Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede voornemens 2017?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Goede voornemens 2017?

    Elke jaarwisseling is het weer zover: de goede (of slechte) voornemens. Welke beloof jij je dit jaar waar te maken? En welke zijn eigenlijk zo onzinnig zodat we die allemaal niet meer in ons hoofd hoeven te halen? Laat maar weten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ik stop met roken. Maar niet gelijk ik januari. Ik moet eind januari geopereerd worden aan mijn knie en ben dan niet mobiel in het begin. Rook al jaren niet meer binnen dus leek me dit een prima moment om serieus te stoppen (na 25 jaar.....)

    Comment


      #3
      Stoppen met roken, cliché om het op 1 januari te doen maar ik doe het gewoon

      Comment


        #4
        Mss een idee voor ons allemaal: minder geld uitgeven aan vuurwerk en niet over je budget heen gaan (dat lukt toch niet )
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
          Mss een idee voor ons allemaal: minder geld uitgeven aan vuurwerk en niet over je budget heen gaan (dat lukt toch niet )
          Belachelijk idee hahaha.

          Nee, mijn goede voornemen is om eens wat beter geld te sparen door het jaar heen. Geef veel te veel uit aan onzin. Resultaat is dat ik nu sinds jaren weer eens te weinig geld voor veel vuurwerk heb.

          Volgend jaar dus veel sparen om zo ook weer een dikke collectie te kunnen scoren!
          Laatst aangepast door Vlinderbommetje; 26 December 2016, 20:19.

          Comment


            #6
            zoals elk jaar zeg ik afvallen, en dan net voor de zomervakantie ermee te kappen om vervolgens te zeggen " ach begin in het nieuwe wel weer "

            Comment


              #7
              Ik geloof niet zo in de goede voornemens per 1 januari. Je moet (om maar een voorbeeld te geven) pas stoppen met roken op een moment dat je daar klaar voor bent. Werkt naar mijn idee het beste

              Jwtjuh
              [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

              Comment


                #8
                Mijn Goede voornemens van 2017 sla ik dit jaar over mijn jaar begin toch klote door familie onstandig heeden

                Comment


                  #9
                  Mijn goede voornemen is dat ik niet aan die onzin begin.
                  Wacht eens even.......

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het goed hoor, als mensen willen stoppen met roken! Het maakt niet uit welke dag je ervoor kiest, ieder dag is top! Als die dag met nieuwjaar is, ook prima. Ik ben 2 jaar geleden ook gestopt na er 25 jaar zwaar verslingerd aan te zijn. Dat was echt een van de moeilijkste dingen ever! Man, wat heb ik het taai gehad. Maar ik ben wel super blij dat ik die stap toen heb gezet.

                    Anyways, dit jaar neem ik me voor om niet meer doordeweeks te drinken en enkel in het weekend een drankje te doen. Ik merk nml dat sinds ik ben gestopt met roken ik nu makkelijker te veel en te vaak drink en dat dit ook de nodige xtra kilootjes met zich meebrengt....

                    Wel rot om te horen dat jouw jaar slecht begint vanwege familie issues Fireworkfreakz19. Sterkte!

                    Comment


                      #11
                      Mijn voornemens zijn er twee:

                      - Geld sparen, want waar is het dit jaar gebleven??
                      - Afvallen. 10 jaar geleden woog ik 15 kilo minder, nu bungel ik rond de 94 kilo. Eerste doel; onder de 90. Om het haalbaar te maken. Definitieve doel is 85, en dan ben ik happy.

                      Comment


                        #12
                        Ik stop met goede voornemens...
                        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                        Comment


                          #13
                          Nog meer vuurwerk bestellen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #14
                            Ik stop met vuurwerk. NOT!!
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #15
                              Heb mezelf een aantal doelen gesteld:

                              In januari afstuderen als fysiotherapeut en een baan vinden
                              In 2017 meedoen aan NK gewichtheffen en top 5 halen, en 2018 toch eigenlijk wel eerste worden in mijn gewichtsklasse!
                              Mijn motorrijbewijs halen

                              Als er mensen geïnteresseerd zijn in gewichtheffen, hier is mijn instagram!


                              Iedereen succes met zijn/haar doelen en voornemens!

                              Comment

                              Working...
                              X