Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw budget dit jaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ivm met ziekte van afgelopen jaarwisseling nog wat mooie boxen over, dus dit jaar max €200 denk ik.

    Comment


      #32
      Wat mijn budget dit jaar is?
      Overschreden.

      Eddy.
      Waar rook is, is vuurwerk.

      Comment


        #33
        Budget is onzeker maar lijk stijgende. Een eurootje of 500 maximaal. Voorgaande jaren zat ik elke keer rond de €800 tot €1000 maar daar is verandering in gekomen.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          #34
          Mijn budget dit jaar verlaagd naar 400
          Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

          Comment


            #35
            afgelopen jaren rond de 600 / 700
            maar lijkt er op dat het dit jaar rond de 500 uit gaat komen...
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #36
              Oei er zijn meer die moeten indammen qua budget.
              Voor mij ook een boel tegenslagen qua zorgkosten en auto kaduuk en dure vakantie. Gelukkig al een leuk lijstje samengesteld van +- 700,- en ook nog een hele berg van vorig jaar (+- 500,-) dus ik mag niet klagen!
              Maar het is wel moeilijk als je die freak actie's voorbij ziet komen en je mag niet .. Waaaahhh
              Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

              Comment


                #37
                Alles word bij familie thuis afgestoken
                Laatst aangepast door vuurwerkduiven; 29 December 2016, 13:06.

                Comment


                  #38
                  Ik zit nu op €650a€700 en dat word waarschijnlijk €1000+ als de nieuwe producten bevallen op de demo's bij de verkopers zelf.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                    Doe niet meer aan budget. Koop wat ik leuk vind. Wel besloten alleen cakeboxen te kopen. Teller staat op 7. Koop er nog minimaal 3 bij en dan zie ik wel wat de schade is.
                    Voornemen is mislukt....ondertussen 8 boxen en 19 losse cakes besteld

                    Comment


                      #40
                      Ik begon met 60 (in 2013), toen 100, 150 en dit jaar 250 maar samen met me broertje dus 500eu totaal waarvan de eerste 350 al uitgegeven is moet me inhouden om niet meer te halen.. elk jaar toch nog even wat extra's wanneer we ophalen. Zal totaal waarschijnlijk rond de 600 uitkomen.

                      Comment


                        #41
                        Gok zo tussen de 4 en 500

                        Comment


                          #42
                          met vrienden erbij. denk zo 500a700

                          Comment


                            #43
                            dit jaar een wat groter budget dan voorgaande jaren en dat zal dit jaar rond de 1100 zitten

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door remcus Bekijk bericht
                              Ko


                              Mijn budget is dit jaar 1000, vorig jaar iets over de 1500 gegaan en dat was toch teveel om 3uur waren we nog bezig met 3 man

                              Mijn budget was 1000, maar die is lichtelijk overschreden met €74,21 om precies te zijn

                              Comment


                                #45
                                Inmiddels een half jaar gestopt met roken met als fantastisch gevolg dat mijn budget voor vuurwerk hoger mag van mijzelf. Ik hoop onder aan de streep niet meer te hebben uitgegeven dan 400/500.

                                Comment

                                Working...
                                X