Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 136
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    Avond! Graag jullie mening over het volgende:

    Ik wil een fluitproject doen waarvoor ik 2x wacky whistle heb en 2x ambush. Nu wilde ik daar 2x return of the phoenix tussen zetten, alleen ben ik aan het twijfelen geraakt. namelijk de return of the phoenix weg laten en er 2x daisy beam of 2x pounding napalm achteraan doen. Alle 3 de potten zijn voor de zelfde prijs te krijgen. Wat zouden jullie doen?

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    ik zal hier tegen het einde van het jaar ook eens informeren.. wat de beste afsteek volgorde na 00:00 is

  3. #33
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderB10 Bekijk bericht
    Avond! Graag jullie mening over het volgende:

    Ik wil een fluitproject doen waarvoor ik 2x wacky whistle heb en 2x ambush. Nu wilde ik daar 2x return of the phoenix tussen zetten, alleen ben ik aan het twijfelen geraakt. namelijk de return of the phoenix weg laten en er 2x daisy beam of 2x pounding napalm achteraan doen. Alle 3 de potten zijn voor de zelfde prijs te krijgen. Wat zouden jullie doen?
    Ja moeilijk. De Daisy beam heeft zich al zeker bewezen en heeft 370 gram en 25 shoten tov 36 shoten en 297 gram van de pounding napalm. De daisy beam heeft dus wat vollere boeketten. De pounding napalm schiet in salvo's wat wel weer meer geweld levert en past meer binnen een fluitproject. De return of the phoenix is een top cake, maar als finale zou ik de zeker voor de Daisy beam of Pounding napalm adviseren voor meer geweld. Je zegt zelf dat het een fluitproject is, dan zou ik toch kiezen voor de pounding napalm.
    Laatst gewijzigd door TryMike; 30 oktober 2016 om 14:23 Reden: in de war met andere cake

  4. Deze gebruiker waardeert TryMike voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Ik heb mijn bestellingen reeds geplaatst maar twijfel over een toevoeging aan mijn kleuren projectje.

    Ik heb al besteld:

    -Cruel traction
    -Bad #ss box
    -1,2' Spinning tail to multicolor
    -1,2' Green tail to purple star W green

    Ben erg tevreden met deze producten maar denk er nu aan om de Event Horizon 3Z van Rubro toe te voegen. Vond dit een mooie box, maar de prijs/kwaliteit vond ik te matig. Nu is deze box ineens voor 69,- (ipv 119,-) te krijgen in de dagaanbieding van Valk.

    Voegt deze box wat toe aan mijn kleurenshowtje, of zal deze box volledig weggeblazen worden door bijv. de cruel traction? In dat geval kan ik hem beter laten staan.

  6. #35
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Past prima in een opbouwende show lijkt mij. Hij is wellicht iets minder maar slecht is hij zeker niet.

  7. #36
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een aardige bestelling heb gedaan alleen weet niet goed wat ik kan combineren met de volgende producten. 1 x transbomber 4 gravity 1 x sick six 6 4x heavy legend 16 4x heavy legend 25 12x Secret salute 1 karton big 19 1x buurt ass 2 x crash box 4x massive 1x immortold gold 1x 4seaons als er mensen zijn die mij hier iets mee verder kunnen helpen zou mooi zijn

  8. #37
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
    Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een aardige bestelling heb gedaan alleen weet niet goed wat ik kan combineren met de volgende producten. 1 x transbomber 4 gravity 1 x sick six 6 4x heavy legend 16 4x heavy legend 25 12x Secret salute 1 karton big 19 1x buurt ass 2 x crash box 4x massive 1x immortold gold 1x 4seaons als er mensen zijn die mij hier iets mee verder kunnen helpen zou mooi zijn
    - sick six
    - Buurt Ass
    - 1x big19
    - 2x big19
    - 3x big19
    - 4x heavy legend 16
    - 4x heavy legend 25
    - 6x big19
    - immortal gold
    - 4 seasons
    - cake a transbomber
    - cake b transbomber
    - 2x crashbox
    - cake c transbomber
    - cake d transbomber
    - 4x Massive
    - 4x gravity
    - 12x Secret Salute

    Zoiets?

  9. Deze 2 gebruikers waarderen Mavcovic voor het bericht:


  10. #38
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
    - sick six
    - Buurt Ass
    - 1x big19
    - 2x big19
    - 3x big19
    - 4x heavy legend 16
    - 4x heavy legend 25
    - 6x big19
    - immortal gold
    - 4 seasons
    - cake a transbomber
    - cake b transbomber
    - 2x crashbox
    - cake c transbomber
    - cake d transbomber
    - 4x Massive
    - 4x gravity
    - 12x Secret Salute

    Zoiets?
    Jaa zoiets maar wil zeg maar een paar projecten maken voor in de voor avond en voor 18:00 en 0:00

  11. #39
    VWC-Lid Mavcovic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    1.109
    Thanks
    940
    885 waarderingen in 470 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
    Jaa zoiets maar wil zeg maar een paar projecten maken voor in de voor avond en voor 18:00 en 0:00
    Je kan leuke W-shapes maken met die Big19s en de Heavy Legends.

    Bijvoorbeeld:
    W-shape:
    \ 1x HL16 \ | 1x HL25 | / 1x HL16 /
    gevolgd door
    \ 1x HL25 \ | 1x HL16 | / 1x HL25 /

    En dezelfde soort combinaties met de big19. Steeds 2 dezelfde links en rechts en dan 1 in het midden.

    Maar je kan ook een Big19 1-2-3-6 tegelijk project maken.

    4x Massive achter een box zetten?

    1x Gravity gevolgd door 3x Secret Salute om 18:00. En dan om 0:00 de overtreffende trap daarvan: 3x Gravity gevold door 9x Secret Salute.

  12. Deze gebruiker waardeert Mavcovic voor het bericht:


  13. #40
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Bedankt mavcovic hier ga ik zeker wat aan te hebben .

  14. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Ik heb mijn bestellingen reeds geplaatst maar twijfel over een toevoeging aan mijn kleuren projectje.

    Ik heb al besteld:

    -Cruel traction
    -Bad #ss box
    -1,2' Spinning tail to multicolor
    -1,2' Green tail to purple star W green

    Ben erg tevreden met deze producten maar denk er nu aan om de Event Horizon 3Z van Rubro toe te voegen. Vond dit een mooie box, maar de prijs/kwaliteit vond ik te matig. Nu is deze box ineens voor 69,- (ipv 119,-) te krijgen in de dagaanbieding van Valk.

    Voegt deze box wat toe aan mijn kleurenshowtje, of zal deze box volledig weggeblazen worden door bijv. de cruel traction? In dat geval kan ik hem beter laten staan.
    Wil je nog meer kleur dan zou ik kijken naar;

    - Magnus Maximus
    - Pangu Colorful City
    - Color Strike

    Verder misschien ook nog wat fanshapes:

    - Machine Gun
    - Flowmotion

  15. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  16. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Bedankt voor je advies!

    De magnus maximus gaat hem niet worden, die valt in het niet bij de spinning tails to multicolor denk ik. Daarnaast was hij vorig jaar slecht leverbaar en kreeg ik hem vorig jaar niet uitgeleverd terwijl ik hem al vroeg besteld had.

    De colorful city vind ik hem net niet. Die blinkers hoeven van mij niet zo en ik zou er een stuk voor moeten omrijden. De color strike vind ik erg mooi maar ook aan de dure kant.

    Die machine gun is een prima bak idd, maar dan heb ik liever de waaier van de event horizon z3 met de 2 extra bakken.

    Die flowmotion kende ik nog niet, wat een topbak! Eigenlijk vind ik hem te duur maar ik ga hem wel overwegen. Bedankt voor de tip.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Wil je nog meer kleur dan zou ik kijken naar;

    - Magnus Maximus
    - Pangu Colorful City
    - Color Strike

    Verder misschien ook nog wat fanshapes:

    - Machine Gun
    - Flowmotion

  17. Deze gebruiker waardeert vuurwerk-isz-flex voor het bericht:


  18. #43
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Bedankt voor je advies!

    De magnus maximus gaat hem niet worden, die valt in het niet bij de spinning tails to multicolor denk ik. Daarnaast was hij vorig jaar slecht leverbaar en kreeg ik hem vorig jaar niet uitgeleverd terwijl ik hem al vroeg besteld had.

    De colorful city vind ik hem net niet. Die blinkers hoeven van mij niet zo en ik zou er een stuk voor moeten omrijden. De color strike vind ik erg mooi maar ook aan de dure kant.

    Die machine gun is een prima bak idd, maar dan heb ik liever de waaier van de event horizon z3 met de 2 extra bakken.

    Die flowmotion kende ik nog niet, wat een topbak! Eigenlijk vind ik hem te duur maar ik ga hem wel overwegen. Bedankt voor de tip.
    Met een beetje zoekwerk vind je 2x een maximus voor de prijs van 1x spinning to multicolor...dat is misschien ook een overweging of doorslaggevend punt.

  19. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  20. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Bedankt voor je advies!

    De magnus maximus gaat hem niet worden, die valt in het niet bij de spinning tails to multicolor denk ik. Daarnaast was hij vorig jaar slecht leverbaar en kreeg ik hem vorig jaar niet uitgeleverd terwijl ik hem al vroeg besteld had.
    Je kunt toch rustig opbouwen, dan is de Magnus Maximus toch wel een mooie bak om mee te beginnen, je gaat toch niet meteen rammen? En her en der te koop voor rond de 69 euro.

  21. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  22. #45
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik ga dit jaar voor het eerst een doorlontproject maken, en dat is behoorlijk spannend. Ik heb wat rondgekeken her en der, en hou van een mooie opbouw, niet te gek. Het totaalbudget ligt rond de €500,- voor de gehele jaarwisseling, maar omdat dit de eerste keer is dat ik door ga lonten (op wat cat. 1 oefeningen na) wil ik een klein project doen, de rest fakkel ik los. Ik ben in het bezit van Visco, Snellont en een degelijke onderplaat om alles op te tapen met Ductape. Ik ga werken met tie-wraps en schilderstape. Ik heb het volgende in gedachte tot nu toe:

    - 4x Blinky
    - 4x Event signal lights (start halverwege blinky's)
    - 1x event stage maker
    - 2x heroic strike (tegelijk)
    - 1x HFF Cakebox (2 of 3 cakes ervan)
    - 1x Big Four cakebox (finaleblok)
    - 1x Raw whistler, 1x Panzerblitz
    - 1x Bad attitude (om gelijk te eindigen met vorige)

    Iemand op- of aanmerkingen, ideeen en/of toevoegingen? Ik ben heel benieuwd!

Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •