Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 136
  1. #76
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    21
    Thanks
    16
    50 waarderingen in 11 posts
    ik ga meer cakeboxen aanschaffen en minder losse cakes. En geen klein spul heb nu een hele berg over.

  2. Deze gebruiker waardeert JHpyro voor het bericht:


  3. #77
    VWC-Lid mans5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Locatie
    Deutschland
    Berichten
    304
    Thanks
    29
    167 waarderingen in 85 posts
    gooi die goedkope schietkist weg en koop n prof schietkist,wat heb ik mij geergerd aan dat simpele klote ding

  4. #78
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.952
    789 waarderingen in 319 posts
    Ik denk niets. Had een prima combinatie tussen cakes en boxen. Geen pijlen, ook niet gemist.

    Wel later bestellen denk ik. Zijn nog zat mooie acties later in het jaar en geeft toch een mooier gevoel. Wil niet in september al klaar zijn....

  5. #79
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Nee echt ik heb er helemaal niet van kunnen genieten. Even een show uitstallen van ruim 3500 euro en er zelf weinig van kunnen zien. En omdat het niet meer in Heemskerk mocht had ik in plaats van 1000 mensen publiek nu 50 man publiek. Dan houd ik de eer voortaan lekker bij mezelf en ga ik er gewoon van genieten met vrienden of familie en loop ik om 12 uur naar buiten met een paar mooie cakes. Boxen hadden dit jaar ruim de overhand (stuk of 40 totaal) maar dat was gewoon TE. Misschien straks lekker 1 of 2 echt pracht boxen en 10 a 15 steengoede cakes.

  6. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  7. #80
    VWC-Lid Thunder Kingss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2010
    Berichten
    93
    Thanks
    41
    104 waarderingen in 17 posts
    Volgend jaar ga ik nog meer cakeboxen halen ipv losse cakes. Verder wil ik meer Evolution in mijn collectie. Ik denk dat het een combi van veel cakeboxen en een aantal sunbeams (prachtige dingen) wordt. Van de transbomber komen er sowieso een aantal in mijn collectie. Heerlijke bak op de filmpjes, balen dat ik hem afgelopen o&n niet had.
    En niet te vergeten: een project maken met meerdere Sky Hunters van broekhoff. Wat een te gekke boeketten hebben die!

  8. #81
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Nee echt ik heb er helemaal niet van kunnen genieten. Even een show uitstallen van ruim 3500 euro en er zelf weinig van kunnen zien. En omdat het niet meer in Heemskerk mocht had ik in plaats van 1000 mensen publiek nu 50 man publiek. Dan houd ik de eer voortaan lekker bij mezelf en ga ik er gewoon van genieten met vrienden of familie en loop ik om 12 uur naar buiten met een paar mooie cakes. Boxen hadden dit jaar ruim de overhand (stuk of 40 totaal) maar dat was gewoon TE. Misschien straks lekker 1 of 2 echt pracht boxen en 10 a 15 steengoede cakes.
    Jup dat klinkt ook een beetje filantroop om voor de gemeente een show te bekostigen.

  9. #82
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Een cakebox van Vuurwerkmania en thunderkings
    Laatst gewijzigd door fascinating; 12 januari 2017 om 18:51

  10. #83
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Wat ik ga doen is mijn vuurwerk hobby afbouwen tot een minimum, dat ik mijzelf gewoon kan zien als een doorsnee burger dat wat vuurwerk afsteekt voor de fun. Afgelopen oud en nieuw heb ik welgeteld 2x een lontje aangestoken. Ik voelde mij namelijk op die dag zeer beroerd en zeer depri waardoor ik dus nergens toe in staat was. Het vuurwerk zelf is zeer mooi en blijft prachtig om naar te kijken, maar ik ben tot het besef gekomen dat mijn passie weg is, dat ik zelf niet meer zo hoognodig af moet steken en dat ik kan genieten van een show van een ander. Dit komt dan ook nog eens ten goede aan mijn beurs. Zelfs nu, 3 dagen later vind ik het niet erg dat ik maar 2 lontjes heb aangestoken, ik mis het niet. Jullie zullen me dan ook weinig zien op het forum. Wellicht pas weer tegen het eind van het jaar, maar veel eerder niet meer. Dit is dus wat ik anders ga doen dit jaar.

  11. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  12. #84
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Ah joh, de mooie jaren van zo rond 2000 komen toch nooit meer terug. Tis lastig maar je moet proberen er op nieuw van te gaan genieten.

  13. #85
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2005
    Berichten
    169
    Thanks
    9
    49 waarderingen in 37 posts
    Volgend jaar lekker in het oostblok in de bergen stoken met o&n. Geen gedoe met politie en mooier vuurwerk voor minder dan je hier betaald.

  14. #86
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizz Bekijk bericht
    Volgend jaar lekker in het oostblok in de bergen stoken met o&n. Geen gedoe met politie en mooier vuurwerk voor minder dan je hier betaald.
    Dat wel maar dat oud en nieuw sfeertje heb je daar niet vrees ik?

  15. #87
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2005
    Berichten
    169
    Thanks
    9
    49 waarderingen in 37 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Dat wel maar dat oud en nieuw sfeertje heb je daar niet vrees ik?
    Zelf sfeertje maken, in de stad is het gewoon als hier maar dat wil ik juist niet. Lekker prive genieten

  16. #88
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Daar heb ik ook over na zitten denken inderdaad. Niet dat ik daar veel connecties heb maar toch is het hier in Nederland ook niet meer zoals het vroeger was. Nu zat ik dagen lang in de spanning en ook op de avond zelf elke keer toch op de hoede omdat je hoe je het went of keert altijd regels aan het overtreden bent in Nederland. Nu zullen ze niet zo strikt meekijken op oudejaarsavond maar toch voelt het niet fijn.

  17. #89
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    ik hou het iedere keer bij 5 a 6 boxen en dat blijft ook lekker zo, goed voor me budget.. ik ben ook geen freak maar een liefhebber. Dus die enorme drang is bij mij stukken minder.

    ik ga alleen wel filmen dit jaar.. de verkoop ligt stil op 31 december (heerlijk, aangezien ik er dan al 60 uur werken op heb zitten) maar weet iemand hoe dat zit in Belgie en of Duitsland.. want dan rij ik daar wel even naar toe.. lijkt me ook wel eens leuk
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  18. #90
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Wat ik dit jaar anders ga doen: Proberen om zoveel mogelijk vuurwerk bij slechts 1 of maximaal 2 winkels te bestellen. Scheelt veel tijd in de keuzes van producten te maken en meer vrije tijd beschikbaar tijdens de verkoopdagen.

    Maar vooral meer genieten van mijn eigen vuurwerk in plaats van mij druk te maken over de buurt die alles van je verwacht. Nu moet ik de films afwachten om sommige producten terug te zien. Dit is niet de bedoeling!!

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •