Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De kriebels zijn altijd wel aanwezig. Heb heel het jaar jeuk

    Comment


      #17
      Beginnen? Je bedoeld die kriebels die al vanaf mijn 2e levensjaar aanwezig zijn?

      Comment


        #18
        De echte kriebels heb ik sinds gisterenavond weer; tripjes gepland, lijstjes gemaakt; laat maar komen!
        Zonder respect geen vuurwerk.

        Comment


          #19
          Voor mij eind augustus. Nog even profiteren van de vroege vogel acties en dan al weer ruim over budget, om in oktober de freakacties met nieuwe producten af te struinen.

          Vorig jaar was ik eind augustus in Knokke, twee pyromusicals meegepakt, nou na zo'n show was ik niet meer te houden. Dan is December nog lang...

          Nu ook weer alle winkeliersdemo's met nieuwe producten... Ik ben zeer rationeel, maar als het op vuurwerkaankomt. Kan het nog steeds niet verklaren...
          Ik zit er alweer helemaal in!

          Comment


            #20
            sinds ik mijn YouTube kanaal heb en elke week een video upload en ik dus eigenlijk elke week wel met vuurwerk bezig ben zijn de kriebels er echt het hele jaar. Wanneer slaat het om in echt niet meer te houden tja dat is toch wel in deze tijd dat het opgebouwd wordt tot ongekende hoogte eind december.

            Doordat ik dus elke week nu met video materiaal bezig ben met vuurwerk probeer ik in de zomer al wat vuurwerk te kopen met mooie kortingen! dus het heb ook zo ze voordelen!
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              #21
              Na de jaarwisseling kijk ik vaak de eerste filmpjes om de ergste kater weg te spoelen. Dan in het begin van het jaar pak ik misschien alvast een klein bestellinkje mee in een outlet. Daarna is het helaas lang wachten tot rond september de eerste nieuwe producten en freak-acties voorbij komen. In de tussentijd neus ik hier wat rond om te kijken of ik nog filmpjes kan vinden die ik nog niet gezien heb.

              Maar dan als het rond begin december koud is, de open haard weer aan gaat en de eerste vuurwerkfoldertjes weer binnenkomen en ik me elke dag afvraag of mijn bestelling al 'af' is.. Dat is wanneer het echt gaat leven. Na de laatste bestelling is het aftellen tot het moment dat ik in de auto kan stappen om mijn vierkante vriendjes op te gaan halen. Nadat ze thuis aangekomen zijn worden ze natuurlijk gelijk allemaal uitgepakt en wordt er een plekje uitgezocht om het welbekende muurtje te metselen. Ik moet me dan altijd inhouden om niet voordat het 'tijd' is al met een aantal cakes naar buiten te lopen. Dat zijn voor mij de 'kriebels'.
              Laatst aangepast door PyroBrian; 20 September 2016, 15:37.

              Comment


                #22
                Dit jaar al vanaf Juni/Juli, het moet niet gekker worden!

                Comment


                  #23
                  Meestal eind augustus. En als het koud begint te worden dan worden die kriebels alleen maar erger
                  ☞M~PYRO☞

                  Comment


                    #24
                    Sinds gisteren pas! Ik weet eigenlijk niet waardoor het kwam. Opeens had ik het gevoel weer zoals ik dat jaren geleden ook had toen ik de hele dag met een rugtas vol met vuurwerk rondliep, kanonslagen, romeinse kaarsen, grondbloemen. Die tijd is wel voorbij helaas!

                    Comment


                      #25
                      Ach ben er eigenlijk altijd wel mee bezig, heb altijd wel de kriebels maar December wel t hoogtepunt en dan speelt ook echt de december sfeer mee en t vuurwerk maakt t compleet. Bijzonder gevoel niet uit te leggen freaks begrijpen t misschien wel!!

                      Comment


                        #26
                        Het bij mij wel minder geworden, een heel stuk minder.
                        Ben een groot liefhebber maar het is niet meer zo dat ik al in september begin te bestellen.
                        Ik probeer zeker op de hoogte te blijven van alle nieuwe producten en ga uiteindelijk een selectie maken.

                        Comment


                          #27
                          Bij mij komen de kriebels te pas en te onpas het hele jaar door naar boven. Vanaf 1 september gaat de frequentie omhoog van elke week een kriebel tot 31 december elk uur gedachten over vuurwerk en dus kriebels.

                          Comment

                          Working...
                          X