Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk ophalen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik zorg dat ik alle bestellingen kan ophalen verspreid over de verkoopdagen.
    >0597<

    Comment


      #32
      Weet helaas nog niet of ik vrij ben :( Maar het liefst de eerste verkoopdag
      1 + 1 = 3

      Comment


        #33
        Altijd zo vroeg mogelijk op de eerste verkoopdag.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
          Aangezien we dit jaar ook naar Leeuwarden gaan, wordt het ongeveer dit;
          03:30 vertrekken
          05:30 Leeuwarden
          06:45/07:00 Kuiper Koekange

          Dan hoop ik tegen 9uur terug te zijn en alles uitgepakt te hebben, zodat we dan nog even Duitsland in kunnen gaan.
          We gaan om 14:00 ook nog even naar Huisman in Huissen
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door pyrojel Bekijk bericht
            Alles gelijk de 29e, vroeg me bed uit naar Leeuwarden, daarna Noord Holland door en als laatste Almere en weer retour. Druk schema
            Inmiddels zijn er wat tijden bekend:
            Voor 10:00 Leeuwarden, hoop daar rond 9 uur te zijn
            Tussen 11:00 en 13:00 Middenmeer
            Even eten en daarna 16:00 Almere
            Wie weet wat er nog bij komt...

            Comment


              #36
              de 28e vertrekken we rond 23:00 naar vuurwerkoutlet groningen, daar moeten we om 01:00 zijn, is namelijk nog 2 uurtjes rijden. dan terug naar huis alles uitpakken. om 04:30 vertrekken we naar huizen om daar om 06:00 bij Vos ons vuurwerk op te halen,we rijden gelijk door naar Haokan in oisterwijk om daar om 07:30 nog een bestelling op te halen, dan weer door naar huis en alles uitpakken. daarna maar eerst even ontbijten en een bak koffie er in. eind van de ochtend gaan we de regio door hier, geen bestellingen ophalen maar gewoon in de winkel kijken of er nog wat leuks te scoren is, uiteraard ook nog even naar duitsland. in de avond gaan we waarschijnlijk nog naar Vuurwerkland steenbergen, die bestelling is nog in aantocht. al met al een drukke maar leuke dag voor de boeg

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                We gaan om 14:00 ook nog even naar Huisman in Huissen
                waarom zou je om 5:30 in leeuwarden willen zijn gerrit opent pas om 6 uur

                Comment


                  #38
                  Ik ben snel klaar dit jaar. Ik ga om 15:25 uur van thuis vertrekken zodat ik om 15:30 uur bij Stienen in Sittard ben om mijn spulletjes op te halen. That's it. Lekker relax, niet te vroeg (kan ik lekker lang doorslapen) en het zijn niet veel boxen, dus doorlonten is ook zo gepiept.

                  Comment


                    #39
                    Voor de eerste keer dat ik het moet verspreiden over twee dagen ivm de hoeveelheid (Of te kleine auto, zeg het maar).

                    29ste een helft ophalen, 30ste andere helft. Beide vroeg in de ochtend

                    Comment


                      #40
                      De eerste dag, in de middag.
                      Zonder respect geen vuurwerk.

                      Comment


                        #41
                        Ik neem het de 31ste wel mee na het werk
                        Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                        Comment


                          #42
                          De 31e om 14.00 uur naar Huissen. Kies bewust voor de 31e, als ik eerder ga ophalen is alles al voor de tijd op

                          Comment


                            #43
                            Dit jaar tussen 8:00 en 9:00 bij Steenbergen, ik verwacht dat het best druk is maar dat hindert niet. En daarna ook nog wat winkels in de buurt bezoeken. En dan is alles uitstallen voor de collectievideo die als het even kan nog op de 29e geüpload word. Dat worden drukke dagen.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #44
                              tot nu toe 2 bestellingen open staan komen er nog 3 bij , ik verspreid ze altijd over 2 dagen en dan de 30e in de avond even de losse verkoop bekijken in de buurt met max euro's cash in me zak anders gaat het eigenlijk ELK ja ELK jaar FOUT

                              Comment


                                #45
                                Wordt een mooie reis! Tot nu toe staat het volgende gepland:
                                Het grootste deel wordt de 29e opgehaald. 's Ochtends rond 6 uur in de auto naar Vuurwerk Outlet Groningen, waar ik om 8 uur moet zijn. Daar wordt dan het grootste deel opgehaald, o.a. Buurtassortiment en Spectacle Show 120, Secret Salute Finale editie en natuurlijk een aantal Salute Cake 2. Dan nog even naar Giezen voor een tiental Ignition fonteinen (Zena).

                                Op de terugweg even langs mn opa en oma in Drachten, en rond 12:15 weer in Hoorn. Alles uitladen, broodje eten en rond 13:00 weer op pad.
                                Eerst even kijken bij een lokale dealer en dan door naar Middenmeer. Eerst de Fietsenhal, bij sommigen hier wel bekend en berucht, voor o.a. het Shou assortiment en een half kartonnetje Red Alert (nog oude Schuurmans voorraad). En dan naar het tuincentrum Meliora, voor wat Wolff producten (Strikeforce, Familie Spektakel) en We Like It (VWMania) met nog 20% extra korting.
                                De laatste stop van de dag is Vuurwerk NH, in Heerhugowaard, voor een paar Twitter Glitter fonteinen (Vulcan) met leuke korting.

                                Gelukkig is het dan nog niet over, en mag ik de 30 rond 9:00 bij Vuurwerk Almere Haven nog een mooie bestelling ophalen. Wellicht nog even bij Rowy langs.

                                Zou nog wat mij kunnen komen, maar mijn portemonee hoopt van niet.

                                Lekker rondreizen onder het genot van een nog samen te stellen playlist, met iig de betere kerstmuziek!
                                Ik heb der zin an!

                                Comment

                                Working...
                                X