Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 241
  1. #46
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ik vind de Finest Box van zena echt een epische bak.
    Dat vond ik, op film ook altijd, tot ik deze afgelopen jaar (nota bene met een zena mixed box tegelijk in w) schoot na de cruel traction.
    Toen vond ik hem helaas schril afsteken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Ik had dit al eerder geplaatst maar zonder enige reactie van iemand, dus doe ik het ff opnieuw.

    Ik zit met een budget rond de 300 euro met toegang tot Vuurwerktotaal, Zena en Vuurwerkmania.
    Heb vorig jaar onder andere deze toppers gehad: zena cakebox, triumph, golden box, Massive.
    Maar wil toch wel graag wat nieuws/anders, dus hebben jullie tips of aanraders?
    Heb je geen toegang tot Wolff in de buurt?

    Wat Anihalas hierboven al aangeeft, het is heel jammer als je de VWmania actie hebt gemist, dan had je een paar hele mooie dingen kunnen scoren voor weinig.

    Als je geen toegang hebt tot goede kortingsregelingen, zou ik de websites van de drie importeurs in de gaten blijven houden, die komen regelmatig nog wel met goede acties vermoed ik.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Heb je ervaring met haokan pijnacker? Ligt tegen Delft aan toch?

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Dat vond ik, op film ook altijd, tot ik deze afgelopen jaar (nota bene met een zena mixed box tegelijk in w) schoot na de cruel traction.
    Toen vond ik hem helaas schril afsteken.



    Heb je geen toegang tot Wolff in de buurt?

    Wat Anihalas hierboven al aangeeft, het is heel jammer als je de VWmania actie hebt gemist, dan had je een paar hele mooie dingen kunnen scoren voor weinig.

    Als je geen toegang hebt tot goede kortingsregelingen, zou ik de websites van de drie importeurs in de gaten blijven houden, die komen regelmatig nog wel met goede acties vermoed ik.
    Kan ook eventueel bij Rijswijkse vuurwerkhal terecht, die beschikken inderdaad over een wolff collectie.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Heb je ervaring met haokan pijnacker? Ligt tegen Delft aan toch?
    Nog geen ervaring mee. Hebben zij goede producten? Ik heb veel gelezen dat veel mensen de transbomber en bad ass box mooi vinden maar heb de filmpjes gekeken en ze vallen nie echt bij mij in de smaak...

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Ik vind de Finest Box van zena echt een epische bak. Ik heb me niet heel erg verdiept in zena maar kijk bij de nieuwe producten naar de Frigg en Baldur, de brocade blue, en uiteraard de feuerblitz.
    Bij vuurwerktotaal is veel nieuw spul weer veelbelovend. De distraxion en de capital vond ik erg gaaf maar ook de fifty fifty en de turning neon en de flowmotion! Neem ook even een kijkje naar de rebound box!
    Van vuurwerkmania vind ik de bad@ss box er veelbelovend uit zien en die was in de actie laatst ook fantastisch geprijsd! De scar is natuurlijk een topper en de we like it en de ambush zijn ook aan te raden.

    Eigenlijk heb je met deze drie importeurs al teveel om aan te raden! Zijn de collecties bij een winkel te halen met goede korting?
    Vind de baldur, distraction en de capital inderdaad erg mooie cakes. Die houd ik zeker in gedachte.

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Haokan verkoopt het hele jaar door vuurwerk met schitterende kortingen. Dit jaar zijn de zena mayhem (47 euro), Zena Cakebox (58 euro) etc voorbij gekomen.Nu hebben ze ook leuke producten met aardige kortingen. De producten in de vestigingen Oisterwijk en Roosendaal kun je over laten zetten in de winkel van Pijnacker. Moet je een mailtje sturen naar Hoakan. Misschien kun je wat vinden bij Haokan

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Joppiesaus: Ik zou dit in de gaten houden! http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...tend-startsein

  8. #53
    VWC-Lid Roald's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2015
    Berichten
    970
    Thanks
    156
    860 waarderingen in 351 posts
    Wie kan mij helpen kiezen?

    Zena mayhem box of de zena cake box

    Zelf zou ik zeggen zen cakebox. Wat is jullie ervaring?

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
    Wie kan mij helpen kiezen?

    Zena mayhem box of de zena cake box

    Zelf zou ik zeggen zen cakebox. Wat is jullie ervaring?
    Ik heb ze beiden gehad en vond ze zeer mooi.
    De cakebox heeft meer schoten 144 en de mayhem 100. De kruitinhoud perschot is echter wel hetzelfde en vond de effecten van de cakebox veel groter overkomen. De mayhem heeft echter meer variatie en is 15 euro goedkoper zodat je er eventueel een andere cake bij kan nemen.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Joppiesaus: Ik zou dit in de gaten houden! http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...tend-startsein
    Thanks man, zal er op letten.

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts

    Question Keuzehulp.

    Ook ik stel mijn ondergesneeuwde vraag nog eens. Dit keer met linkjes voor de mensen die de producten nog niet kennen!

    Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over mijn laatste bestelling. Wat raden jullie aan?

    Ik heb voor mijn W-shape al drie keer de yellow river van pangu. Ben ik voor mijn laatste bestelling uitgekomen op 2 opties om deze shape mee aan te vullen en daarnaast los af te steken.

    Optie 1: van vuurwerktotaal 1x Capital 1x Distraxion en van rubro een karton (12x) lucky number 19/valk 19/big 19.

    Optie 2: van vuurwerktotaal 3x Capital 1x Distraxion, van Wolff 3x Cruelty


    Bij optie 1 zijn de capital en distraxion om los af te steken en gaan er een paar big 19 cakes op de w shape bij de yellow rivers. Ik verwacht dan in totaal 8 cakes over te houden om los af te kunnen steken.

    Bij optie 2 komen in plaats van de big 19 cakes 2 extra capitals en 3 stuks cruelty samen met de yellow rivers op de w shape. In dat geval houd ik alleen de distraxion over om los te schieten.


    Optie 2 lijkt mij het allermooist op de W-shape maar ik vind dat ik dan weinig over houd om tussendoor te stoken. Ik ben dus benieuwd wat jullie het mooist of verstandigst lijkt.

    Wat zouden jullie voor jullie zelf kiezen of wat zien jullie mij het liefste doen?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!
    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 6 november 2016 om 01:16

  12. #57
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.646
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Optie 2 lijkt mij ook het mooiste voor de W shape, dat wordt wel echt spektakel. Ik weet niet hoeveel cakes je verder hebt om los te schieten, maar als je voldoende van je avond/nacht er mee denkt te kunnen vullen, zou ik voor optie 2 gaan.
    Als ik nog niet zo veel losse cakes had, zou ik toch zeker voor optie 1 gaan. Ik vind een projectje leuk maar als ik daardoor een deel van de avond met lege handen en een 'leeg gevoel' zou staan, zou ik liever een wat andere(met 3 yellow river en 6 big 19 nog steeds erg vette) W shape hebben en wat meer om los te stoken.

  13. #58
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Optie 2 is het mooiste inderdaad maar denk dat je met optie 1 ook een prima combinatie kan maken hoor.
    Big19 zijn erg goede cakes,mooie ronde boeketten en heldere kleuren.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  14. #59
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.492
    Thanks
    1.978
    1.223 waarderingen in 409 posts
    Ik zit te twijfelen...... de hallucinator, massive of colour change.

    Wat zouden jullie doen?

  15. #60
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
    Ik zit te twijfelen...... de hallucinator, massive of colour change.

    Wat zouden jullie doen?
    Dan zou ik toch voor de Massive gaan. Vond de Hallucinator mooie bak, maar was niet echt onder de indruk. Zelfde voor de Color Change, mooi effect, maar de Massive is toch wel wat overweldigender.
    Maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je zelf voor gaat en welk effect je mooier vind

Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •