Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Uurtje of 8 zal het wel weer worden. Om zo lekker vanaf 10 uur van het carbid en vuurwerk te kunnen genieten
    -FireworksHolland-

    Comment


      #17
      Als streven al meerdere malen 9:00 op het oog, maar in de praktijk is het toch elke keer rond 6:30. Ach, geniet ik er optimaal van.
      Zonder respect geen vuurwerk.

      Comment


        #18
        Ik ben een hele slechte uitslaper, en de kids hebben dat de afgelopen jaren niet ten goede veranderd. Ik denk dat het voor 6:00 uur al raak is. En op zo'n dag kan ik daarna ook niet meer slapen. Op dit gebied ben ik net een kind dat zijn 10e verjaardag mag vieren...

        Comment


          #19
          Lekker uitslapen tot een uurtje of 12, dan rustig aan en 's avonds tot laat / vroeg door 10 uur mag er toch niet meer geschoten worden

          Comment


            #20
            Heel herkenbaar dat vroege wakker worden. Normaal kan ik zonder probleem tot in de middag slapen maar op deze dag ben ik om een uurtje of 7 a 8 alweer klaar wakker. In ieder geval nog genoeg tijd voor de laatste voorbereidingen.

            Comment


              #21
              Het lukt mij (gelukkig) nog gewoon om lekker uit te slapen. Meestal uurtje of 11/11:30. Alle tijd nu je niet meer om 10uur mag stoken.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Ik ben een hele slechte uitslaper, en de kids hebben dat de afgelopen jaren niet ten goede veranderd. Ik denk dat het voor 6:00 uur al raak is. En op zo'n dag kan ik daarna ook niet meer slapen. Op dit gebied ben ik net een kind dat zijn 10e verjaardag mag vieren...

                Haha, heel herkenbaar. Hier idem dito.

                Comment


                  #23
                  Tussen 7 en 8 moet ik bij Valk zijn, dus het wekkertje gaat om 5 uur. Zin an!
                  Well, that depends...

                  Comment


                    #24
                    0600, moet jammergenoeg gewoon werken oudjaarsdag

                    Comment


                      #25
                      Meestal rond een uurtje of 8 en dan vanaf uurtje of half 9 9uur stoken. zolang de buurt er geen problemen mee heeft begin ik gewoon smorgens.
                      ☞M~PYRO☞

                      Comment


                        #26
                        Moet werken de 31ste, dus geen uitslapen voor mij. Kan helaas ook geen vrij krijgen, vorig jaar al aangevraagd, maar krijg het niet voor elkaar
                        1 + 1 = 3

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar voor het eerst sinds tijden ook weer werken op de 31e. gelukkig om 2 uur weer vrij.

                          Comment


                            #28
                            het hele jaar tussen 6 en 7 . Nooit later dan 7 uur dat heb je als je 3 kinderen hebt

                            Comment


                              #29
                              Ik werk in een ziekenhuis, dus helaas geen vrij voor mij. Lekker om 6 uur eruit. Gelukkig ben ik dit jaar rond 16.00 klaar, dus tijd genoeg om van de avond te genieten. Het mag toch pas vanaf 18.00. De 29e vrij gepland om de bestellingen op te halen. Zin in!

                              Comment


                                #30
                                Dit jaar lekker uitslapen, denk een uurtje of 10.

                                Comment

                                Working...
                                X