Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Lekker bescheiden lijstje.

    Comment


      #47
      En dan is ineens de 31e alweer daar...
      Wat is dit jaar weer snel gegaan zeg, lijkt steeds sneller te gaan.
      Voor zo ver mogelijk staat alles klaar, lontjes los, klaar voor actie!!
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #48
        Wat een stress is het toch altijd die tweede dag.. Eerste dag is het lekker relaxed spullen ophalen maar die tweede dag beginne de uren toch te tellen. Komen alle projecten af? Nee. Projecten worden geschrapt. Nu hopen dat de projecten die blijven staan het perfect gaan doen. Vanwege de stress af en toe maar even iets de lucht in geschoten. Morgen is het D-day! Dan gaan we alle losse lontjes aan elkaar verbinden en gaan we knallen. Veel plezer ieder!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Lekker bescheiden lijstje.
          Krijg je met een hobby die je maar 8 uur per jaar mag uitoefenen

          Comment


            #50
            Lig in bed alleen te rollen en te draaien haha... spanning zit in me lichaam hihi

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
              Lig in bed alleen te rollen en te draaien haha... spanning zit in me lichaam hihi
              Zo lig ik ook al bijna een uur...
              Zware dag gehad op werk, ben kapot maar kom gewoon niet in slaap...
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                #52
                Jongens, hebben we er een beetje zin in? Ken niet meer wachten!

                Comment


                  #53
                  Ik denk dat iedereen er wel zin in heeft! Ik wel in ieder geval

                  Comment


                    #54
                    Nee eigenlijk niet. Totaal geen zin, maarja. We doen het er maar mee.

                    Comment


                      #55
                      Helemaal kapot, 29e dagje Groningen (vuurwerkoutlet), gisteren leiderdorp Vuurwerkdumper, Rijswijkse vuurwerkhal en Haokan, plus Orthen. Net thuis en moest gewoon even het forum checken haha. Ik zal zo zeker lekker gaan slapen, kan m'n ogen niet open houden. Iedereen veel plezier!

                      Comment


                        #56
                        Welterusten beste mensen. Hoop dat jullie nog wat slaap kunnen pakken vannacht. Liefst maak je het wel bewust mee als alles de lucht in gaat.

                        Comment


                          #57
                          De 29e alles opgehaald, de 30e alle oliebollen in het vet gegooid en klaargemaakt.. Dozen uitgepakt, alles geordend, nagedacht over wat wanneer te schieten (geen flauw idee nog maar dat terzijde ).

                          Nog één nachtje stressen, slaap pakken en dan morgen eindelijk rammen. Ik hoop dat iedereen uitkijkt en voorzichtig blijft doen, ondanks dat het de allermooiste dag van het jaar is! Succes en veel plezier allemaal!

                          Comment


                            #58
                            Het grootste gedeelte ook de 29e opgehaald, morgen nog een klein gedeelte ophalen om 17:00 en dan kan het los. Al denk ik dat ik daarvoor al stiekem wat af ga steken

                            Lijkt btw wel of iedereen ligt te slapen zo stil hier

                            Comment


                              #59
                              Nog effe afzakkertje..
                              www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                              Comment


                                #60
                                Helemaal gelijk in, proost

                                Gaat me ook allemaal veel te snel, ff slapen en dan is het alweer zover. Hoop dat de dag niet al te snel voorbij gaat, al werkt dit helaas niet zo met leuke dingen GRRR.

                                Comment

                                Working...
                                X