Banner China Red
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 98
  1. #46
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Helaas niets dit jaar
    Laatst gewijzigd door Arahon; 24 augustus 2016 om 01:03

  2. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  3. #47
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Zo te zien toch vrij veel verschillende voorkeuren, leuk om te lezen.
    Ik vind de tijd die ik er mee kwijt ben totaal niet erg.
    Kijk er een heel jaar naar uit, dus moet juist van dat soort dingen genieten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #48
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Ik ben de winkeliers erg dankbaar dat zij deze freakacties mogelijk maken. Hier wil ik zeker wel even een stukje voor rijden. 95% van het budget gaat dan ook naar deze winkels. Die andere 15% (Ja, ik ga altijd over mijn budget heen) gaat nog wel naar de lokale dealers. Er zijn altijd wel een paar producten die niet in de freakacties voorkomen en het scheelt natuurlijk wat ruimte in de auto.
    Ondanks dat het bestellen niet meer via de folder gaat heb ik nog wel maanden plezier met lijstjes maken in de webshops. Steeds weer nieuwe acties, voorraden in de gaten houden, wachten op het loon einde van de maand, hopen dat die ene cake niet voor je weg gejat wordt.. Uiteindelijk bespaar je al gauw 30-50% t.o.v. lokale dealers. Ja daar wil ik absoluut wel even voor rijden.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Vlinderbommetje voor het bericht:


  6. #49
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leuke reacties om te lezen.

    Ikzelf vind de dagen van afhalen eigenlijk misschien nog wel het leukste van alles. En met goed gezelschap is het gewoon leuk om ook langere ritten te maken. Afstand maakt mij dan ook niet uit, voor een goede aanbieding moet je soms een stuk (om)rijden, dat hoort er dan bij, maar dan heb je wel wat je graag wilt! Heb een jaar gehad dat ik ruim 900 kilometer reed in 2 dagen, dat is flink wat in NL en dan ben je ook kapot haha, maar was topgezellig en heb veel winkels gezien!
    Nu probeer ik het wel zo efficiënt mogelijk te plannen, lange rit is niet erg, maar ga nu liever 4 winkels af dan 15 zeg maar. Soms moet je dan wat laten staan, dat hoort er ook bij.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Probeer het ook bij 1 of 2 winkels te houden naja en ga toch elk jaar wel naar de zelfde toe.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  9. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  10. #51
    Super Moderator titanium's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    1.792
    Thanks
    2.924
    3.004 waarderingen in 953 posts
    Een jaar of 8 geleden reed ik echt niet verder dan 30km voor mijn bestelling maar in de loop der jaren is dit wel veranderd. Het is voor mij wel sterk afhankelijk hoe groot het aanbod is van de winkel. Hoe meer producten deze verkoopt voor een voor mij interessante prijs des te groter de kans dat ik er langer dan een uur voor wil rijden. Als je me ver wilt laten rijden moet ik wel mijn kofferbak ervoor vol willen kopen om het zo maar te zeggen.

    Ik weeg ook altijd af of het de moeite is, mocht ik bijvoorbeeld voor 500 euro aan producten ongeveer 300 km moeten rijden maar krijg ik ze hier om de hoek voor 530 euro dan blijf ik nog gewoon lekker in de eigen omgeving shoppen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert titanium voor het bericht:


  12. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    219
    Thanks
    106
    144 waarderingen in 85 posts
    Dit jaar voor de tweede keer een stukkie rijden om mijn bestellingen op te halen. Voor het eerst al erg vroeg in het jaar vanalles besteld. Vorig jaar vanuit Nijmegen naar Amersfoort (Riezebos) geweest. Dit jaar vanuit eerst naar Orthen en daarna naar Oisterwijk om de spulletjes op te halen!

  13. Deze 2 gebruikers waarderen gimi voor het bericht:


  14. #53
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.635 waarderingen in 583 posts
    Afstand maakt voor mij niet veel uit. Vind het altijd wel mooi dat rijden .Kom elke keer (onbewust) ergens anders. VWL Steenbergen al een paar keer geweest. Valk Nijverdal ook een keer gehad. Nu dit jaar eens besteld bij RowyVuurwerk en BredaVuurwerk. Allebei nog nooit geweest dus ben benieuwd. Alle ritjes starten elk jaar vanuit midden des lands(Utrecht)

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Bizzle voor het bericht:


  16. #54
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Mooi om te lezen Bizzle, al redelijk wat verschillende freak winkels gehad dus.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #55
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.364
    Thanks
    146
    1.635 waarderingen in 583 posts
    Haha ja kom overal. Wil eigenlijk ook nog OutletGroningen aan doen dit jaar, maar twijfel nog. Word anders een flinke rit aangezien het rond de 29e ook erg leuk ik BE is

  18. #56
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Tot 4 jaar geleden ging ik ook altijd de freakactie af, de max was dan voor mij 2 uur rijden vaak.

    Sinds ik bij Vuurwerk Outlet sta hoef ik geen andere winkels meer af Het is altijd leuk om te zien met de verkoop dat mensen best kilometers willen maken voor acties (heb mensen in de winkel gehad tot in zuid-limburg/zeeland )
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  19. #57
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.038
    Thanks
    1.307
    851 waarderingen in 343 posts
    Afstand maakt zeker uit. IVM werk heb ik gewoon geen tijd om 'ver' te rijden om vuurwerk op te halen. Daarbij wil ik ook altijd zo snel mogelijk met het vuurwerk thuis zijn.
    Langer dan 45 minuten rijden doe ik niet. Gelukkig zit outlet groningen binnen deze straal. Jaren geleden bij Huisman geweest. Erg goede indruk achtergelaten, maar helaas nu dus geen optie meer.
    -Step outside the box to see the real picture-

  20. Deze gebruiker waardeert josZie voor het bericht:


  21. #58
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    Nee maakt niks uit. Als je het afhalen kan organiseren binnen je mogelijkheden qua afhalen natuurlijk. De wedstrijd begint gewoon om 0:00 uur en eindigd pas als je de 1e weer wakker wordt. Afhalen is plannen, weten welke winkels er zijn en welke er op de route passen. Laden en lossen en weer verder. En genieten en eten en muziek luisteren in de auto. Wij freaks zijn een zeldzaam soort.
    Het maximale uit deze drie dolle dagen halen.

  22. Deze 2 gebruikers waarderen ummagumma voor het bericht:


  23. #59
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Afstand maakt voor mij zeker wel uit. Als ik alles in de omgeving kan vinden ga ik niet voor 2 tientjes korting 40 euro aan brandstof oprijden (bij wijze van).
    Win-acties van winkels aan de andere kant van het land laat ik ook mooi voorbij gaan. Al is het ook wel erg leuk om al die winkels af te gaan en overal even de sfeer te proeven
    Youtube: Fuse & Cues

  24. #60
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Zelf rij ik t liefst zo min mogelijk als ik bijvoorbeeld 30kg achterin heb liggen. Toch wat bang aangelegd

Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •