Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Moeilijkste tijd van het jaar. Na het opruimen zak ik altijd in een soort depressie aangezien op 1 januari het wachten op de volgende jaarwisseling het langst duurt....

    Comment


      #32
      Nu zal 2 januari ook weer ff apart zijn, meteen aan de bak haha.
      Maar 1 januari is altijd nagenieten, kalm aan, beetje familie afgaan en in de avond bedenken wat je 24 uur eerder ongeveer aan het doen was.

      En stiekem is de koopdrang enorm, liefst zet je alles wat dik was alweer vast bij de winkels.

      Comment


        #33
        natuurlijk voel je je leeg nadat alles voorbij is, gelukkig ben ik nog wel eventjes 1,2 weken zoet na oud en nieuw
        The final ignition

        Comment


          #34
          ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door lange Bekijk bericht
            ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten
            Er bestaat gelukkig ook nog zoiets als 'polen' en 'fallas'
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #36
              Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
              Stookverslaafde

              Comment


                #37
                Voel me altijd voldaan. Ik heb naast vuurwerk nog een grote hobby, ga me dan weer daar op richten.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
                  Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
                  Of je bekijkt het zoals ik doe (heb een tentamen de dinsdag als de kerstvakantie eindigt - ja ik ben nog lucky die kerstvakantie heeft ^^): Intens genieten met kerst en leven naar de 31e, en vanaf 1 januari ga ik gewoon keihard knallen, lekker het nieuwe jaar in pompen. Heerlijk man!

                  Comment


                    #39
                    Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                      Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.
                      Daar kan ik in komen. Het heeft ook wel iets magisch. 1 dag per jaar "mag" het. Je leeft er eigenlijk naartoe, zelfde als een vakantie oid. Stel dat je 365 dagen per jaar mag stoken dan is dat magische er van af.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                        Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.
                        Ben het helemaal met je eens. Als ik het hele jaar mag stoken wordt het minder leuk. Ik word er ook niet depressief van en als je echt nog wilt dan kun je altijd nog naar België of een pakketje bestellen.

                        Comment


                          #42
                          Weer last van de gebruikelijke dip :(

                          Comment


                            #43
                            Ook last van de dip. Heb volgende week tentamens dus heb deze weken wel genoeg afleiding waarschijnlijk maar toch is het even weer dat kale gevoel

                            Comment


                              #44
                              Voel me top. Was echt super leuk en kijk weer uit naar dit jaar!

                              Comment


                                #45
                                Lekker chill en voldaan hier. De rest van het jaar is er nog genoeg gelegenheid om te dippen en te stressen.

                                Comment

                                Working...
                                X