Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 136
  1. #31
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gewoon een stuk of 15 tot 20 goede cakes kopen. Geen shows meer doen.

  2. #32
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Gewoon een stuk of 15 tot 20 goede cakes kopen. Geen shows meer doen.
    Dat zeg je nu, eind 2017 gaat het toch weer kriebelen ;).

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    alleen nog siervuurwerk.
    niet te lang wachten en sneller bestellen
    na 5 jaar eindelijk me laatste knalvuurwerk op gestookt.
    alleen de asian thunders komen er weer bij lekker single shots voor de voor avond.

  4. #34
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Dacht hier voor komend jaar al gereageerd te hebben, maar dit is van verleden jaar xD

    Goed, uhm. Wat ik anders ga doen. Sowieso heb ik volgend jaar, denk ik, meer budget, dus ga proberen grotere cakes te kopen en er nog meer een show van te maken.

    Ga proberen mijn show veel eerder te doen. Misschien zelfs via Facebook of zo mensen uitnodigen zodat er tenminste iemand komt kijken. Zodat ik in de nacht bezig kan zijn met mijn andere passie, fotografie. (Van vuurwerk en 112 meldingen).

    Daarnaast wil ik ook op een andere locatie gaan stoken. Stiekem hoop ik zelfs verhuist te zijn, want der wonen mensen hier die het elk jaar weer flikken mijn dag volledig te verzieken. Mensen die ik echt een keer wat aandoe als ik ze nog een keer hoor zeiken over waar en hoe ik mijn vuurwerk afsteek. (Ik steek het legaal af, op legale tijden, of verantwoordelijke manieren. Maar het is altijd, je mag hier niet stoken/daar niet stoken, houd gewoon je bek mensen...Dit is geen vuurwerkvrije zone:@)...Maar ben ik niet verhuist, ga proberen ergens te stoken waar ik verlost ben van deze mensen. Hopelijk ergens centraal.

    Wil echt heel graag een show maken...Ook al zal dat vast gezeik opleveren met de gemeente of zo...

    Verder ga ik nog meer demo's bezoeken

    Verder niks!
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  5. #35
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Betere camera aanschaffen met statief.
    Geen gezeik met familie die faalt met filmen en slechte kwaliteit :P

    Qua vuurwerk: Meer evolution aanschaffen Prachtig spul

  6. Deze gebruiker waardeert emieloss voor het bericht:


  7. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Dacht hier voor komend jaar al gereageerd te hebben, maar dit is van verleden jaar xD

    Goed, uhm. Wat ik anders ga doen. Sowieso heb ik volgend jaar, denk ik, meer budget, dus ga proberen grotere cakes te kopen en er nog meer een show van te maken.

    Ga proberen mijn show veel eerder te doen. Misschien zelfs via Facebook of zo mensen uitnodigen zodat er tenminste iemand komt kijken. Zodat ik in de nacht bezig kan zijn met mijn andere passie, fotografie. (Van vuurwerk en 112 meldingen).

    Daarnaast wil ik ook op een andere locatie gaan stoken. Stiekem hoop ik zelfs verhuist te zijn, want der wonen mensen hier die het elk jaar weer flikken mijn dag volledig te verzieken. Mensen die ik echt een keer wat aandoe als ik ze nog een keer hoor zeiken over waar en hoe ik mijn vuurwerk afsteek. (Ik steek het legaal af, op legale tijden, of verantwoordelijke manieren. Maar het is altijd, je mag hier niet stoken/daar niet stoken, houd gewoon je bek mensen...Dit is geen vuurwerkvrije zone:@)...Maar ben ik niet verhuist, ga proberen ergens te stoken waar ik verlost ben van deze mensen. Hopelijk ergens centraal.

    Wil echt heel graag een show maken...Ook al zal dat vast gezeik opleveren met de gemeente of zo...

    Verder ga ik nog meer demo's bezoeken

    Verder niks!
    ik ook na de eerste knalcake had ik meteen ruzie met me bovenbuurman of ik wel spoorde en niet kon oprotten dat ze vrouw ziek op bed lag.
    met de gedachte dat deze man met kertavond aan boren timmeren etc was meteen vol de aanval gekozen.
    of die zelf wel spoorde en dat ik niet kan ruiken dat er wat was
    en dat als die me met respect en beleecheid aansprak er altijd wat te bespreken valt.
    over en weer geschreeuw.
    uit eindelijk maar zelf me excuus aangeboden van de miscommunicatie meer ook om ik hier pas 2 maanden woon.
    en niet te boekcwil staan als aso.
    uiteindelijk met de gedachte vuurwerk traditie slechte naam maar verderop gaan staan

  8. Deze gebruiker waardeert lawinebom voor het bericht:


  9. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Op verzoek van vriendin wat minder vuurwerk voor haar kopen. Verder heb ik weinig te veranderen denk ik
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  10. #38
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Komend jaar minder kleine cakes en andere kleine meuk. Geef mij maar een paar goede 25 gram per shot/500 grammers en een paar goede boxen. Daarnaast weer een mooie show schieten, heerlijk om de reacties van het publiek te horen. En zoveel adrenaline die vrij komt.

  11. #39
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Één geheel maken van alles en op tijd beginnen met lonten. Nu is er door tijdgebrek een hoop cakeboxen los geschoten i.p.v. Geknoopt (nu als losse cakes).

    Ook wil ik dit jaar een schietkist gaan maken en er echt een show van maken en deels los over de avond knallen met wat losse cakes. Om 12.00 een show op muziek (in hoeverre dat kan met consumenten-vuurwerk)

  12. #40
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Over de afgelopen O&N ben ik onwijs tevreden. De hoeveelheid was perfect, lekkere opbouw van stevig stoken in de vooravond en via kwaliteits 19-schots assortimenten later op de avond naar uitsluitend cakeboxen en mijn eerste eigen projectje vanaf 00.30. Op advies van een paar forumleden eerst de buren even lekker laten knallen en lekker genieten van een biertje, voordat ik zelf los ging.

    Toch heb ik nog punten voor verbetering:
    - Sowieso meer Evolution en Pangu.
    - De 19-schots blijven, maar die ga ik volgend jaar meer per 2, 3 of 6 schieten.
    - Zelf aan de veiligheidsbril en ik ga ze klaarleggen voor iedereen die O&N met me meeviert. Bij de kids ben ik er wel al scherp op, dus waarom niet voor mezelf?
    - Meer crème brûlée branders van de Action in huis halen i.p.v. aansteeklonten, ook voor de kids.
    - Scherper zijn op freak-acties. Afgelopen jaar een paar kansen laten liggen.
    Well, that depends...

  13. #41
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Nooit meer bij schoonouders vieren, wat heb je nou aan die mensen

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Rdam voor het bericht:


  15. #42
    VWC-Lid Nuevitas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    177
    Thanks
    67
    61 waarderingen in 32 posts
    vorig jaar veel potten gekocht en 1 cakebox, dit jaar paar potten en 3 cakeboxen. Verlang nu weer naar 1 of 2 goede cakeboxen(transbomber/spinning multicolour) en dan variatie, zoals 100.000 klapper, waaier, fluitcake, knalpot, fontein etc. Heb al een lijstje in ged88:

    Titanium Salute
    Wings of Darkness
    Return of the Phoenix
    100k goede mat uit bels
    Daisy Beam

    en nog wat klein spul voor om 18:00,
    4x Monster ride
    Heavy legend 16
    Heavy legend 25
    Sparkling snow
    Karton Sky Hunter
    Clash rockets

    wie weet heeft iemand een beter product als vervanger voor de hierboven genoemde, pm is altijd welkom!

  16. #43
    VWC-Lid Red Eagle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 april 2007
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    47
    Thanks
    37
    30 waarderingen in 11 posts
    Later bestellen
    En niet weer in mooie China films proberen te trappen.
    Dan maar geen korting maar ook geen verassingen meer.

  17. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rdam Bekijk bericht
    Nooit meer bij schoonouders vieren, wat heb je nou aan die mensen
    1 keer gedaan jaren terug je raad het al om 10 uur was ik met een auto en aanhanger een nieuwe inboedel aan het versjouwen tot overmaat van ramp kreeg de overbuurvrouw tevens goede vriedin ook die kriebels toen me sleutels af gegeven en naar huis gelopen woonde toen nog bij me ouders.
    gelukkig ging me vriendin mee toen nog een freak nu fulltime moeder.
    sinds die tijd oud en nieuw standaard met me ouders en broertje en neefjes allen verzot op vuurwerk en allemaal lappen ze mee op me neefjes na dan.

  18. #45
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    945
    Thanks
    897
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Mij niet meer over laten halen om naar een feest(freaqshow) te gaan. Heb er best van genoten maar het is het toch net niet..

    Tussen 17:00 en 21:30 +/- 100 cakes en een aantal boxen er doorheen rammen om vervolgens gehaast onder de douche te moeten springen en snel snel snel weg. Nee, nooit meer!!!

  19. Deze gebruiker waardeert spanischcracker voor het bericht:


Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •