Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Veel minder vuurwerk. Per effect maar 1 verschillende cake. Na 10 verschillende blink cakes heb je dat effect wel weer gehad.

    Comment


      #17
      Meer groter siervuurwerk, zowel cakes als boxen.
      Verder geen pijlen meer, hoewel de Turbo Clash erg goed waren vind ik pijlen altijd een beetje tegenvallen als je ze vergelijkt met cakes.

      Comment


        #18
        single knallers minimaliseren, geen goedkope fluit of knalpijltjes meer, geen flutpakketten meer kopen voor 18.00. Ik richt me volledig op siervuurwerk en een paar matten en ga meer mensen uitnodigen om lekker samen vuurwerk af te steken vanaf 18.00

        Comment


          #19
          Minder losse cakes en meer cakeboxen kopen.

          Heb nu ook nog wat dingen staan voor volgend jaar, ik vond het gewoon zonde om dingen af te schieten in de dichte mist i.c.m. hangende rook. Hierdoor liep het allemaal een beetje in de soep met vooral de losse cakes. We moesten op sommige momenten gewoon 1-3 minuten wachten voor de volgende cake kon worden afgestoken, omdat je amper wat kon zien.

          Volgend jaar ga ik alleen voor de grotere cakeboxen via de freaksites!
          Deze zijn betaalbaar en van uitstekende kwaliteit.

          Vuurwerkmania heeft mij zeer positief verrast met hun cakeboxen!

          Comment


            #20
            Mijn vuurwerk de eerste verkoopdag al ophalen zodat de cakes indien nodig langer kunnen drogen, had dit jaar helaas bij de commando en disturbia last van vocht. Heb nu een aantal jaren een combinatie geschoten van losse cakes en boxen, 2017 ga ik alleen voor de boxen.

            Comment


              #21
              Ik ga alleen nog maar duits vuurwerk halen het is mij zo goed bevallen. Kon van vijf uur aan de gang tot 0100 wil meer duits knal vond dat ouder wets leuk old skool en zo had daar te weinig van vond ik.

              Comment


                #22
                Zoveel mogelijk compound boxen kopen zodat ik niets meer hoef door te lonten
                Verder nog meer in meerfout schieten! ook boxen, hoe meer chaos hoe beter
                075 zaantjee

                Comment


                  #23
                  Wat ik anders ga doen pfff. Is denk ipv 3000 euro handel halen denk 4000

                  Comment


                    #24
                    Meer cakeboxen en meer van dezelfde cakes kopen om ze door te lonten.

                    Comment


                      #25
                      Ik ga niks anders meer doen lekker veel cake boxen en veel losse cakes weer toch het leukst mischien iets meer pijlen pakketen , want een goede pijl tussen door blijft toch wel heel leuk vind ik

                      Comment


                        #26
                        Geen vuurwerk afsteken bij mist. Och wat heb ik nog een spijt dat ik bepaalde boxen heb afgestoken.

                        Comment


                          #27
                          meer cakeboxen, meer evolution pro collectie en het liefst nog veel meer steppen met singleshots. dat is goed bevallen en ook bij het publiek. Moet ik wel ff een grote systeempje gaan halen want anders blijft het beperkt.
                          greetzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #28
                            Later in het jaar bestellen, focus op cakeboxen. Al moeten er wel een Return of the Phoenix, Stormchaser en Gravity komen.

                            Ik hoop vooral dat de heren importeurs met iets meer gevarieerde cakeboxen komen. Veel doen eigenlijk hetzelfde, i-shape met boeket. Ik hou juist een beetje van dingen die je niet vaak ziet, zoals de Fallen Star, Odin's Feast, Scorpione, Sensation, Colour Plum Coco, Wall of Silver e.d. Felle kleuren, unieke combinaties, dat wil ik zien.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door svenovic Bekijk bericht
                              Geen vuurwerk afsteken bij mist. Och wat heb ik nog een spijt dat ik bepaalde boxen heb afgestoken.
                              Die fout heb ik ook begaan een aantal jaar geleden. Had 1 januari enorme spijt. Mijzelf dit jaar hiervoor behoed. Al voelt het nu ook wel dubbel aangezien ik enorm weinig gestookt heb na 00.00

                              Volgend jaar meer cakeboxen en niet teveel losse cakes voor na 00.00.

                              Comment


                                #30
                                Ik denk er al een paar jaar over na om oudjaar lekker in suriname of een abc eiland te gaan vieren en na die mist en nieuw ga ik eens kijken of mn wens financieel haalbaar is.
                                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                                Comment

                                Working...
                                X