Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
    Oke bedankt. En 6x silver salute of 2x final fate?

    Alvast bedankt.
    Oef, die is moeilijker. Is dat qua prijs gelijk? Ik persoonlijk ben gek op de waaiervorm van de Final Fate, dus die zou ik sowieso kiezen. Maar de Silver Salute is natuurlijk nooit een miskoop!

    Comment


      #77
      Qua prijs is dat wel redelijk gelijk. Qua schoten niet Final fate = 2x 156 en Silver salute 6x 36 schoten. Maar dat maakt niet zoveel uit. Gaat me meer om de chaos

      Comment


        #78
        Ik heb een dubieuze vraag:

        Voor het einde van mijn Pyro show heb ik nog een goeie afsluiter nodig.
        Eentje om nooit te vergeten. Afgelopen jaar gedaan met een karton Happy Thunder Q en karton Raw Whistler. Alles is mogelijk het hoeft niet perse knalcakes/fluitcakes het mag ook totaal anders!

        Laat de ideeën maar komen!

        Welke waaier knal cake is het "Beste"/"Hardste"
        Final Fate (Wolf) / Final Order (Wolf) / Titanium Thunder (EVO)

        Welke knalcake I shape knalt het "Hardste"?
        Hier kan je kiezen uit: Wolff/Evo/Zena/Vuurwerktotal collecties

        Welke fluitcake is prijs/kwaliteit het beste?
        bijv: Raw Whistler / Return of the Phoenix en uit deze Wolff/Evo/Zena/Vuurwerktotal collecties?

        Comment


          #79
          hallo ,

          ik heb eigenlijk van een simpele vraag een moeilijke vraag gemaakt , en hij luid als volgt.

          ik was van plan nog 3 of 4 cakeboxen bij te bestellen waarvan 1 doorlonten en de andere 3 dan los te schieten . ik dacht zelf aan

          zena vuurwerk

          Kracherblitz 2x (1x los 1x doorgelont) 59,95 ps
          Donnerblitz. 69,95 ps
          SturmBlitz 89,95 ps

          nu was eerst mijn vraag aangezien ik er weinig van kan vinden is is de sturmblitz zoveel beter als de krachterlitz of donnerblitz , en zijn er voor die prijzen geen betere boxen beschikbaar ?

          ik woon in regio Capelle/rotterdam dus heb redelijk wat winkels en collecties tot mijn beschikking .

          ik hoor graag van jullie

          groetjes

          Stef

          Comment


            #80
            Road Riot of Big Momma?

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
              Road Riot of Big Momma?
              Big Momma: Meer afwisseling.

              Comment


                #82
                Ik heb alles compleet behalve een pijlenpakket en eigenlijk een sierpakket (Fonteinen alleen zijn prima). Heeft iemand enig idee welke ik zou moeten kiezen? Ik weet dat fonteinen nooit geweldig zijn, maar misschien zijn er pakketten die uitblinken??

                Comment


                  #83
                  Optie 1: Big 19
                  Optie 2: Sneaky 150 + sneaky 96 (Katan)

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfan1998 Bekijk bericht
                    Ik heb alles compleet behalve een pijlenpakket en eigenlijk een sierpakket (Fonteinen alleen zijn prima). Heeft iemand enig idee welke ik zou moeten kiezen? Ik weet dat fonteinen nooit geweldig zijn, maar misschien zijn er pakketten die uitblinken??
                    Sierpakketten heb ik geen benul van, maar als je een mooi pijlenpakket zoekt zou ik kiezen voor de Light-Year van Zena (19,95 in de vvk). Daar heb je 10 prima pijlen voor!

                    Comment


                      #85
                      Ik twijfel tussen de Matrix (12,95) en Salute Report (15 euro) (beide Vuurwerktotaal), welke zouden jullie doen?

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dracow Bekijk bericht
                        Ik heb een dubieuze vraag:

                        Voor het einde van mijn Pyro show heb ik nog een goeie afsluiter nodig.
                        Eentje om nooit te vergeten. Afgelopen jaar gedaan met een karton Happy Thunder Q en karton Raw Whistler. Alles is mogelijk het hoeft niet perse knalcakes/fluitcakes het mag ook totaal anders!

                        Laat de ideeën maar komen!

                        Welke waaier knal cake is het "Beste"/"Hardste"
                        Final Fate (Wolf) / Final Order (Wolf) / Titanium Thunder (EVO)

                        Welke knalcake I shape knalt het "Hardste"?
                        Hier kan je kiezen uit: Wolff/Evo/Zena/Vuurwerktotal collecties

                        Welke fluitcake is prijs/kwaliteit het beste?
                        bijv: Raw Whistler / Return of the Phoenix en uit deze Wolff/Evo/Zena/Vuurwerktotal collecties?
                        Kijk ook nog even naar de Valk TI Thunder (of de Airdamage van wuurwerkoutlet Groningen --> omlabeling van de TI Thunder). Harde Flash salutes met crackling mine, behoorlijke chaos . Voor fluit kijk ook even naar de Gravity (Rubro) of de Stormchaser (Underground, Wolff). Dan hebben we nog de cadeau 3 van Marijn/Witte vuurwerk. Prachtbak!!

                        Comment


                          #87
                          Heren ik twijfel over: VISIONS OF ECSTACY (SPECTACLE SHOW-120) of SOLAR STORM (SPECTACLE SHOW 100) ? iemand tips??!

                          heb bijna mijn lijstje rond!
                          - CRUEL TRACTION
                          - BE-ROERTJES
                          - OSIRIS
                          - TRANSBOMBER
                          - POUNDING NAPALM
                          - SPRING FAIRYLAND
                          - Viking
                          - Visions Of Ecstacy (Spectacle Show-120) OF SOLAR STORM (SPECTACLE SHOW 100)
                          - Smash Box 2
                          - WILLOW TIME

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                            hallo ,

                            ik heb eigenlijk van een simpele vraag een moeilijke vraag gemaakt , en hij luid als volgt.

                            ik was van plan nog 3 of 4 cakeboxen bij te bestellen waarvan 1 doorlonten en de andere 3 dan los te schieten . ik dacht zelf aan

                            zena vuurwerk

                            Kracherblitz 2x (1x los 1x doorgelont) 59,95 ps
                            Donnerblitz. 69,95 ps
                            SturmBlitz 89,95 ps

                            nu was eerst mijn vraag aangezien ik er weinig van kan vinden is is de sturmblitz zoveel beter als de krachterlitz of donnerblitz , en zijn er voor die prijzen geen betere boxen beschikbaar ?

                            ik woon in regio Capelle/rotterdam dus heb redelijk wat winkels en collecties tot mijn beschikking .

                            ik hoor graag van jullie

                            groetjes

                            Stef
                            Ik zou dan de uberblitz nemen, die vind ik mooier en heeft grotere boeketten dan de kracherblitz, en die is 85 euro.
                            Als je voor zena kiest kun je misschien ook een zena mayhem voor 85 euro kopen?

                            Comment


                              #89
                              Ik vond de Kracherblitz een aardige box, maar ook niet meer dan dat. De cake met goud was prachtig, maar de rest vielwat tegen. Leuke salvo"s maar de boeketjes waren gewoon klein. Sluit me helemaal aan bij Joppiesaus. De Zena Mayhem is een mooie gevarieerde box met grote boeketten.betaal je ietsje meer, maar het verschil is meteen zichtbaar

                              Comment


                                #90
                                Wat is dit jaar dé cakebox? Budget 150-200. Vorig jaar was de HardstyleBox en Gangster-nogwat wel stoer, maar dit jaaar nog wat leukers op de markt?

                                Comment

                                Working...
                                X