Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    €0-€200

    heb sinds jaar 250 p/mnd minder dan 5 jaar ervoor, dus foetsie speelruimte en dan is vrijwel elk vuurwerk veel geld om de lucht in te jagen. Maar goed, misschien een boxje ofzo, of een paar cakes. Afhankelijk van of ik wat boeken/lp's weet te verkopen om wat extra te hebben, anders zit 't er gewoon niet in. Weet wel duurzamer uitgaven voor m'n geld

    Comment


      #17
      Ik heb het niet echt bijgehouden eerlijk gezegd. ik koop gewoon wat ik mooi vind en waar een goede aanbieding voor te vinden is. dan kijk ik dat ik veel verschillende soorten effecten heb en welke producten mooi te combineren zijn.

      Heb nu echter wel echt genoeg. misschien dat er nog 1 of 2 nieuwe boxen bij komen van evolution / rubro maar dan is het echt genoeg.

      Comment


        #18
        Auto moet nog voor de APK deze maand. Maar als alles goed is zit ik op een budget van 1000 tot 1200 euro.

        Comment


          #19
          heb het meeste al gekocht in de freak acties maar nu nog zo'n budget over van 300 - 400 euro

          Comment


            #20
            laatste jaren al zeer consistent 300-400 euro. Is tot nu toe redelijk goed bevallen, dus ik denk niet dat het gaat wijzigen.
            Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

            Comment


              #21
              Elk jaar kijk ik in september naar mijn budget en word het zo rond de 250 euro. Elk jaar kijk ik op 1 januari naar mijn uiteindelijke budget en zit t rond 500-1000 euro xD Dus, voor nu zie ik het heel pessimistisch in, maar uiteindelijk, word het vaak positief en genieten geblazen
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #22
                Momenteel zit ik op een budget van 250 euro, gaat naar 500 euro en in het ergste geval gaat het naar 1000 euro. Hoop uiteindelijk op 750 euro te komen.

                Comment


                  #23
                  De show die gepland staat komt ongeveer op 2200 uit (met kortingen eraf). Dit wordt door 2 personen betaald, dus 1100 de man. Verder misschien nog wat geld voor nieuwe producten ofiets en nog naar Duitsland voor wat spul. 1500 moet echt de max zijn.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Denk zo rond de 500/600.
                    Zonder respect geen vuurwerk.

                    Comment


                      #25
                      Alles bij me kaar zo rond de 500 euro. wel fors meer dan vorig jaar.
                      ook bekend op avp met de zelfde naam

                      Comment


                        #26
                        Momenteel heb ik voor zo'n 1100 euro gehaald en besteld. Dit loopt richting de jaarwisseling op tot 1500 denk ik. Voor mezelf heb ik nu wat ik van plan was te kopen. Wat nog komt is pakketten en knallers voor mijn neefjes. je moet er wat voor over hebben om de favoriete oom te zijn

                        Comment


                          #27
                          Ik heb geen idee en wil het ook niet weten

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                            Ik heb geen idee en wil het ook niet weten
                            Whahaha is vaak ook wel beter voor je nachtrust en die van je partner
                            Laatst aangepast door TotalConfus; 15 October 2016, 14:28.

                            Comment


                              #29
                              Zit nu exact aan de 700 euro. Da's wel even schrikken ik wist niet dat ik al zo veel had besteld haha.
                              En nieuwe producten heb ik nog niet eens besteld...

                              Comment


                                #30
                                De totale kosten voor de APK was 130 euro. Totale bestedingsruimte voor vuurwerk ligt rond 1100 euro. Groot gedeelte wordt hier in Nederland bestelt, en het andere gedeelte (zo rond 300 euro) zal in Duitsland gehaald worden.
                                Dus 800 euro in Nederland en 300 euro in Duitsland.

                                Comment

                                Working...
                                X