Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 163
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    1.060
    Thanks
    17
    61 waarderingen in 43 posts
    Ik ga voor de 100 euro dit jaar, dus het zal wel tussen de 150 en 200 euro worden.

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    En we hebben een winnaar
    Hoop i.d.d. dat hij het van me gaat winnen haha. probleem hier is dat ik naast vuurwerk nog een dure hobby heb. Dus het geld rolt het hele jaar door.

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 oktober 2016
    Locatie
    Oaveriessel
    Berichten
    77
    Thanks
    113
    31 waarderingen in 21 posts
    Bestellingen: ~1300
    Gedurende verkoop dagen maximaal: 500 extra

  4. #64
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Budget heb ik niet echt, bestelde vuurwerk heeft iig een winkelwaarde van boven de 6000
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Djaimy voor het bericht:


  6. #65
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Mwa kan beter niet vertellen voor het geval mijn ouders toevallig dit forum lezen

  7. Deze gebruiker waardeert moesten voor het bericht:


  8. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.522
    Thanks
    3.435
    1.923 waarderingen in 700 posts
    rond de 500...



    kilo

  9. #67
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    rond de 500...



    kilo
    Kruit of gewicht ;)

  10. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    1
    38 waarderingen in 11 posts
    Max 450 tot 500, anders word mijn vriendin boos :P

  11. #69
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ervan uitgaande dat 98 staat voor je geboortejaar zou dit resulteren in een 18 dan wel 19 jarige. Ik kan me weinig indenken dat je als 19 jarige een stabiele samenwoning hebt met je partner waarbij gezamenlijk inkomen wordt verdeeld bijvoorbeeld.

    Wellicht zit ik hier verkeerd, wellicht is dat niet je geboortedatum

    Tevens zijn mijn vriendin en ik ook rond die leeftijd en wonen samen op kamers waarbij wij wel een rekening delen voor de boodschappen. Dit is echter totaal los van eigen inkomen en rekening.

    Moraal van 't verhaal: als je niet samenwoont, wat is dan haar invloed? Als zij t niet goed vindt dat je geld spendeerde aan je hobby dan doe je dat niet? Lijkt me niet correct. Lijkt me eerder dat ouders dan een lastig punt zijn .

    On-topic: heb geen budget. Zie wel hoeveel iedereen in de omgeving wilt inleggen en wat de situatie is. Zal paar honderd worden.

  12. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    1
    38 waarderingen in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Ervan uitgaande dat 98 staat voor je geboortejaar zou dit resulteren in een 18 dan wel 19 jarige. Ik kan me weinig indenken dat je als 19 jarige een stabiele samenwoning hebt met je partner waarbij gezamenlijk inkomen wordt verdeeld bijvoorbeeld.

    Wellicht zit ik hier verkeerd, wellicht is dat niet je geboortedatum

    Tevens zijn mijn vriendin en ik ook rond die leeftijd en wonen samen op kamers waarbij wij wel een rekening delen voor de boodschappen. Dit is echter totaal los van eigen inkomen en rekening.

    Moraal van 't verhaal: als je niet samenwoont, wat is dan haar invloed? Als zij t niet goed vindt dat je geld spendeerde aan je hobby dan doe je dat niet? Lijkt me niet correct. Lijkt me eerder dat ouders dan een lastig punt zijn .

    On-topic: heb geen budget. Zie wel hoeveel iedereen in de omgeving wilt inleggen en wat de situatie is. Zal paar honderd worden.
    Mmm, leuk dat je je geïnteresseerd erin bent. Ik ben zelf 18 jaar en me vriendin 17. Echter zijn we best wel vaak samen, slapen we ook vaak samen en we delen hier een daar ook het geld omdat we ongeveer hetzelfde verdienen. Ze zou me niet kunnen stoppen, alleen ze moet er al aan wennen aan een vriendje die je maandsalaris er door heen werkt aan knallers en potten. Doe rustig aan en dan gaan we het vermeerderen met de jaren ;). Maar als ik nu bijvoorbeeld een extra 200/300 er in zou gaan jagen zou ze niet erg blij zijn

  13. #71
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfan1998 Bekijk bericht
    Mmm, leuk dat je je geïnteresseerd erin bent. Ik ben zelf 18 jaar en me vriendin 17. Echter zijn we best wel vaak samen, slapen we ook vaak samen en we delen hier een daar ook het geld omdat we ongeveer hetzelfde verdienen. Ze zou me niet kunnen stoppen, alleen ze moet er al aan wennen aan een vriendje die je maandsalaris er door heen werkt aan knallers en potten. Doe rustig aan en dan gaan we het vermeerderen met de jaren ;). Maar als ik nu bijvoorbeeld een extra 200/300 er in zou gaan jagen zou ze niet erg blij zijn
    Ja als die informatie al deelt in je naam dan ben ik wel geïnteresseerd ja ;).

    Apart verhaal wellicht. Aannemende dat jullie dan al klaar zijn met school?

    Ik ben namelijk al meer dan 4jaar samen met mijn vriendin en heb pas onlangs een gedeelde rekening, desondanks blijft verder alles gescheiden hoewel we vrijwel 6 dagen van de week samen zijn, soms 5.

    Maar tot zo ver mijn interesse. Vindt het wel erg interessant / opvallend gezien de leeftijd e.d.

    Hierna weer on topic. Sorry!!

  14. #72
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Jullie moeten beide iets meer " lekker belangrijk " in jullie systeem hebben qua vriendin

  15. Deze 6 gebruikers waarderen remcus voor het bericht:


  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    1
    38 waarderingen in 11 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Ja als die informatie al deelt in je naam dan ben ik wel geïnteresseerd ja ;).

    Apart verhaal wellicht. Aannemende dat jullie dan al klaar zijn met school?

    Ik ben namelijk al meer dan 4jaar samen met mijn vriendin en heb pas onlangs een gedeelde rekening, desondanks blijft verder alles gescheiden hoewel we vrijwel 6 dagen van de week samen zijn, soms 5.

    Maar tot zo ver mijn interesse. Vindt het wel erg interessant / opvallend gezien de leeftijd e.d.

    Hierna weer on topic. Sorry!!
    Nee hoor,

    We zitten beide nog op school. We delen alleen het geld omdat we elkaar een genoeg vertrouwen geven en in de long run heeft het onze relatie best wel goed geholpen qua vertrouwen. We hebben aparte rekeningen, maar zij wilt heel graag sparen en zet dan haar geld op mijn spaarrekening. Vandaar dat ze het niet zo leuk vond als ik soms de spaarrekening er door heen jaagde:P

  17. #74
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Ja als die informatie al deelt in je naam dan ben ik wel geïnteresseerd ja ;).

    Apart verhaal wellicht. Aannemende dat jullie dan al klaar zijn met school?

    Ik ben namelijk al meer dan 4jaar samen met mijn vriendin en heb pas onlangs een gedeelde rekening, desondanks blijft verder alles gescheiden hoewel we vrijwel 6 dagen van de week samen zijn, soms 5.

    Maar tot zo ver mijn interesse. Vindt het wel erg interessant / opvallend gezien de leeftijd e.d.

    Hierna weer on topic. Sorry!!
    Ik denk dat het juist goed is dat hij rekening houdt met de mening van zijn liefje.

    On topic: Ik hou met niemand rekening, en mijn budget is dat ook verdubbeld in de afgelopen maanden.

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    zuid
    Berichten
    357
    Thanks
    808
    214 waarderingen in 79 posts
    ik zit nu op 1360 euro uit belgie, ik zal in nederland voor dit jaar rond de 1000 euro. er zal mijzelf kennende nog voor 750 aan bestellingen en belgie bijkomen en dan komt in december mijn 13e maand binnen. aangezien ik sinds 2 maand weer vrijgezel ben en dus niet hoef te uit eten met de kerstdagen of cadeautjes etc. zal de 13e maand a 1100 euro ook nog op gaan mijn favoriet hobby.
    Tattoos is mijn andere hobby en dat kost ook klappen met geld, leef maar 1 keer. FUCK IT

  19. Deze 3 gebruikers waarderen syndikaat voor het bericht:


Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •