Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 136
  1. #121
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.991
    5.192 waarderingen in 2.008 posts
    Toch maar weer eens proberen om alle kleine vuurwerkjes niet aan te schaffen tijdens de verkoopdagen.
    Je komt er maar niet door heen
    December Will Be Magic Again!!

  2. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  3. #122
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Toch maar weer eens proberen om alle kleine vuurwerkjes niet aan te schaffen tijdens de verkoopdagen.
    Je komt er maar niet door heen
    Haha ik herken het, heb hier 4 boodschappenkratten vol met klein spul.

  4. #123
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    -Weer wat meer klein spul aanschaffen, wat plezier geeft onder de 20 meter hoogte (ivm mist)
    -Vieren met maten die dezelfde passie hebben
    -Nooit meer urenlang gourmetten
    -Harder en langer doorstoken om 18.00
    -Minder bier

  5. #124
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Valt me op dat veel mensen toch wel stress ervaren en met name inzet opbouwen van projecten en/of het doorstoken om alles op te krijgen om vervolgens ook nog eens weinig mee te krijgen van het eigen afgestoken vuurwerk. Jarenlang heb ik O&N doorgebracht met vrienden die vuurwerk zonde van het geld vonden terwijl ik stond de watertanden bij al dat moois wat overal in de buurt te zien was. Ik heb daarom besloten om hier lak aan te hebben, ik vind vuurwerk mooi en ik wil hier best geld aan uit geven dat betekent niet dat ik verwacht dat anderen dit doen. Afgelopen O&N begonnen met een aantal mooie cakes en een fantastisch box Cruel traction die iedereen natuurlijk super vond. Voor dit jaar heb ik de eerste bestelling cakes gedaan bij vuurwerk Breda en staat mijn winkelmandje gevuld bij Orthen. Ik ga gewoon weer stoken en genieten!

  6. Deze 2 gebruikers waarderen gerkie voor het bericht:


  7. #125
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
    Valt me op dat veel mensen toch wel stress ervaren en met name inzet opbouwen van projecten en/of het doorstoken om alles op te krijgen om vervolgens ook nog eens weinig mee te krijgen van het eigen afgestoken vuurwerk. Jarenlang heb ik O&N doorgebracht met vrienden die vuurwerk zonde van het geld vonden terwijl ik stond de watertanden bij al dat moois wat overal in de buurt te zien was. Ik heb daarom besloten om hier lak aan te hebben, ik vind vuurwerk mooi en ik wil hier best geld aan uit geven dat betekent niet dat ik verwacht dat anderen dit doen. Afgelopen O&N begonnen met een aantal mooie cakes en een fantastisch box Cruel traction die iedereen natuurlijk super vond. Voor dit jaar heb ik de eerste bestelling cakes gedaan bij vuurwerk Breda en staat mijn winkelmandje gevuld bij Orthen. Ik ga gewoon weer stoken en genieten!
    Dat heet het groot, groter, grootst fenomeen, daar hebben veel leden last van, waaronder ikzelf. In eerste instantie heerst er altijd het gevoel van 'zonde van het geld'. Toch besluit je eens een keer écht goed vuurwerk aan te schaffen voor een euro of 200. Gewoon omdat het kan. De reacties zijn geweldig, iedereen heeft genoten. Vervolgens kom je op vuurwerkcrew, je wil immers een betere deal, want vuurwerk is duur. Voor je het weet heb je een x aantal bestellingen van totaal 300-400 euro en ga je voor het eerst aan de slag met doorlonten. De reacties zijn deze keer nóg beter, zelfs de buren komen complementeren. Maar je had toch nog wel veel losse cakes, volgend jaar anders. Het jaar erna schaf je meer cakeboxen aan die je allemaal door lont, maar toch ook nog losse cakes, waar je zelf een project van maakt door ze door te lonten. Een fantastisch oud en nieuw, het heeft een flinke duit gekost, maar het is jouw geld. Volgend jaar een geörganiseerde show!

    En daar zit het gevaar. De show bereid je al maanden lang voor. Sommige artikelen heb je in tweevoud, nee, achtvoud nodig. Je reist het hele land door voor je show, dat is je 29 december. 30 december staat in het teken van ducttape, lontjes verbinden, ontstekers aanbrengen, het komt nooit op tijd af..! Een x aantal geplande showelementen gaan al richting de zolder, je bent kapot. Op oudjaarsdag wil je ook nog een beetje sociaal wezen, maar daar komt weinig van, er moet nog wat geknutseld worden. Uiteindelijk staat alles klaar, alles de lucht in. Van het moment geniet je, maar alles ervoor kan je gestolen worden.

    Omdat het toch nog een prachtig fenomeen is geworden, is het voor je gevoel toch waard geweest. Maar volgend jaar doe ik het echt anders. Totdat de Freak outlets weer open gaan, en voor je het weet is de eerste 500 euro alweer gespendeerd half januari.

    Ik heb overigens altijd wel van mijn vuurwerk genoten hoor, een show heb ik nog nooit gemaakt en heb ook nog nooit siercakes een jaar laten rijpen en nooit écht stress gehad, meer wat gevloek omdat ik er weer eens perongeluk een lont uit trok. Maar het budget ging ieder jaar wel omhoog, daar zit inmiddels een dikke rem op.

  8. Deze 4 gebruikers waarderen Arahon voor het bericht:


  9. #126
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Dat niet alleen, ook de angst dat een product volgend jaar niet meer te krijgen is of minder wordt heerst er dus alles dit jaar gewoon kopen!
    zelf vind ik het te gek worden om 500 euro er aan uit te geven.

  10. #127
    VWC-Lid k0enn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Locatie
    Noord Holland.
    Berichten
    1.933
    Thanks
    1.204
    1.832 waarderingen in 707 posts
    Ik ken die stres, elk jaar neem ik me voor minder uit te geven, en uiteindelijk gaat er nog steeds elk jaar rond de 4000 euro de lucht in,, helemaal kapot in het begin van de avond al door de zenuwen, en dan de stres dat er politie kan komen, en het afgelopen kan zijn..

    Wie weet dit jaar anders we gaan het weer proberen.
    075 zaantjee

  11. Deze gebruiker waardeert k0enn voor het bericht:

    3xh

  12. #128
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Wat ik anders ga doen is het volgende:

    - Minder singleshots in huis halen als je al ander knalspul/knalcakes hebt.
    - Meer rekening houden met de buurt om 10:00.
    - Meer cakeboxen halen in freakacties.

    Wat ik hetzelfde ga doen:

    - Genieten zoals altijd.
    - De mooiste dingen bewaren voor 01:30
    - Overdag al veel knallen op plekken waar het kan!

  13. #129
    VWC-Lid gerkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2017
    Berichten
    445
    Thanks
    179
    230 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Dat heet het groot, groter, grootst fenomeen, daar hebben veel leden last van, waaronder ikzelf. In eerste instantie heerst er altijd het gevoel van 'zonde van het geld'. Toch besluit je eens een keer écht goed vuurwerk aan te schaffen voor een euro of 200. Gewoon omdat het kan. De reacties zijn geweldig, iedereen heeft genoten. Vervolgens kom je op vuurwerkcrew, je wil immers een betere deal, want vuurwerk is duur. Voor je het weet heb je een x aantal bestellingen van totaal 300-400 euro en ga je voor het eerst aan de slag met doorlonten. De reacties zijn deze keer nóg beter, zelfs de buren komen complementeren. Maar je had toch nog wel veel losse cakes, volgend jaar anders. Het jaar erna schaf je meer cakeboxen aan die je allemaal door lont, maar toch ook nog losse cakes, waar je zelf een project van maakt door ze door te lonten. Een fantastisch oud en nieuw, het heeft een flinke duit gekost, maar het is jouw geld. Volgend jaar een geörganiseerde show
    Inderdaad heel herkenbaar, al dat enthousiasme op dit forum werkt aanstekelijk, wat zijn de mooiste producten, welke moet ik zeker hebben bij volgend O&N. Ik heb datzelfde gevoel, je budget wordt een glijdende schaal. Ik heb geen mening wat iedereen voor zichzelf kan en wil uitgeven maar hoor vaak dat men meer uitgeeft dan men zou willen en dan ook stress ervaart van het afsteken zelf. Ik wens iedereen succes met zijn/haar voornemens mbt vuurwerk

  14. #130
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Vuurwerk is sowieso te duur in nederland, dat is een groot probleem voor ons vuurwerkgekken.

  15. #131
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    134
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 34 posts
    Heb besloten om vanaf dit jaar alle cakes en cakeboxen per twee af te steken. Bij goede productkeuzes heb je dan altijd een spektakel. Heb er nu al zin.

  16. #132
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdHengelo Bekijk bericht
    Heb besloten om vanaf dit jaar alle cakes en cakeboxen per twee af te steken. Bij goede productkeuzes heb je dan altijd een spektakel. Heb er nu al zin.
    Kijk zo hoor ik het graag. Had nou dingen maal 2 volgendjaar denk een paar maal 3a4

  17. #133
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Dit jaar heb ik een enorm tof O&N gehad bij een vriend die blijkbaar ook dol is op vuurwerk. Gezellige avond gehad met een goede film, lekkere hapjes, af en toe een biertje en elk uur een korte stooksessie. Wat ik aankomend oud en nieuw anders wil doen is eerder op de dag heen te gaan en samen de boxen doorlonten. Hij kwam al vroeg het vuurwerk ophalen (ivm weinig parkeerplaatsen+veel toeristen) en het gaf mij behoorlijk veel stress om mijn laatste twee boxen 's morgens even snel door te lonten.
    Wie zoekt zal vinden

  18. #134
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Laten we t gezellig houden. Iedereeen heeft een ander budget idd. En t gaat erom wat je anders zal doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert Viva la Bang voor het bericht:


  20. #135
    VWC-Lid Freaky Pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2016
    Berichten
    201
    Thanks
    127
    296 waarderingen in 97 posts
    Vorig jaar redelijk laat begonnen met bestellen. Die schade heb ik dit jaar al behoorlijk ingehaald Dit jaar wel echt zorgen dat er meerdere mensen filmen. Filmpje van afgelopen jaar is qua kwaliteit niks geworden

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •