Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 136
  1. #91
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Nog een groot verschil: Elektrisch schieten met de kist die ik straks mag ophalen!

    Ook om de reden die moontan zegt, dat ik op een gegeven moment meer voor de buurt aan het schieten was dan voor mezelf. De cakes van X-trem Salvo Box los geschoten, voordat ik de laatste gefakkeld had was de eerste al klaar helaas (zat 3 meter tussen bij ieder)

  2. #92
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Veel minder vuurwerk in elk geval. Ik ga me beperken tot de wat mooiere boxen. Dit jaar was het stoken om te stoken. Dit jaar ook minder gefilmd en meer genoten van het vuurwerk. Bij filmen kijk je toch teveel naar je scherm. De leuke nieuwe dingen staan wel op film. Klein spul haal ik voortaan echt uit Duitsland. Scheelt enorm veel geld en is ook gewoon goed spul. Toschpyro kan dit jaar weer een mooie bestelling verwachten. Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe regels voor Duitsland gaan betekenen. Misschien haal ik dan alles wel uit Duitsland, wie weet. Nederland gaat kapot aan de regels. En ik ga meer vuurwerk met mijn kidz afsteken. Dat is toch wel heel mooi om zo je kinderen te begeleiden bij het afsteken van vuurwerk, die krijgen er nu pas echt zin in. Echt mooi om een passie in bloei te zien voor vuurwerk.
    statief! en gewoon op afstand, dan hoef je er ook niet teveel naar om te kijken of hij wel goed gericht staat. ik had dat dit jaar zo gedaan alleen nog net iets te dichtbij, bij mines die breed gingen zag je deze alleen op hun bdp
    Youtube: Fuse & Cues

  3. #93
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Gematigder genieten! Ik had als student voor zo'n 900 euro vuurwerk. Dus: Veel minder vuurwerk kopen en meer genieten van ook het vuurwerk van anderen. Bij in de straat/wijk wordt heel veel afgestoken dus dit kan ook gewoon. Rondje door de wijk lopen etc. en zo ook genieten! Ook beter voor het financiële aspect! Begrijp me niet verkeerd, als je geld zat hebt voor een mega collectie moet je het gewoon doen maar ik ga eens proberen of ik ook nogmaals gematigder kan genieten!

    @Grizmo Raizor
    Je hebt in vel opzichten groot gelijk eigenlijk. Ik ben al een eind geminderd met vuurwerk maar toch blijft het de kick om zelf zoveel lontjes aan te steken!

  4. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  5. #94
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Berichten
    985
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 1 post
    Ik ga aankomend oud en nieuw op Curacao doorbrengen. Dus geen stress vantevoren maar daar lekker op de verkoopdagen de winkels langs en cakes, blokken en matten inslaan. Nu al zin in.

  6. Deze gebruiker waardeert AtaiLo voor het bericht:


  7. #95
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Afgelopen jaar voor het eerst bij vrienden gezeten rond 00:00, leuk en gezellig maar ideaal is anders met de hoeveelheid vuurwerk wat ik had.

    Volgend jaar...
    - De nacht ervoor niet werken
    - Zorgen voor voldoende vrije tijd voor de voorbereidingen, uiterlijk 31-12 om 01:00 moet alles klaar zijn om te kunnen schieten. Elk jaar wanneer iedereen even gezellig wat drinkt en eet ben ik aan het lonten.
    - Niets uitdoen op publiek.
    - ipv weinig klein spul, helemaal geen klein spul meer.
    - Niet meer dan 1 vuurpijlen pakket.
    - Meer cakeboxen
    - Minder verschillende cakes meer dezelfde cakes
    - Voor na 00:00 maximaal 3-4 cakeboxen en 6-8 cakes maar niet los schieten
    - Vuurwerk na 00:00 niet eerder stoken dan 00:30, eerst lekker rustig genieten van wat er om mij heen gebeurd.

    Dat was het wel zo'n beetje.

  8. Deze gebruiker waardeert PieterV voor het bericht:


  9. #96
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Heb je dan een huisje gehuurd oid?

    Ben hier namelijk ook over aan het nadenken

  10. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Dit jaar heb ik eens gekozen om mijn collectie geld te besteden aan iets nuttigs. Een dikke game pc gekocht waar ik op de dag van vandaag nog geen spijt van heb. De dag zelf was wel ff slikken om door te komen. De avond en 00:00 moment heb ik genoten wat andere afstaken. Geen rommel in de staat. Geen geld kwijt aan iets wat in de lucht verdwijnt. Kortom voor me zelf een prima keuze gemaakt. Helaas moet ik nog ff op de blaren zitten ivm ik in t begin van 2016 iets gekocht heb wat ik als afsluiter van mijn vuurwerk carriere wou afsteken. Dus alles bij elkaar ben ik er klaar mee. Ik ben nu een mee genieter

  11. Deze gebruiker waardeert densta voor het bericht:


  12. #98
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    Dit jaar heb ik eens gekozen om mijn collectie geld te besteden aan iets nuttigs. Een dikke game pc gekocht waar ik op de dag van vandaag nog geen spijt van heb. De dag zelf was wel ff slikken om door te komen. De avond en 00:00 moment heb ik genoten wat andere afstaken. Geen rommel in de staat. Geen geld kwijt aan iets wat in de lucht verdwijnt. Kortom voor me zelf een prima keuze gemaakt. Helaas moet ik nog ff op de blaren zitten ivm ik in t begin van 2016 iets gekocht heb wat ik als afsluiter van mijn vuurwerk carriere wou afsteken. Dus alles bij elkaar ben ik er klaar mee. Ik ben nu een mee genieter
    Respect! Knap dat je dan hier nog op een vuurwerkforum zit! Ik zou hier dan juist spontaan helemaal gek worden haha!

  13. #99
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Meer cakeboxen, minimaal 4/5

  14. #100
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Ik ga overwegen een nieuwe camera aan te schaffen Iemand tips?
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. #101
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Alle verkoopdagen vrij nemen als ik nog bij de zelfde baas werk. Iets wat ik sinds ik meer dan 2 cakés heb en werk. Nog nooit heb gehad. Verder iemand laten filmen. Dit jaar heeft een kameraadje die wat minder met vuurwerk heeft dat geprobeerd Heel even. Maar wil hem of een ander dit jaar alles goed laten vast leggen. Tja verder gewoon weer een mooie collectie bij elkaar krijgen en hopen dat dit jaar is een keer echt alles er is. Denk ik xD

  16. #102
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Ik ga overwegen een nieuwe camera aan te schaffen Iemand tips?
    Canons zijn altijd wel goed, en Carl Zeiss lensen ;)

  17. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Ik was erg tevreden dit jaar!
    Ik geef al een aantal jaar minder geld uit dan het jaar daarvoor, ook volgend jaar wil ik weer 100euro minder uitgeven.
    Verder heb ik de balans wel gevonden om gewoon te genieten op de dag.

  18. #104
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2016
    Berichten
    93
    Thanks
    7
    41 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Ik ga overwegen een nieuwe camera aan te schaffen Iemand tips?
    Voor foto's of film? Foto's is erg lastig omdat je op ruime afstand moet staan om het vuurwerk goed op de foto te krijgen. Ik heb een Nikon D7100 maar evenzo belangrijk is een statief en een goede lens. De camera moet je handmatig in kunnen stellen: ISO 100-200, sluitertijd > 30 sec. en diafragma 5.6-8.1 Video opnames zijn makkelijker, maar daar geldt voorgaande evenzo goed voor. Zelf vuurwerk afsteken en foto's maken, werkt trouwens niet. Functiescheiding is het magic word in deze

  19. #105
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    150
    Thanks
    54
    385 waarderingen in 82 posts
    Ik ga mijn vuurwerk wat meer verdeelt over het jaar (tijdens de freakacties) inkopen..

    Doet wat minder pijn in de portemonnee dan als je de laatste week in een keer alles moet betalen denk ik..


    Dit zeg ik eigenlijk elk jaar tegen mezelf maar ben er altijd gewoon klaar mee na 1 Januari, dit jaar maar iets beter opletten..

  20. Deze 3 gebruikers waarderen bikkel09 voor het bericht:


Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •