Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
    Ik zit op de +/- €300. Ik vraag me eigenlijk af voor de iets grotere budgetten, kopen jullie dan veel kartonnen, of is het heel varierend met vanalles wat? Kan het mezelf niet echt voorstellen
    ik zeg elk jaar dat ik geen belachelijke bedragen zal uitgeven maar zodra die virus je te pakken heeft blijffie gaan. maar meestal wel variërende cakes en je pikt meestal de laatste dagen nog wat op

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
      Ik zit op de +/- €300. Ik vraag me eigenlijk af voor de iets grotere budgetten, kopen jullie dan veel kartonnen, of is het heel varierend met vanalles wat? Kan het mezelf niet echt voorstellen
      Geen kartonnen, wel veel cakeboxen en veel losse cakes voor in de vooravond

      Comment


        Max 400 euri

        Comment


          Voorgaande jaren altijd rond de 400 euro.
          Dit jaar een huisje gekocht en flink wat geld uitgegeven aan inrichting etc.
          Daarbij sparen voor een nieuwe auto.

          Dus dit jaar een budget van rond de 75 euro maar m'n bestelling komt nu op 85 euro uit (en meer gaat 't ook niet worden denk ik )

          Comment


            Budget 300 meestal. Uitgaven uhhm de halve collectie van evo,s losse cakés zowat xD

            Comment


              Ik betrap me zelf elk jaar weer dat nooit aan budget hou
              Denk dat nu voor kleine 3300 heb besteld en einde van jaar knal ik nog langs wat winkels

              Comment


                Zit dit jaar denk ik rond de €700. Heb dit jaar o.a. de escape from hell. Mooi voor om 00:00.

                Comment


                  Ik stel mezelf eigenlijk nooit een budget, erg slecht. Maar ik weet dat je altijd over het budget heen gaat. Want dit kan er nog wel bij, en ja dan moet dit en dat er ook bij anders is het niet compleet..... Die gedachten-gang herkent niemand natuurlijk ;-)
                  "Eind goed, knal goed."

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door R O B Z Bekijk bericht
                    Ik stel mezelf eigenlijk nooit een budget, erg slecht. Maar ik weet dat je altijd over het budget heen gaat. Want dit kan er nog wel bij, en ja dan moet dit en dat er ook bij anders is het niet compleet..... Die gedachten-gang herkent niemand natuurlijk ;-)
                    Hahaha helemaal mee eens. Doe ook niet aan budget. Ik koop gewoon vuurwerk wat ik mooi vind tot ik denk ik heb wel genoeg......Zit nu op 7 boxen en 24 cakes. Weet niet of er nog wat bij komt.

                    Comment


                      Laten we het erop houden dat het heel flink geëscaleerd is dit jaar

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                        Laten we het erop houden dat het heel flink geëscaleerd is dit jaar
                        Bij jou ook al?
                        En ik twijfel nog steeds om deze week nog een laatste kleine bestelling te doen

                        Comment


                          Tot nu toe nog geen budget gehad, af en toe wat bestellen wanneer ik wat over had. Voor nu ongeveer 7/8 honderd besteld. Zal vanavond mijn resterende budget berekenen.

                          Comment


                            Rond de 1000.
                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              Nu al doorgeschoten van 250 naar 450
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Ik heb stiekem toch de 1200 bereikt.
                                Was eerst ongeveer 1000 maar bleef helaas kriebelen
                                Even a broken clock is right twice a day.

                                Comment

                                Working...
                                X