Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud en nieuw filmpjes : mooie skylines over de steden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    1 vraagje wat is bij die van rotterdam da rooie ding wat int begin voorbij komt zweven =/

    Comment


      #17
      Seinkogel, valt onder noodsignalen en is technisch gesproken dus geen vuurwerk.
      Is ook strafbaar om zo af te steken. Straf kan variƫren van een zware boete tot celstraf indien er sprake is van misdrijven. Zie ook: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=4230

      Comment


        #18
        Leuke filmpjes ik zal dit jaar ook een filmpje maken waarschijnlijk want ik kan heel veel luchtvuurwerk van het centrum zien en nog een paar wijken (in rotterdam)..

        Comment


          #19
          Hier de skyline van enschede.
          Heb het niet zelf gefilmd dus credits voor de orginele filmer.

          Fireworks at midnight 01-01-2007 in Enschede seen from a tower (14 high, filmed with my mobile phone)

          Comment


            #20
            Dat is ook een beste ja.

            Comment


              #21
              Hier in het oosten kunnen we er ook wel wat van
              Voor de ramp was het nog veel gekker, je zag complete shows in de sky line.
              Nu is het wat rustiger maar elk jaar zie je steeds meer groot spul.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door NLsandman Bekijk bericht
                Hier in het oosten kunnen we er ook wel wat van
                Voor de ramp was het nog veel gekker, je zag complete shows in de sky line.
                Nu is het wat rustiger maar elk jaar zie je steeds meer groot spul.
                haha, dat klopt inderdaad, heel de straat was altijd een paar uur blauw :P leek wel dichte mist....

                [B][COLOR="Red"]Anti Pro-Line![/COLOR][/B]

                [b]Weco Corsair Freak :)[/b]

                Comment


                  #23
                  Nog meer Skyline filmpjes?

                  Comment


                    #24
                    Sky line filmpje van afgelopen oud en nieuw gevonden op you tube.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
                      Leuke filmpjes ik zal dit jaar ook een filmpje maken waarschijnlijk want ik kan heel veel luchtvuurwerk van het centrum zien en nog een paar wijken (in rotterdam)..
                      Ik heb helaas niet gefilmd want door een paar gekken in de straat die vele kartonnen illegale matten hadden (kon niet zien welke door de rook en mist) kon ik niet eens mijn raam uitkijken en de nieuwjaarsnacht Rotterdam was ook weinig van te zien dus ik heb maar wat andere dingen zitten meekijken met mijn ouders

                      Comment


                        #26
                        Sky line ergens in china, ik vermoed dat dit van het chinese nieuw jaar is gezien de hoeveelheid en de datum.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Nog een filmpje, mooi als je in een flat woont, shells exploderen op oog hoogte.
                        Begrijpelijk dat men achter het raam filmt

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        nog een flat filmpje, goede kwaliteit.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Laatst aangepast door NLsandman; 7 February 2008, 01:49.

                        Comment


                          #27
                          Mooie bijdragen ja. Maar China overtreft Nl normaal gesproken wel he. Ik vermoed overigens dat er dit jaar bar weinig bruikbare filmpjes zullen zijn aangezien er op veel plaatsen mist was.

                          Comment


                            #28
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Kwam filmpje tegen van Berlijn
                            Je moet wel even wachten, aan het begin en het einde zie je Duitsers hun oudjaarsavond en nieuwjaarsnacht doorbrengen.
                            Laatst aangepast door Jupilerfreak; 21 February 2008, 23:14.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                              Mooie bijdragen ja. Maar China overtreft Nl normaal gesproken wel he. Ik vermoed overigens dat er dit jaar bar weinig bruikbare filmpjes zullen zijn aangezien er op veel plaatsen mist was.
                              Toen woensdag nacht de eerste filmpjes online verschenen dacht ik nog hier doen we niet voor onder als nederland maar toen het 5 dagen zo bleek te gaan was ik wel onder de indruk.

                              Comment


                                #30
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                En kwam er 1 tegen vanuit de hoofdstad.

                                Comment

                                Working...
                                X