben niet in het bezit van een auto en de benzinekosten voor het lenen van een auto van vrienden / bekenden zou met mijn beperkte budget het voordeel wat ik pak op het vuurwerk weer te niet doen. Aan de ene kant baal ik wel aan de andere kant ik heb een prima winkel in de buurt waar ik toch altijd naar tevredenheid een mooie collectie kan samenstellen

  14. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Moet wel een beetje normaal blijven ga niet naar de andere van nederland om daar goedkoop vuurwerk te halen..
    ik heb zelf ook geen auto dus moet ook altijd maar afwachten als er iemand ken of wilt rijden
    had vorige jaar bij steenbergen besteld en dan in rotterdam ophalen heb dan wel geluk gehad dat iemand wilde rijden maar stel dat er niemand kon rijden had ik toch wel 3x of 2x heen en weer moeten gaan had daar 6 boxen besteld..

    Ook dit jaar moet maar weer eens afwachten als er iemand ken rijden.. tot nu altijd geluk gehad maar ken ook zomaar ineens anders zijn

  15. #72
    VWC-Lid XVIII's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Berichten
    254
    Thanks
    62
    246 waarderingen in 76 posts
    Voor mij maakt de afstand zeker uit, ook gezien de brandstofkosten. Mijn budget is de grootste niet dus dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk om aan freakacties deel te nemen. + er is teveel moois te koop waardoor ik geheid over m'n budget heen ga.

  16. #73
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bikkel09 Bekijk bericht
    Nee totaal geen probleem mee om 4/500 te moeten rijden voor m'n vuurwerk.

    Klinkt voor een freak misschien een beetje gek maar ik kijk misschien nog wel meer naar de dag dat ik mijn vuurwerk op kan halen uit dan de 31e zelf, dus hoe langer die dag/rit duurt hoe beter..
    Zo herkenbaar, helemaal mee eens. Het afhalen is zo'n belangrijk onderdeel. De nacht voor het afhalen slaap ik nooit, voor de 31ste gaat het stukken beter altijd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  18. #74
    VWC-Lid R O B Z's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    Capelle aan den IJssel
    Berichten
    84
    Thanks
    2
    25 waarderingen in 18 posts
    Ik vind het persoonlijk niet echt een probleem om te rijden, maar leg mij altijd wel een grens op van max 70km enkele rit. In de randstad zijn er binnen die straal gelukkig vrij veel winkels te vinden
    "Eind goed, knal goed."

  19. #75
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    De afstand maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Het is juist gezellig om van winkel naar winkel te rijden om het uitgezochte vuurwerk dan eindelijk op te halen. Tussendoor ff klein hapje eten..en doorrrr. Nee de afstand maakt mij niet uit. Qua benzinekosten heb je vaak al dikke korting gehad zodat je deze als je het goed gedaan hebt er makkelijk uit haalt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •