Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 28-29 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik ga nu vast pitten zodat het werder morgen is ;)
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      #47
      Iedereen een goede reis vanacht.
      Let op is glad aan het worden in zuid holland strooiwagens rijden al volle bak.
      Sjouw je geen hernia is moeilijk bukken om het lontje aan te steken dan.
      Fijne drie dol dwazen dagen !!!

      Comment


        #48
        Iets in mij vertelt me dat een hoop freaks hopen dat vandaag om 23:00 de zomertijd in gaat.

        Comment


          #49
          Alle freaks veel plezier komende dagen en geniet ervan!!

          Comment


            #50
            Ik hoop dat ik het nachtbrakerstopic niet nodig heb vannacht, want wij gaan morgenochtend vroeg richting Mega vuurwerk! Maar als ik me zelf een beetje ken, dan spreek ik jullie zo nog wel..

            Comment


              #51
              Heerlijk topic dit!! Dit jaar een hotel geboekt, waar ik nu dus verblijf. Morgenvroeg in leeuwarden staan (2uur enkele reis), dus een hotelletje geboekt in Leeuwarden. Lekker biertje erbij, komt het slapen ten goede ☺
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                Heerlijk topic dit!! Dit jaar een hotel geboekt, waar ik nu dus verblijf. Morgenvroeg in leeuwarden staan (2uur enkele reis), dus een hotelletje geboekt in Leeuwarden. Lekker biertje erbij, komt het slapen ten goede ☺
                Dat is helemaal een stunt hahaha lachen hoor zullen er weinig zijn die dat doen, maargoed soms haal je die overnachting met je korting er dik en dwars uit

                Comment


                  #53
                  Kan niet slapen, over 3 uur me best uit. :(

                  Comment


                    #54
                    Om kwart voor 7 uit bed en om 7 uur vertrekken. En om half 8 de bestellingen bij vuurwerkshop7kamp op halen. 😃

                    Comment


                      #55
                      Om 8 uur richting breda voor m'n bestelling op te halen

                      Comment


                        #56
                        Zo richting vuurwerkoutlet groningen, de eerste bestelling halen

                        Comment


                          #57
                          Wekker staat om 5 uur voor de trip richting Huizen. Hoop dat ik nog een oog dicht doe vannacht
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                            Om kwart voor 7 uit bed en om 7 uur vertrekken. En om half 8 de bestellingen bij vuurwerkshop7kamp op halen. ��
                            ah dan loop ik je net mis ben benieuwd wat je ophaalt

                            Comment


                              #59
                              Ik hoop zo dat die mist weggaat!

                              Comment


                                #60
                                ik 8 uur mijn eerste bestelling... hoplijke ken zo nog even lekker slaapen

                                Comment

                                Working...
                                X