Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 92
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Hoelaat sta jij op de 31ste ?

    Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.533
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ik ben niet zo'n uitslaper dus ben wel voor 10 uur wakker.

  3. #3
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Tussen 5 en 6, laatste dag van de verkoop
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 augustus 2005
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    233
    Thanks
    244
    94 waarderingen in 61 posts
    Nu de tijden verandert zijn is het meestal wel wat later. Rond een uur of 12.
    Maak dan de boel klaar voor 18.00 uur.

    Toen het gewoon nog om 10.00 uur mocht was ik meestal wel wakker tegen een uur of 9.

  5. #5
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Ik hoop toch niet dat ik van de stress 5.00 uur ofzo wakker wordt. Alsjeblieft zeg...
    Dat wordt 1 grote kwelling aan boze gevoelens over de regering en sentiment dat vroeger dan gewoon om 10.00 uur kon gaan stoken. Gewoon laat naar bed gaan en hopen dat ik uit kan slapen.

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    jaar terug werd ik rond 8 uur wakker en was ook egt klaar wakker dus was een lang dag.. vooral als pas om 18.00 uur mag afstekken duur extra lang zo dag...

    Ik hop dat ik dit jaar wat langer ken blijven slapen als het lukt haha

  7. #7
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Nu hoeft dat niet meer zo vroeg in principe, tenzij er nog een winkeltje bezocht moet worden die niet eerder kon. Maar verder een vrij normale dag, vaak rustiger dan de dagen ervoor qua ochtend.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #8
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Het is mijn vakantie, ik weet dat ik de volgende dag maar heel weinig ga slapen, dus meestal slaap ik uit tot half 11 of zelfs later. Zeker nu je niet meer om 10 uur mag stoken en ik meestal al op de 29ste mijn vuurwerk haal. Tegenwoordig hoef ik ook me hond niet meer in de ochtend uit te laten op vrije dagen, dus. Ik word alleen vroeger wakker als de pieper gaat. Dus lekker lang slapen :P Want vaak is de nacht ervoor vaak sowieso heel moeilijk om in slaap te komen xD
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  9. #9
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Slaap net zolang tot dat uit mezelf wakker word en daarna ff rustig wakker worden, ontbijten erbij ff tv kijken en daarna alles klaar zetten en vaste prik met kameraden lekker gaan stoken rond een uur of 12 middags

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2005
    Berichten
    45
    Thanks
    13
    42 waarderingen in 14 posts
    Sinds de nieuwe regelgeving is dat niet vroeg meer. Zet om iets voor 10 mijn raam open, zodat ik de knallen die af en toe voorbij komen beter kan horen, maar verder blijf ik lekker liggen tot een uur of 12.

  11. #11
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik nog steeds zo vroeg mogelijk, wil niets missen van de dag.
    Hier is meer dan genoeg te doen, overal gezelligheid, veel plaatsen wordt carbit geschoten, kids lopen al over straat. Wil niets van die sfeer missen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze 3 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  13. #12
    VWC-Lid pekelder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2010
    Locatie
    Oude Pekela
    Berichten
    272
    Thanks
    161
    356 waarderingen in 105 posts
    Vorig jaar was ik vroeg. Zo rond een uurtje of 6. Gingen daarna even naar Duitsland nog. Geen idee of het dit jaar weer zo is, maar sowieso rond 8 uur wel.
    >0597<

  14. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2015
    Berichten
    5
    Thanks
    4
    3 waarderingen in 3 posts
    Op 31 december word ik al op jonge leeftijd(-10) vroeg wakker(6-7uur) na een korte nacht vol spanning. De laatste jaren is dit niet veranderd maar dan kies ik er zelf voor. Op tijd uit bed(voor een vrije dag 7-8 uur), om met de vriendengroep de laatste voorbereidingen te treffen voor het carbidschieten. Dit gaat dan door tot het weer donker begint te worden. Zodra dan het grootste deel weer is opgeruimd en we met zijn allen nog wat hebben gedronken, begint voor mij het afsteken van vuurwerk. Dit is meestal tegen 6-7 uur in de avond. De nieuwe regeling qua tijd is dan ook geen probleem sinds ik carbid schiet.

    Echter, valt 31 december dit jaar op een zaterdag wat betekend dat ik moet werken. Er zijn dan twee opties. In de nacht van vrijdag op zaterdag werken tot een uurtje of 10, of overdag werken tot later in de avond. Het wordt dus optie één als het aan mij ligt. Alleen moet ik dan overdag nog ergens een moment vinden om te gaan slapen en dan moet ik nog daadwerkelijk kunnen slapen op de mooiste dag van het jaar...
    Laatst gewijzigd door Tom91; 21 oktober 2016 om 14:50

  15. #14
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Wekker staat dan weer op 9:45. Lekker de hele dag alle sfeer meepakken. Hier wordt gewoon geknald overal vanaf 10 uur en zo hoort het ook. Er is ook veel carbid te horen dus ik sta de hele dag te genieten. Kans is ook aanwezig dat ik zelf toch weer de hele dag sta te knallen..

  16. #15
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ga meestal lekker vroeg op... T is tenslotte maar 1x per jaar 31 December voor mij verandert er nix qua vuurwerkbesluit overdag carbid schieten hele dag!

Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •