Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 91
    VWC-Lid
    Thanks
    955
    Moeilijkste tijd van het jaar. Na het opruimen zak ik altijd in een soort depressie aangezien op 1 januari het wachten op de volgende jaarwisseling het langst duurt....

Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Thanks
    6.850
    Thanked 12.998 Times in 3.331 Posts
    Images
    5445
    Nu zal 2 januari ook weer ff apart zijn, meteen aan de bak haha.
    Maar 1 januari is altijd nagenieten, kalm aan, beetje familie afgaan en in de avond bedenken wat je 24 uur eerder ongeveer aan het doen was.

En stiekem is de koopdrang enorm, liefst zet je alles wat dik was alweer vast bij de winkels.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    natuurlijk voel je je leeg nadat alles voorbij is, gelukkig ben ik nog wel eventjes 1,2 weken zoet na oud en nieuw

VWC-Lid lange's schermafbeelding
    Thanks
    66
    ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten

VWC-Lid
    Thanks
    923
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lange Bekijk bericht
    ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten
    Er bestaat gelukkig ook nog zoiets als 'polen' en 'fallas'

VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Thanks
    6
    Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
    Stookverslaafde

7. The Following User Says Thank You to vpyrofan For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    95
    Voel me altijd voldaan. Ik heb naast vuurwerk nog een grote hobby, ga me dan weer daar op richten.

VWC-Lid
    Thanks
    415
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
    Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
    Of je bekijkt het zoals ik doe (heb een tentamen de dinsdag als de kerstvakantie eindigt - ja ik ben nog lucky die kerstvakantie heeft ^^): Intens genieten met kerst en leven naar de 31e, en vanaf 1 januari ga ik gewoon keihard knallen, lekker het nieuwe jaar in pompen. Heerlijk man!

VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Thanks
    42
    Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.

VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Thanks
    203
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.
    Daar kan ik in komen. Het heeft ook wel iets magisch. 1 dag per jaar "mag" het. Je leeft er eigenlijk naartoe, zelfde als een vakantie oid. Stel dat je 365 dagen per jaar mag stoken dan is dat magische er van af.

12. The Following 3 Users Say Thank You to simmien For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ben het helemaal met je eens. Als ik het hele jaar mag stoken wordt het minder leuk. Ik word er ook niet depressief van en als je echt nog wilt dan kun je altijd nog naar België of een pakketje bestellen.

14. The Following User Says Thank You to pyroguy2000 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    564
    Weer last van de gebruikelijke dip :(

VWC-Lid
    Thanks
    122
    Ook last van de dip. Heb volgende week tentamens dus heb deze weken wel genoeg afleiding waarschijnlijk maar toch is het even weer dat kale gevoel

17. The Following User Says Thank You to zlotka For This Useful Post:

VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Thanks
    18
    Voel me top. Was echt super leuk en kijk weer uit naar dit jaar!

VWC-Lid
    Thanks
    337
    Lekker chill en voldaan hier. De rest van het jaar is er nog genoeg gelegenheid om te dippen en te stressen.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten