Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 136
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Je kan ieder weekend stappen maar er is toch echt maar 1 oudjaars avond.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik wil of ik gaat proberen om komende jaar alleen maar cakeboxen te nemen en geen kliene dingen zoals meterpaket of andere kliene shit heb nu nog genoeg van liggen

  4. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    134
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 34 posts
    Alleen nog maar groot vuurwerk. Geen kleine prutpotjes meer waar je er toch teveel van koopt en daarna nog je best moet doen om ze op te maken. Minimaal 500 grammers de hele avond en na twaalf uur alleen boxen.

  5. Deze 3 gebruikers waarderen EdHengelo voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdHengelo Bekijk bericht
    Alleen nog maar groot vuurwerk. Geen kleine prutpotjes meer waar je er toch teveel van koopt en daarna nog je best moet doen om ze op te maken. Minimaal 500 grammers de hele avond en na twaalf uur alleen boxen.
    500 gram is niet per definitie beter, ik probeer dit jaar minder te kijken naar het aantal gram van de box maar meer naar de ervaringen. Freestyle ruff ride had grotere boeketten dan de 500 grammers die ik afstak om 00.00!

  7. #50
    VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    990
    Thanks
    2.140
    704 waarderingen in 314 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Over de afgelopen O&N ben ik onwijs tevreden. De hoeveelheid was perfect, lekkere opbouw van stevig stoken in de vooravond en via kwaliteits 19-schots assortimenten later op de avond naar uitsluitend cakeboxen en mijn eerste eigen projectje vanaf 00.30. Op advies van een paar forumleden eerst de buren even lekker laten knallen en lekker genieten van een biertje, voordat ik zelf los ging.

    Toch heb ik nog punten voor verbetering:
    - Sowieso meer Evolution en Pangu.
    - De 19-schots blijven, maar die ga ik volgend jaar meer per 2, 3 of 6 schieten.
    - Zelf aan de veiligheidsbril en ik ga ze klaarleggen voor iedereen die O&N met me meeviert. Bij de kids ben ik er wel al scherp op, dus waarom niet voor mezelf?
    - Meer crème brûlée branders van de Action in huis halen i.p.v. aansteeklonten, ook voor de kids.
    - Scherper zijn op freak-acties. Afgelopen jaar een paar kansen laten liggen.
    Crème brûlée branders ook voor de kids ja?

  8. #51
    VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    990
    Thanks
    2.140
    704 waarderingen in 314 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Je kan ieder weekend stappen maar er is toch echt maar 1 oudjaars avond.
    Inderdaad. Deze dag moet je gewoon genieten van waar je het hele jaar/maanden/weken mee bezig bent.

    Dit jaar ook gedaan en wat fantastisch. Om het uur in de avond een paar goede cakes afgeschoten. En de grote klappers om 12 uur. Daarna nog wat klein spul om het echt af te sluiten

    Dit is me goed bevallen dus volgend jaar dus zeker weer. Aanbiedingen goed in de gaten houden en voor de kwaliteit cakes gaan. Want me dankzij jullie op dit forum goed gelukt is.

  9. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdHengelo Bekijk bericht
    Alleen nog maar groot vuurwerk. Geen kleine prutpotjes meer waar je er toch teveel van koopt en daarna nog je best moet doen om ze op te maken. Minimaal 500 grammers de hele avond en na twaalf uur alleen boxen.
    Kijk, deze gozert begrijpt het!

  10. #53
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
    Crème brûlée branders ook voor de kids ja?
    Inderdaad. De kids zijn 12 en 13 en kunnen ermee overweg. Het voordeel van de branders is dat de lont direct ontbrandt en dan moeten ze gewoon rennen. Met een aansteeklont is het soms gepiel om de lont te laten ontbranden en ik vind lonten ook minder veilig wanneer ze die in hun hand hebben, terwijl ze vuurwerk aan het pakken zijn.
    Well, that depends...

  11. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Over de afgelopen O&N ben ik onwijs tevreden. De hoeveelheid was perfect, lekkere opbouw van stevig stoken in de vooravond en via kwaliteits 19-schots assortimenten later op de avond naar uitsluitend cakeboxen en mijn eerste eigen projectje vanaf 00.30. Op advies van een paar forumleden eerst de buren even lekker laten knallen en lekker genieten van een biertje, voordat ik zelf los ging.

    Toch heb ik nog punten voor verbetering:
    - Sowieso meer Evolution en Pangu.
    - De 19-schots blijven, maar die ga ik volgend jaar meer per 2, 3 of 6 schieten.
    - Zelf aan de veiligheidsbril en ik ga ze klaarleggen voor iedereen die O&N met me meeviert. Bij de kids ben ik er wel al scherp op, dus waarom niet voor mezelf?
    - Meer crème brûlée branders van de Action in huis halen i.p.v. aansteeklonten, ook voor de kids.
    - Scherper zijn op freak-acties. Afgelopen jaar een paar kansen laten liggen.
    Idem hier, een stuk heeft het de hele avond volgehouden! Super dingen!

  12. #55
    VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    990
    Thanks
    2.140
    704 waarderingen in 314 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Inderdaad. De kids zijn 12 en 13 en kunnen ermee overweg. Het voordeel van de branders is dat de lont direct ontbrandt en dan moeten ze gewoon rennen. Met een aansteeklont is het soms gepiel om de lont te laten ontbranden en ik vind lonten ook minder veilig wanneer ze die in hun hand hebben, terwijl ze vuurwerk aan het pakken zijn.
    Nouja, voor cakes zou het kunnen maar het vuurwerk in Nederland heeft al niet te lange lontjes, met zo'n brander is mijn ervaring dat je het halve lonte al wegbrand dus nog minder tijd hebt om weg te komen Vandaar vroeg ik het

  13. Deze gebruiker waardeert simmien voor het bericht:


  14. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2013
    Berichten
    519
    Thanks
    0
    173 waarderingen in 105 posts
    me eigen nu al niet druk maken voor over 363 dagen , eerst aandacht aan het meissie schenken , dan een kleine vakantie en over een paar maanden ga ik wel is weer koekeloeren

  15. #57
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
    Nouja, voor cakes zou het kunnen maar het vuurwerk in Nederland heeft al niet te lange lontjes, met zo'n brander is mijn ervaring dat je het halve lonte al wegbrand dus nog minder tijd hebt om weg te komen Vandaar vroeg ik het
    Klopt. Maar even uitleggen dat ze de vlam in een hoek van 90 graden naar de lont moeten toebrengen helpt, ook bij het afsteken van klein spul.
    Well, that depends...

  16. Deze gebruiker waardeert fompert voor het bericht:


  17. #58
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Ik ga voor de transbomber er voor een nacht zonder mist

  18. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 december 2016
    Berichten
    145
    Thanks
    34
    31 waarderingen in 23 posts
    nog geen idee


    zie wel hoe als het jaar verloopt

  19. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2016
    Berichten
    69
    Thanks
    7
    15 waarderingen in 9 posts
    Minder naar budget kijken en gewoon kopen wat ik echt mooi vind. Had dit jaar voor het eerst 4 cakeboxen; juichend publiek en zelf een grijns van oor tot oor. Daar doe je het toch voor.

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •