Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat ga jij volgend jaar anders doen?

    Iedere jaar zijn er wel dingen die je enorm goed zijn bevallen en andere momenten wat minder. Deel het hier met iedereen wat jij dit jaar anders gaat doen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Wat ga jij volgend jaar...En dan staat er vervolgens "Dit jaar"...Beetje verwarrend xD

    Maar goed, ik ga niks anders doen. Verleden jaar liep eigenlijk prima in mijn ogen.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Beter filmen.
      Zonder respect geen vuurwerk.

      Comment


        #4
        Voornamelijk gewoon meer TIJD!!!
        Meer aanstekers
        Meer aansteeklonten
        Meer torches

        Comment


          #5
          Ik heb dit jaar een stuk minder klein spul besteld en meer wat duurdere siercakes. Ben benieuwd hoe het bevalt. Verder heb ik dit jaar voor het eerst een stormaansteker van de Action.

          Comment


            #6
            Mocht je het zijn vergeten:

            Comment


              #7
              Ik had vorig jaar heel veel losse en kleine producten. Dit jaar wil ik een aantal boxen achter elkaar aansteken en daarna snel weer naar binnen. Altijd één groot feest hier op het plein maar vorig jaar was het te veel vuurwerk wat niet echt een spektakel was. Het was wel heel veel maar die paar boxen die werden afgestoken waren veel spectaculairder.

              Comment


                #8
                Ik riep vorig jaar in dit topic: geen cakes en alleen nog boxen. Dat is er niet van gekomen. Heb een prima mix van cakes en boxen dit jaar en daar hou ik me komend jaar ook weer aan. Krijg echt een overkill aan boxen gevoel de laatste maanden.

                Dus daar ga ik nu niets meer veranderen!

                Wel ga ik tegen de stroom in weer later bestellen. Ben er nu naar mijn gevoel te lang mee bezig en dat haalt de spanning er enigzins bij af. ZIjn ook nu nog zat geweldige acties.
                Laatst aangepast door the mighty two; 22 November 2016, 19:14.

                Comment


                  #9
                  Eerder in het jaar meer bestellen tegen nog betere prijzen. In januari heb ik al wel iets besteld op de flow van oud en nieuw, maar daarna heb ik te lang zitten knorren. Ik werd pas weer wakker toen de klok een uur terug werd gezet naar de echte tijd en heb dus de mooiste freak-acties gemist. En nu dus weer slapeloze nachten
                  Well, that depends...

                  Comment


                    #10
                    Wil meer voor kleur en kwaliteit gaan en ook s wat meer genieten ipv alleen maar doorrammen!! Ook wat meer cakes dan boxen...

                    Comment


                      #11
                      Prijstechnisch gezien kunnen boxen veel goedkoper zijn dan losse cakes aan te schaffen. Ik denk daarom ook gewoon een box aan te schaffen om per cake af te steken.

                      Comment


                        #12
                        Dit jaar een combi van losse cakes en boxen. Denk dat ik volgend jaar voor een 19 shots assortiment ga aangevuld met een aantal boxen. Rambakken doorlonten en de boxen met een rustiger tempo los schieten

                        Comment


                          #13
                          Minder vuurwerk kopen, waren genoodzaakt om te stoppen maar hadden nog veel te veel. Op een gegeven moment werden boxen ook per meerdere tegelijk aangestoken, zonde. Gezien die boxen totaal niet bij elkaar pasten.

                          Minder stres op zaterdag, projecten dienen uiterlijk vrijdag nacht klaar te zijn. Komen we gelijk bij de voorbereiding, eerder en beter projecten en shows voorbereiden.

                          Comment


                            #14
                            Ikzelf ga niks anders doen, maar ik hoop eigenlijk dat het weer volgend jaar wat anders gaat doen

                            Comment


                              #15
                              Minder losse cakes en meer boxen. De losse cakes die er komen allemaal van hoge kwaliteit, waardoor het echt leuk is om te stoken en het niet stoken om het stoken wordt.

                              Verder iets meer voorbereiding met doorlonten enz.

                              Comment

                              Working...
                              X