Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 98
  1. #76
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.939
    Thanks
    1.145
    2.879 waarderingen in 1.215 posts
    ik rij vaak max 20km voor een winkel,
    zitten hier genoeg winkels in de buurt die acties doen, daarnaast is het ook zo dat ik vaak nog werk de 29e.
    in mijn geval is een dag niet gewerkt, een dag geen centen...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  2. #77
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Afstand maakt voor mij niet uit. Ik heb dit jaar ook weer een rit richting Friesland gemaakt, daarnaast had ik nog een rit richting Zuid- Holland in de planning staan die kon alleen niet door gaan omdat de producten er niet waren. Ik vind het niet erg om kilometers te maken voor vuurwerk maar de prijs is ook belangrijk.

  3. #78
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.269
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Uurtje bijv Huizen is goed te doen! Mits speciaal wil ik best wat langer in de auto zitten! Zoals een aantal jaar geleden naar Losser! Een halve dag in de auto gezeten voor een paar karton In Shocks Salute Cake 1!
    Eind goed, Knal goed!

  4. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


  5. #79
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Afstand maakt mij ook niet uit, t is de sfeer en t hele plaatje. T hoort er gewoon bij een van de mooiste en lekkerste ritjes van het jaar!

  6. #80
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Leaseauto, dus kost mij alleen maar tijd.
    Ik rijd liever een uurtje meer als ik daarmee 100 euro bespaar.
    Vuurwerk is een passie!

  7. #81
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Vroeger heb ik regelmatig uren rond gereden om alles op te halen maar meer voor merken / toppers die ik dichtbij niet kon vinden of al uitverkocht waren. Helaas wist ik vaak pas laat waar we oud en nieuw gingen vieren of misschien op wintersport waren. Tegenwoordig woon ik in Breda op 200 meter afstand van Cees van der Horst, Bart Poppelaars en tuincentrum en zijn alle top merken allemaal aanwezig. Oftewel geluk hebben dus

  8. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2016
    Berichten
    305
    Thanks
    1.316
    134 waarderingen in 76 posts
    Afstand kan me niet zoveel boeien. Wat belangrijk is, is prijs in combinatie met leverzekerheid en goede communicatie.

  9. #83
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Wat is er nu lekkerder dan op de eerste dag ergens heen te rijden. Muziekje aan, in het donker weg. verschillende winkels zien en met eigenaren praten.
    De sfeer vind ik echt heerlijk. Dit jaar eerst naar huizen geweest en naar wittetenten. In beide gevallen heerlijk binnenkomen. Huizen met een heerlijke bak koffie en bij wittetenten in hun bijzonder tentencomplex. in de avond nog naar kuiper geweest en ook dat is altijd gezellig.
    Maar ik blijf een Nederlander: Ik rij voor kortingen. Zoveel korting dat het met gemak uit kan om een heel stuk te rijden. Als er geen korting gegeven zou worden bij de betreffende winkels zou ik ze nooit gezien hebben eerlijk gezegd. Maar ik ben blij dat ze het wel gedaan hebben en mij daarmee ook een heerlijke ervaring hebben gegeven.
    Daarnaast rijd ik ook nog wel voor iets speciaals wat nergens anders te krijgen is. Daar wil ik dan wel weer een beetje op toeleggen. Ik kan het in ieder geval elke freak aanraden om lekker op pad te gaan vanwege de sfeer.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  10. #84
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Zijn er winkels omgeving oosten die ook mooie acties hebben. Trouwens vind jammer dat niemand fireworks4all geniet, want kan je zeggen dat de 25mm van thrilseeker zijn best echt hebben gedaan.

  11. #85
    VWC-Lid pyrofreak96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2011
    Locatie
    Groningen (provincie)
    Berichten
    427
    Thanks
    431
    263 waarderingen in 101 posts
    Ik rijd niet het halve land door,
    maar de km's haal ik wel door meerdere winkels te bezoeken.

    Max 120km voor 1 zaak.
    Fireworks is a lifestyle

  12. #86
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Jazeker, en het liefst ook zo veel mogelijk bij één winkel. Ik ben eenmalig 5 winkels afgegaan, dat doe ik nooit meer. Ik wil best in de buurt een kleinigheidje halen, maar 5 grote bestellingen verspreid over enkele provincies, daar ben ik echt teveel tijd mee kwijt.

  13. #87
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Afstand maakt niet zo veel uit, maar er zijn toch grenzen. Vanuit Zuid-Holland zag ik het nooit zo zitten om naar het noorden van het land te rijden, ondanks de goede aanbiedingen. Maar, nu al twee jaar achter elkaar bij meerdere winkels geweest, en deze zitten nooit in dezelfde plaats. Nu realiseer ik mij dat 1x naar het noorden van het land rijden helemaal niet zo erg is, als je daarmee het aantal winkels kan beperken. Met meerdere winkels haal je de tijd en kilometers er ook wel uit. Qua diesel hoef ik mijzelf niet zo druk te maken, auto van de zaak mag ook privé worden gebruikt.

  14. #88
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Zat net het topic in het countdown gedeelte door te lezen: Waar koop jij je vuurwerk. Moest toen weer aan dit topic denken. Zie daar dat vele mensen het hele land door crossen, mooi om te zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #89
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Vorigjaar vanuit de haarlemmermeer eerst savonds laat naar steenbergen en de volgende ochtend vroeg weer op pad gegaan naar megavuurwerk leeuwarden. Dit jaar voor het eerst naar nijverdal..ook dik een uur en kwartier sturen.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  16. #90
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Dit jaar voor het eerst een stuk rijden om mijn vuurwerk op te halen. Al vind ik 100 km enkele reis nog wel meevallen. Ga hoogstwaarschijnlijk ook nog wel het e.e.a. bestellen bij mijn lokale dealer.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •