Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 136
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    628
    Thanks
    505
    271 waarderingen in 98 posts
    Geen klein spul meer (heb nog niet eens de helft van het kleine spul opgekregen, neemt daarnaast veel budget in en is na enkele uurtjes al niet leuk meer), meer cakeboxen voor na 00:00 en rustiger schieten, dit jaar waren de cakeboxen en dikke cakes al om 00:20 leeggeschoten...

  2. #62
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Erg tevreden al, alleen maar cakeboxen na 0:00 uur afgestoken en eerder op de avond wat kleinere potten, sterretjes en rijdende autootjes en tankjes voor de kleintjes afgestoken. Wat ik wel ga proberen te veranderen is iets meer verschil in de cakeboxen, de effecten lijken wel erg veel op elkaar elke keer. Oftewel, een paar waaiers, fluit of andere geluiden en kleuren erbij.

  3. #63
    VWC-Lid Knalpak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    932
    Thanks
    998
    486 waarderingen in 210 posts
    top dag gehad, veel mensen die even kwamen kijken. Ook buren die even langskwamen en vroegen wanneer ik een pauze nam zodat ze de hond rustig uit konden laten (uiteraard even een pauze genomen, moet voor iedereen leuk blijven).

    Volgend jaar minder stressen van te voren daarnaast ook mijn vriendin vuurwerk uit laten kiezen aangezien zij het virus te pakken heeft gekregen en nog meer vuurwerk had afgestoken dan ikzelf.

  4. #64
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Ik heb vooral gemerkt dat afgelopen jaar de kwaliteit een stuk vooruit is gegaan van het siervuurwerk.
    Echt bizar spul wat niet onderdoet voor illegaal spul.
    Zelf ga ik me wat meer richten op enkel boxen.
    Had dit jaar 6 boxen maar je merkt gewoon als je dan losse cakes weg staat te schieten dat het voor je eigen gevoel wat tegenvalt. zijn zat toppers hoor insane, c chry, daisy beam.
    Maar deze gaan veel beter tot hun recht komen in meervoud. hetzij een zelfgebouwde box.
    ook de toppers van afgelopen seizoen zodra het kan meteen vastleggen.
    afgelopen jaar wat laat besteld november etc.
    En veel minder klein spul zit nu nog met 2 kratten aan aldifonteinen , singleshots en klein grut. kan dan beter besteed worden aan een boxje.
    Even a broken clock is right twice a day.

  5. Deze gebruiker waardeert Ischa voor het bericht:

    3xh

  6. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Wat ik dit jaar voor het eerst had gedaan was op alle cakes en boxen 15 cm extra visco geplakt. Zo kan je lekker op je gemakje de cake aansteken rustig teruglopen je omdraaien en dan begint ie pas. Was hier vorig jaar mee begonnen bij de grote doorlontboxen en vond het zo makkelijk dat ik alles maar wat extra vertraging had gegeven.

    Probeer maar is, vind t een aanrader.

  7. Deze 5 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  8. #66
    VWC-Lid Codor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 november 2009
    Berichten
    180
    Thanks
    79
    183 waarderingen in 59 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Wat ik dit jaar voor het eerst had gedaan was op alle cakes en boxen 15 cm extra visco geplakt. Zo kan je lekker op je gemakje de cake aansteken rustig teruglopen je omdraaien en dan begint ie pas. Was hier vorig jaar mee begonnen bij de grote doorlontboxen en vond het zo makkelijk dat ik alles maar wat extra vertraging had gegeven.

    Probeer maar is, vind t een aanrader.
    Simpele tip, maar wel een hele goede... ik mis ook altijd de eerste schoten

    Heb nu een hele stapel visco over van het doorlonten waar ik niks mee kon.

    Verder ga ik 5 transbombers kopen want oh oh wat heb ik een spijt dat ik die niet heb genomen, was bang dat de box overhyped was en zou tegenvallen

  9. #67
    VWC-Lid HardBeat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    886
    Thanks
    621
    456 waarderingen in 158 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Codor Bekijk bericht
    Verder ga ik 5 transbombers kopen want oh oh wat heb ik een spijt dat ik die niet heb genomen, was bang dat de box overhyped was en zou tegenvallen
    Haha, ik had er gelukkig al één maar had ook al besloten om er volgend jaar meer te nemen

  10. #68
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Locaties plannen en niet op vreemde plekken stoken waar mensen bemoeien haha

  11. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    206
    Thanks
    32
    115 waarderingen in 52 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
    Ik heb vooral gemerkt dat afgelopen jaar de kwaliteit een stuk vooruit is gegaan van het siervuurwerk.
    Echt bizar spul wat niet onderdoet voor illegaal spul.
    Zelf ga ik me wat meer richten op enkel boxen.
    Had dit jaar 6 boxen maar je merkt gewoon als je dan losse cakes weg staat te schieten dat het voor je eigen gevoel wat tegenvalt. zijn zat toppers hoor insane, c chry, daisy beam.
    Maar deze gaan veel beter tot hun recht komen in meervoud. hetzij een zelfgebouwde box.
    ook de toppers van afgelopen seizoen zodra het kan meteen vastleggen.
    afgelopen jaar wat laat besteld november etc.
    En veel minder klein spul zit nu nog met 2 kratten aan aldifonteinen , singleshots en klein grut. kan dan beter besteed worden aan een boxje.
    En nog iemand die het doorheeft.

  12. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Proberen op oudjaarsdag t/m de jaarwisseling op 1 adres te vertoeven. Heb dit jaar op 3 adressen gestookt, dit heen en weer rijden gaf toch een hoop onrust en een opgejaagd gevoel. Verder meer boxen aanschaffen en klein grut beperken tot in de vooravond. Meer cakes selecteren op kleur/effect om door te verbinden. Meer laten filmen door vriendin/familie. Verder een top oud en nieuw gehad, begrijp me niet verkeerd

  13. #71
    VWC-Lid PyroLunatic010's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    88
    Thanks
    24
    98 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Proberen op oudjaarsdag t/m de jaarwisseling op 1 adres te vertoeven. Heb dit jaar op 3 adressen gestookt, dit heen en weer rijden gaf toch een hoop onrust en een opgejaagd gevoel. Verder meer boxen aanschaffen en klein grut beperken tot in de vooravond. Meer cakes selecteren op kleur/effect om door te verbinden. Meer laten filmen door vriendin/familie. Verder een top oud en nieuw gehad, begrijp me niet verkeerd
    Zooo ik heb dit precies hetzelfde gehad dat opgejaagde gevoel! Alles regelen voorbereiden ben daar indd ook helemaal klaar mee... volgend jaar lekker op me dooie gemak op 1 adres stoken onder het genot van een pilsie. Wel met mate uiteraard! Beste wensen trouwens nog.

  14. Deze gebruiker waardeert PyroLunatic010 voor het bericht:


  15. #72
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    ik ga qua vuurwerk niet heel veel anders doen dan afgelopen oud en nieuw.
    -thuis stoken is me prima bevallen, ik had voornamelijk boxen om 00:00 en ondanks het even moeten sjouwen stookt dit heerlijk weg. de buren hebben overigens al geopperd om te lappen. zie je wel, vuurwerk verbroedert.
    -de shows in de avond waren prima verlopen en over het ingekochte vuurwerk niets dan lof.

    Wat ik wel ga doen is dit jaar vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw. afgelopen jaar gewoon gewerkt, maar dan mis je toch teveel sfeer.
    Youtube: Fuse & Cues

  16. #73
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Veel minder vuurwerk in elk geval. Ik ga me beperken tot de wat mooiere boxen. Dit jaar was het stoken om te stoken. Dit jaar ook minder gefilmd en meer genoten van het vuurwerk. Bij filmen kijk je toch teveel naar je scherm. De leuke nieuwe dingen staan wel op film. Klein spul haal ik voortaan echt uit Duitsland. Scheelt enorm veel geld en is ook gewoon goed spul. Toschpyro kan dit jaar weer een mooie bestelling verwachten. Ik ben ook benieuwd wat de nieuwe regels voor Duitsland gaan betekenen. Misschien haal ik dan alles wel uit Duitsland, wie weet. Nederland gaat kapot aan de regels. En ik ga meer vuurwerk met mijn kidz afsteken. Dat is toch wel heel mooi om zo je kinderen te begeleiden bij het afsteken van vuurwerk, die krijgen er nu pas echt zin in. Echt mooi om een passie in bloei te zien voor vuurwerk.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  17. #74
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Met meerdere auto's vuurwerk halen om het afpakken van me mooie collectie uit te sluiten.
    Liever een cake minder en wat meer benzinegeld.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    21
    Thanks
    16
    50 waarderingen in 11 posts
    ik ga meer cakeboxen aanschaffen en minder losse cakes. En minder klein spul heb nu een hele berg over.

Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •