Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

    In dit topic kun je vertellen hoe je je precies voelt nu oud en nieuw net achter de rug is, je je vuurwerk hebt gestookt en na geslapen te hebben nu weer wakker bent.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Over het algemeen met een erg goed gevoel doordat alles weer is goed gegaan en er weer veel en mooi vuurwerk de lucht is ingegaan. Uiteraard blijft er ook altijd wel een rot gevoel hangen dat alles weer voorbij is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Ik herken vooral het vervelende gevoel omdat de gezellige feestdagen en de vuurwerktijd weer voorbij is.
      Voor aankomend jaar voor het eerst een vakantie geboekt van 2 tm 7 januari. Is er ook nog wat om naaruit te kijken na de Oud en Nieuw
      No Pyro no Party

      Comment


        #4
        Een leegte... Blij dat alles goed is gegaan inderdaad, maar óh zo jammer dat het weer voorbij is :(. Gelukkig beleef ik nog plezier aan het bewerken van de videobeelden en er een leuk filmpje van te maken!
        Zonder respect geen vuurwerk.

        Comment


          #5
          Vooral redelijk gesloopt
          www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
            Vooral redelijk gesloopt
            En toch meteen weer druk met het nieuwe jaar.

            Comment


              #7
              Ik kan 1 januari beter in mijn kist gaan liggen. Na 1 maand heel hard werken en een paar maanden hard werken ga je het zeker voelen. (Vooral door de Titanium Thunder dozen voelde ik het aardig de afgelopen 2 jaar)
              "I came in like a crackling ball."

              Comment


                #8
                Hier wil ik nog niet aan denken

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                  En toch meteen weer druk met het nieuwe jaar.
                  Dat is de leuke bijkomstigheid, meteen weer vol erop gaan
                  En als ik de lucht van kruit mis, dan is het deur openen en weer snuiven
                  www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #10
                    Die dagen damm dan voel ik me zo kloten dat ik het liefst een maand of 2 slaap. Pas in maart begin het leukere deel van het jaar vaak vind ik tot december. Van mij mogen ze een jaar gerust 3 maanden korter maken. En vooral door de minder leuke dingen die prive zijn gebeurt dit jaar. Zoals overlijden van me moeder. Heb ik aan januari extra een schurft hekel. En dat had ik al vrij erg. Kortom ga me die maand zeker niet goed voelen.

                    Comment


                      #11
                      Op de alcohol na voel ik me altijd prima. Was leuk en gezellig en op naar t volgende feestje. Het is dan ook zo weer maart : Fallas ��
                      Laatst aangepast door Bizzle; 22 December 2016, 10:36.

                      Comment


                        #12
                        Als ik wakker word denk ik,dit is de meest trieste dag die er is in een jaar. Naar een paar bakken koffie en wat eten gaat het al wat beter.Samen met buurman wat vuurwerk opruimen en we sluiten af met een biertje en nog een biertje en de dag word toch nog gezellig

                        Comment


                          #13


                          Ik heb de schurft aan dit nummer. Herinnert je eraan dat de dag der dagen weer geweest is
                          Laatst aangepast door Scav; 16 December 2016, 18:01.

                          Comment


                            #14
                            Ben ik helemaal met je eens,als je wakker word 1 januari en je hoort dit nummer,dan barst je in tranen uit

                            Comment


                              #15
                              Eerst altijd depressief, tegenwoordig kan ik het wat beter relativeren en kijk ik er juist met een mooi gevoel op terug!

                              Comment

                              Working...
                              X