Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk ophalen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    02:00 uur wekker, 03:30 uur bij maten verzamelen en dan vertrekken vanaf Limburg naar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Op de terugweg misschien hier en daar een winkel in en bij terugkomst nog naar TP Vuurwerkshop!

    Comment


      ik ga morgen in mijn eentje naar zeavuurwerk nl bij mij in de buurt ik heb een bestelling van meer dan 30 kg zal ik dit mee krijgen? zal namelijk erg klote zijn als ik twee keer dat hele stuk zal moeten rijden...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door legalpyroyt Bekijk bericht
        ik ga morgen in mijn eentje naar zeavuurwerk nl bij mij in de buurt ik heb een bestelling van meer dan 30 kg zal ik dit mee krijgen? zal namelijk erg klote zijn als ik twee keer dat hele stuk zal moeten rijden...
        In het ergste geval moet je twee keer lopen. Negen van de tien keer letten de winkels der niet eens op. Als ze moeilijk doen, kan je natuurlijk ook een klant in de winkel vragen of hij even mee wilt lopen naar jouw auto. Dan is het probleem ook opgelost. Veel plezier bij het ophalen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
          02:00 uur wekker, 03:30 uur bij maten verzamelen en dan vertrekken vanaf Limburg naar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Op de terugweg misschien hier en daar een winkel in en bij terugkomst nog naar TP Vuurwerkshop!
          Wat een wereldreis! Succes met de lange rit!
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Rondje limburg voormij.

            OCHTEND.
            Teuwen tweewielers, VWT. (herten)
            Rens janssen, VWM. (heerlen)

            MIDDAG.
            TP Vuurwerkshop, DIVERSE. (kelpen-oler)
            Zenastore, ZENA. (Roermond)

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
              02:00 uur wekker, 03:30 uur bij maten verzamelen en dan vertrekken vanaf Limburg naar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Op de terugweg misschien hier en daar een winkel in en bij terugkomst nog naar TP Vuurwerkshop!
              Leuk leuk, lekker vroeg!

              Ik ben zelf ook rond een uur of ~6 bij mega vuurwerk leeuwarden aangezien ik de auto niet bepaald lang heb :(

              Comment


                08:00 uur Ralva Vuurwerk
                08:30 uur Mantel vuurwerk
                10:00 uur Vuurwerkmania Nijmegen
                15:00 uur Heron Fireworks
                19:00 uur Intratuin Arnhem
                https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                Comment


                  Alles de 29e.
                  Huisman.
                  Valk nijverdal.
                  Vuurwerkbestel.
                  En een 2tal lokale dealers.
                  #LaatOnsVieren.

                  Comment


                    Helaas morgen onderzoeken in het ziekenhuis
                    Dus ik haal het 30ste op vuurwerkland voorst en 31ste ed raket apeldoorn
                    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                    Comment


                      Morgen alleen in de ochtend tijd dus dan naar VuurwerkBreda
                      Vrijdag nog naar Vuurwerkland Steenbergen en Ed Raket Bergen op Zoom
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        Dit jaar een aardig ritje voor de boeg, heb de afgelopen jaren alleen in de buurt van Utrecht besteld.

                        Maar voor Freakacties rij ik graag wat verder de komende jaren.

                        Vrijdag de 30ste;
                        11.00 Vuurwerk Tolbrug (FreaksOrthen)
                        12.00 VuurwerkMania Utrecht
                        13.45 Koningsdal
                        15.00 Gebro Vuurwerk

                        Zaterdag de 31ste
                        10.30 Gebro Vuurwerk


                        Heb er zin in!

                        Comment


                          Hoelaat halen jullie het vuurwerk?
                          Ik haal het vaak savonds omdat ik dan het idee heb dat het rustiger is dan in de ochtend.

                          Comment


                            Was wel lachen, bij mijn dealer speelden ze youtube video's af van vuurwerk en zo kwam ook xtremerides voorbij met een doorlont video van de triumph.

                            Comment


                              Denk niet dat ik De Weijs en Giezen ga halen op de fiets. Nog nooit zo kapot gevoeld op Oudjaarsdag. Zelfs de supermarkt 300m verderop was zwaar voor me, compleet idioot. Wou dat ik nog sliep.

                              Comment

                              Working...
                              X