Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    6:30 als de kleine jongen wakker word voor zn flesje melk. Ben nu wel gauw weer onder de lakens gedoken

    Comment


      #77
      Ik hoopte een beetje uit te kunnen slapen. Vanaf half 6 alleen maar onrustig draaien, om kwart over 6 maar opgestaan. Met een bak koffie ff bijlezen op het forum. Nu tot vanmiddag wachten om mijn vuurwerk op te halen

      Comment


        #78
        Ben al buiten

        Comment


          #79
          Môgguh, hoe laat is het?

          Comment


            #80
            Rond 01:00 gaan slapen en om 04:00 schrok ik wakker, kon natuurlijk niet slapen meer maar toch om 5 uur besloten om nog even de ogen dicht te doen ben rond 8 opgestaan

            Comment


              #81
              Sliep om 01.00, 09.00 wakker. Prima geslapen!

              Comment


                #82
                Ook maar is wakker geworden. Toen ik naar buiten keek werd ik alleen wel een beetje treurig van het weer..
                .

                Comment


                  #83
                  Net wakker, door iemand die het voor elkaar kreeg om een saluteblok en wat salutes af te steken. Toch wil ik hem bedanken, sliep door mijn wekker heen want het geluid stond op minimaal.

                  Comment


                    #84
                    Goedemorgen ik ben onrustig maar toch lekker geslapen. Tsja het weer.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #85
                      vanochtend half 6 wakker gemaakt door mijn zoontje van 8 jaar , die dit jaar voor het eerst zelf vuurwerk mag afsteken hij kon niet meer slapen zei hij
                      diep van binnen moest ik wel lachen , het pyro virus is door gegeven aan de volgende generatie
                      nu samen nog is kijken wat we vandaag nog bij gaan kopen

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                        Goedemorgen ik ben onrustig maar toch lekker geslapen. Tsja het weer.
                        Het zicht is nog wel aardig, maar ben bang dat dat om 00:00 wel anders is.

                        Comment


                          #87
                          We zijn weer wakker! Lekker tot 9 uur geslapen en dan is nu dé dag
                          toch eindelijk aangebroken

                          Comment


                            #88
                            was om 10uur wakker...lekker geslapen...gedoucht....nu ff eten en de sites bekijken.
                            en over het weer.....heb net gelezen dat de mist wegtrekt voor 6uur(door david onze weerman)dus we gaan een topdag tegemoet.

                            Comment


                              #89
                              Ff met ontbijt energie deponeren. Tis buiten verrekes koud pff.

                              Comment


                                #90
                                Was tegen 10.00 uur wakker
                                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                                Comment

                                Working...
                                X